Alternatív hajtásláncra állítja át fokozatosan kishaszongépjárműveit a Renault

    Praktikus szolgáltatásokkal és konfigurációkkal kiegészítve, az alternatív hajtásláncok széleskörű elterjedésére való felkészülés jegyében mutatta be új kishaszongépjármű (LCV) termékcsaládját szerdán a Renault online prezentáció keretében.

    A kishaszongépjárművek rakodási és teheráru elhelyezési funkcióit számos, a felhasználói igények figyelembe vételével készült, a kategóriában egyedülálló újítással egészítették ki az új modelleknél. Ilyen például a teljesen új megoldással készült csúszóajtó, amely a korábbinál könnyebb hozzáférést biztosít oldalról a jármű belteréhez.


    A Renault üzleti felhasználói számára a kategóriában egyedülálló módon “beltér konfigurátor” szolgáltatást is biztosít. Járműátalakítási és egyéb termékkivitelezési szolgáltatásokkal világszerte több mint hatszáz márkakereskedő áll az ügyfelek rendelkezésére.


    A kishaszongépjárművek benzin, dízel, elektromos, és a későbbiekben hidrogén-üzemanyagcellás kivitelben is kaphatóak lesznek.


    Az új Kangoo Van e-Tech elektromos furgon 2021 végétől lesz kapható. A jármű 265 kilométeres hatótávval rendelkezik, akkumulátorait pedig 40 perc alatt lehet majd 80 százalékra feltölteni. Az elektromos hajtású járműveket a szállítási szolgáltatások “last mile”, azaz a célállomás elérésének utolsó szakaszára jellemző feltételek legjobb kielégítésére optimalizálták.


    A “zéró emissziós” termékprogramja keretében a Renault hidrogén-üzemanyagcellás hajtásláncot is kínál majd furgonjaihoz a francia kormány 2020-ban indított hidrogénüzemanyag-stratégiája keretében.


    A zéró emissziós modellek piacra vitele mellett a Renault energiaátállás-stratégiai és járműflotta-elektromosítási szolgáltatásokat is kínál ügyfelei számára. Ennek keretében kulcsrakész töltési infrastruktúra telepítését is elvégzi elektromos járművekhez saját Elexent érdekeltsége révén, az üzemanyagcellás járművek számára pedig a Plug Power vállalattal létesített együttműködés keretében.


    A hidrogénhajtású kishaszongépjárművek európai piacán a Renault 30 százalékos részesedést kíván szerezni 2030-ig.