#allforsafety

Mercedes-Benz közösségi média fiókok, amelyek a járműbiztonság témájával foglalkoznak

  • Koncepció és kampány részletei
  • A Mercedes-Benz november 24-től egy hétig a járműbiztonság témáját helyezi közösségi média tevékenységei középpontjába.

A központ LinkedIn, Instagram, Facebook és Twitter fiókjai több mint 50 tartalmat fognak közzétenni #allforsafety hashtaggel. Az igazgatótanács elnökének, Ola Källeniusnak a beszámolója, valamint az igazgatóságok kutatás-fejlesztési, marketing és értékesítési beszámolói is a biztonságnak szentelik a héten.

A tartalom spektruma az interaktív kvízformátumoktól és a biztonsággal kapcsolatos területek szakértőinek bemutatásától az animációkig és videókig terjed. Az innovatív Mercedes-Benz biztonsági rendszerek funkciói szórakoztató és informatív módon kerülnek bemutatásra.

A kampányhétet követően a Mercedes-Benz fiókjai az év végéig további több mint 40 további eszközt tesznek közzé a járműbiztonság témájában.
Háttér
A biztonság a Mercedes-Benz DNS-ének lényeges része, és az egyik központi felelősségünk, amelyet magunkra rótunk – ez a felelősség minden úthasználó felé.

Most, 2022-ben a háromágú csillaggal rendelkező márka két évfordulóját használja fel az aktív és passzív biztonság területén, hogy bemutassa legújabb biztonsági funkcióit. 25 évvel ezelőtt a svédországi jávorszarvas teszt az elektronikus menetstabilizáló rendszer, az ESP® gyors bevezetéséhez vezetett a kompakt osztályban, mint alapfelszereltség. 20 évvel ezelőtt pedig a PRE-SAFE® először kapcsolta össze az aktív és passzív biztonsági elemeket, hogy megelőző balesetvédelmet nyújtson.

Mára a cél egyértelmű: 2050-re nincs közlekedési baleset, valamint 2020-hoz képest felére kell csökkenteni a halálos balesetek és súlyos sérülések számát 2030-ra – összhangban a „Nullalás” célokkal. A „Vision Zero” egy vízió a közlekedésről sérülések és halálesetek nélkül.

További információ a Mercedes-Benz balesetmentes vezetési víziójáról itt található.