Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Az Ericsson és a Zenuity együttműködik az önvezető autók fejlesztésében

Posted on 2017.09.14. By AztaCARom

Az Ericsson és a Zenuity partnerségének célja, hogy kifejlessze a Zenuity Connected Cloud alkalmazást és felgyorsítsa az új járműbiztonsági technológiák piaci bevezetését.

  • A közös munka során összekapcsolják a jármű fedélzetén található szoftver programokat és rendszereket a többi járműből, illetve a környező infrastruktúrából származó biztonságtechnikai adatokkal.

Az Ericsson az együttműködés keretében a Zenuity Connected Cloud rendelkezésére bocsátja a dolgok internetére kifejlesztett platformját (IoT platform), illetve optimalizálóját (IoT Accelerator). Ennek köszönhetően lehetőség nyílik arra, hogy az adatokat felhő alapú megoldásokkal kezeljék és ezáltal teljes körű biztonságtechnikai lefedettséget biztosítsanak.
Az Ericsson együttműködik az Autoliv és a Volvo Car Corporation közös vállalkozásaként létrehozott Zenuity-vel. A gépjármű szoftverek fejlesztésére szakosodott cég feladata, hogy teljes körű lefedettséggel rendelkező platformot hozzanak létre a biztonságtechnikai hálózatok (Connected Safety), a fejlett gépjárművezetést támogató rendszerek (ADAS), valamint az autonóm járműfunkciók (AD) szoftverei és funkciói között.
Első lépésként az Ericsson és a Zenuity közösen építi ki a Zenuity Connected Cloud alkalmazást, melynek kezelését az Ericsson IoT Accelerator programja látja el. A piaci bevezetés felgyorsítását lehetővé tevő fejlesztés – a nagyon megbízható felhő alapú megoldásokon keresztül – a berendezések eredeti gyártóinak (OEM) jelent nagy előrelépést. Ezzel a fejlesztéssel az egyes vállalatok képesek megsokszorozni meglévő eszközeik hatékonyságát és meggyorsítják az új szolgáltatások bevezetését.
A teljes körű megoldás része lesz a jármű fedélzeti szoftver integrálása egyéb gépjármű funkciókkal, fedélzeti érzékelőkkel és felhő alapú támogató szolgáltatásokkal, melyek a felhő infrastruktúrából és a többi járműből érkező külső adatokat szolgáltatják. Ennek köszönhetően lehetővé válik, hogy a járműveket az ideiglenesen megjelenő információk és események valós időben történő láthatóságának megteremtésével irányítsák.
A partnerség során az Ericsson biztosítja az IoT platformot és az IoT Accelerator alkalmazást, melyek összerendezik azt a felhőt, amire a Zenuity támogató funkcióinak futtatásához van szükség. A platform nemcsak méretezhető, hanem korszerű IoT megoldás is, ezért – ha a gépjárművezetést támogató rendszerek és az önvezető autók különleges igényeihez szabják, – megbízhatóan biztosítja az elengedhetetlenül szükséges válaszkészséget és biztonságot.
Niklas Heuveldop, az Ericsson elnökhelyettese, stratégiai igazgatója és a Technológiai és Fejlődő Technológiák Osztályának vezetője a következőket tette hozzá: „A hálózatba kapcsolás nemsokára teljesen át fogja alakítani a közlekedést. Az Ericsson a hálózatba kapcsolt gépjárművek rendszerét alátámasztó IoT Accelerator platformjával úttörő ennek kialakításában. A Zenuity-vel kialakított szoros együttműködés fő feladata, hogy egy ténylegesen teljes körű megoldást találjunk, amely az ADAS és az AD szoftverek és funkciók segítségével a biztonságos vezetés még magasabb szintjét teszi majd lehetővé”
Az Autoliv, a gépjárművek biztonságtechnikai rendszereinek az egész világon vezető szerepet betöltő gyártója lesz a Zenuity termékeinek kizárólagos szállítója és forgalmazója. Az Ericsson és a Zenuity által kidolgozott eljárást az egész világon az Autoliv értékesíti majd a gyártók számára.
 

Ctrl+C - Ctrl+V Tags:elektromos autó, Ericsson, Zenuity

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Jövőbemutató aktív biztonsági rendszerek garmadáját kínálja a Lexus
Next Post: Csökkenti a benzin árát a Mol, a gázolajé nem változik

Kapcsolódó cikkek

  • Az Iveco a fenntarthatóság iránti elkötelezettsége fényében márkanagykövetévé nevezte ki a Biogas Wipptal vállalatot Ctrl+C - Ctrl+V
  • Újra indul a tesztvezetés Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Volkswagen 9000-rel csökkenti a kamionutak számát Ctrl+C - Ctrl+V
  • Elvileg leszállíthatják a BKK járatairól, aki maszk vagy kendő nélkül utazik – ELVILEG… Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW M Performance alkatrészek átfogó palettája is rendelhető már a vadonatúj BMW M3 és M4 Coupé pároshoz Bemutató
  • Egyedi versenyautókkal ünnepel a Toyota Bemutató

Keresés

2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • A Linkin Park egy újabb kiadatlan számot fedett fel „Fighting Myself” címmel
  • A Képzőművészeti Egyetem jótékonysági adományozást szervez a török földrengés áldozatai javára
  • Újabb szívhez szóló dalt ismerhetünk meg a The National közelgő lemezéről
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • A távoli északon teszteli az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát
  • A gyári BMW-csapattal tesztelt Kovács Bálint
  • A Mazda CX-9 gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT