Az Everrati a teljes műszaki részleteket feltárta a GT40-ről

ÚJRA EMELT LÉC AZ ELEKTROMOS IKONOKRA

  • Az Everrati zászlóshajó szuperautóján, a legendás GT40 elektromos változatán az összes izgalmas új műszaki részletet felfedték.
  • Akár 800 lóerőt és 800 Nm nyomatékot produkál két integrált hajtásláncú motorból,
    0-60 mph jóval kevesebb mint négy másodperc alatt, végsebessége pedig több mint 125 mph
  • Nagy teljesítményű, nagy teljesítményű, 60 kWh-s akkumulátor és a szektorban egyedülálló 700 voltos architektúra, gyors közúti és pályahasználatra tervezve, lehetővé téve a gyors töltést
  • A „Race Mode” iker aktív hanggenerátorral rendelkezik, amelyek fokozott kipufogóhangot adnak, és a vezető által vezérelt szinkronizált sebességváltókkal társulnak.
  • Az OEM-eredetű fejlesztési folyamatok kifogástalan minőséget biztosítanak, míg az erőátviteli platformok folyamatos fejlesztése olyan meghajtóplatformot eredményez, amely lehetővé teszi a méretezhető, megismételhető és globális gyártást.

Az Everrati Automotive Limited (Everrati), az autóikonok újradefiniálására és jövőállóvá tételére szakosodott vezető globális technológiai vállalat, bemutatta a legendás GT40 zászlóshajója, új, nagy teljesítményű, nulla kibocsátású változatának teljes műszaki részletét. új mércét állít fel az elektromosított klasszikusok számára.

A világ egyik legkívánatosabb autójának örökségét tovább erősítve, az Everrati által alkalmazott aprólékos odafigyelés magában foglalja a vállalat saját elektromos meghajtási platformjának megalkotását is, amely az autóipari OEM-szintű fejlesztési folyamatokat és technológiát használja, a legújabb csúcstechnológiával párosítva. elektromos motorok és akkumulátorok. 

Az Everrati mérnöki csapatának kivételes tapasztalataira támaszkodva, akik több mint 50 éve dolgoznak az autóipari OEM-ekkel, és a vezető alkatrészgyártókkal kialakított erős stratégiai partnerségre építenek, a GT40 által bemutatott technológia a legmagasabb szinten bevált. lehetséges szabványok, nagy volumenű járműalkalmazásokból tanúsítva.

Az Everrati igényes mérnöki szakértelme, amelyet a projekt fejlesztésének minden aspektusára alkalmaznak, garantálja, hogy az eredeti autó teljesítményét és jellemzőit megőrizzék, és adott esetben javítsák.

Az oxfordi (Egyesült Királyság) székhelyű Everrati tavaly júliusban egyesítette erőit a Superformance vállalattal azzal a küldetéssel, hogy a legendás Le Mans-győztes autót egyedi tervezésű elektromos hajtáslánccal precíziósan újratervezzék a zéró károsanyag-kibocsátású jövő érdekében. A floridai Jupiterben székhellyel rendelkező Superformance globális vezető szerepet tölt be az 1960-as évekből származó, kiegészítő alkatrészekből álló sportautók gyártásában, és guruló alvázat gyárt a licenc alapján épített GT40-hez.

Ennek eredményeként az Everrati a világ egyetlen GT40 EV, amely szerepel a hivatalos Shelby Registryben.

Az Everrati mérnöki igazgatója, Mike Kerr: „A GT40 legendás státuszú autójának jövőbiztossága egyszerre kiváltság és kihívást jelentő felelősség. A minőség és a hitelesség minden szakaszban kiemelkedően fontos. Ezért az Everratinál ragaszkodunk ahhoz, hogy a teljes tervezési és fejlesztési folyamatot az OEM-től származó gyakorlatok segítségével dokumentálják és ellenőrizzék. Az Everrati V modell terméktervezési és szállítási módszereinek felhasználása biztosítja a minőség fenntartását a járműfejlesztési folyamat minden szakaszában, a koncepciótól a gyártás utáni lemondásig.

„Az Everrati a világ legjobb elektromos vezetői autóit szállítja, és megőrzi a korábbi mesterek eredeti jellemzőit, akiken dolgozunk, így a rajongók élvezhetik azokat a zéró emissziós mobilitás eljövendő korszakában.”

Szabadalmaztatott EV technológia

Az összes mérnöki fejlesztést az Everrati egyesült királyságbeli főhadiszállásán, Upper Heyfordban, az angol Cotswoldsban található egykori amerikai légitámaszponton végezték, és arra összpontosítottak, hogy olyan lélegzetelállító teljesítményt és vezetési elkötelezettséget biztosítsanak, amit egy ilyen legendás autó újradefiniált változatától elvárnak. az eredeti lelke és integritása.

Az Everrati szabadalmaztatott, csúcstechnológiás elektromos járművek hajtáslánca akár 800 lóerőt és 800 Nm nyomatékot produkál, az Integral Powertrain legmodernebb technológiája pedig iker, nagy teljesítményű, OEM által hitelesített radiális fluxusú állandó mágneses villanymotort biztosít a meghajtáshoz. az autó hátsó tengelye. 

A nagy teljesítményű, 60 kWh-s lítium-ion akkumulátor, amely egy ágazatvezető 700 voltos elektromos rendszerbe van integrálva, fejlett folyadékhűtési, valamint hő- és biztonsági irányítási rendszerekkel rendelkezik, amelyek támogatják a nagy teljesítményű használatot közúton és pályán egyaránt. Az akkumulátor 20%-ról 80%-ra feltölthető egy 80 kW-os CCS gyorstöltővel akár 45 perc alatt, és hatótávolsága meghaladja a 125 mérföldet.

Az optimális súlyelosztás és a jármű dinamikájának javítása érdekében a hajtáslánc minden eleme, beleértve az akkumulátort és a hajtásláncot is, a meglévő alvázszerkezeti rögzítési pontokat használja. Az akkumulátorcsomagok a küszöbökön belül, valamint a vezető és az utas mögött helyezkednek el, míg az akkumulátor alacsony elhelyezése a vázban szintén optimalizálja a hátralátást. 

Ez az aprólékos megközelítés azt jelenti, hogy a GT40 tömegeloszlása ​​40/60 F/R, még az eredeti, 1966-os GT40 MKII A-nál is jobb, amely Le Mans-ban versenyzett (38/62), miközben 1320 kg-os saját tömege 47 kg-mal könnyebbé teszi. mint egy teljesen üzemanyaggal rendelkező jármű ebben az időszakban. 

A 6,52:1-es összetett, egy áttételű redukciós sebességváltó rendszert és a versenyeredményű, korlátozott csúszású differenciálművet teljes mértékben a nagy teljesítményű kettős villanymotor-beépítési rendszerhez optimalizálták. A hatékony, ultragyors teljesítményleadásra tervezett Everrati GT40 hólyagos gyorsulást biztosít, jóval négy másodperc alatt 60 mph-ra, és több mint 125 mph végsebességgel halad.

Hangulatos hangsáv a vezető által vezérelt sebességváltókhoz szinkronizálva

De a GT40-ben több van, mint a puszta szenzációs teljesítmény. Az is fontos szempont volt, hogy az autó a lehető legkarakteresebbé, vonzóbbá és szórakoztatóbbá tegyük a vezetést. A csúcskategóriás versenyszimulátorokhoz és a meglévő prémium EV-sportkocsikhoz kifejlesztett technológia segítségével az Everrati lehetőséget ad a pilóta számára, hogy „Verseny módban” felidézze az eredeti GT40 zsigeri vonzását.

Ennek az üzemmódnak a kiválasztásával a vezető (és az utas) iker aktív hanggenerátort tapasztal, amelyek akár 110 db V8-as kipufogógáz-kiegészítő hangot adnak ki.

A sebességváltó – amelyet általában a hajtás, a hátramenet vagy az üresjárat kiválasztására használnak – lehetővé teszi a vezető számára, hogy virtuális sebességfokozatot válasszon, minden váltás a hanggenerátorokhoz szinkronizálva és a nyomatékleadás megfelelő pillanatnyi „szünetet” ad a gyorsításban, hogy biztosítsa a vezető bekapcsolását. a hagyományos sebességváltós autóvezetés élményét idézi. 

Az ülésre szerelt transzducerek még jobban elmerítik a vezetőt egy csábító hangélményben, amely valóban magával ragadó.

A biztonság is prioritás, hiszen az autó kifinomult, motorsportból származó felhasználói kijelzőfelülete kiterjedt élő adatokkal látja el a vezetőt az elektromos járművek hajtásláncának minden elemének teljesítményéről és állapotáról. A vezető engedélyével a fedélzeti 4G adatgyűjtő további biztonságot nyújt azáltal, hogy távoli hozzáférést tesz lehetővé az Everrati mérnökei számára diagnosztikai célokra.

Készült a globális kereslet kielégítésére

A GT40 fejlesztése összhangban van az Everrati folyamatosan növekvő képességével, hogy megfeleljen az elektromos klasszikusok iránti növekvő keresletnek, köszönhetően az ismételhető és skálázható gyártási folyamat sikeres alkalmazásának, amelyet saját meghajtóplatformjának fejlesztése tesz lehetővé, amely lehetővé teszi a legtöbb alkalmazást. klasszikus járművek, a hajtáslánctól függetlenül. Ez az üzleti modell lehetővé teszi a vállalat számára, hogy gyorsan gyártási partnerségeket alakítson ki új piacokon szerte a világon, miközben az Everrati járművek iránti érdeklődés folyamatosan fokozódik. Az Everrati már megállapodott egy stratégiai partnerségről a kaliforniai irvine-i Aria Grouppal, hogy megkezdje a Porsche 964 (911) elektromos változatainak gyártását az Egyesült Államok piacára.

Az Everrati mérnöki igazgatója, Mike Kerr: „Egy olyan autó, mint a GT40, olyan örökséggel és teljesítménnyel rendelkezik, amely magas elvárásokat támaszt. A Superperformance-szal fennálló stratégiai partnerségünk révén biztosak vagyunk abban, hogy valami rendkívüli eredményt értünk el. Az Everrati mérnökcsapata rendkívül büszke arra, hogy megkapta azt a megtiszteltetést, hogy megalkothatta a világ egyetlen GT40 EV-jét, amely felkerült a hivatalos Shelby Registry-re. Az OEM-ből származó eljárási megközelítésünk kivételes teljesítményű autót hozott létre. Ugyanakkor fejlett, vezetőközpontú zsigeri bekapcsolódási technológiánk lehetővé teszi a vezetők számára, hogy teljesen magával ragadó hangzási élményhez jussanak, és újra felvillantja annak a korszaknak a romantikáját, amelyben a GT40 uralta a Le Mans-i 24 órás versenyt az 1960-as években, a nulla új korszakában. -emissziós elektromos mobilitás.

Az Everrati alapítója és vezérigazgatója, Justin Lunny: „A GT40 megszemélyesíti az Everrati filozófiáját. Míg sok cég végzi a klasszikus autók elektromos átalakítását, a mi megközelítésünk messze túlmutat ezen. Az OEM-szemléletet és készségeket bevetve újradefiniáljuk a járművet, mint egy új autót a legmodernebb dizájnnal és mérnöki munkával, amelyet a világ leghíresebb autógyártóinál széleskörű tapasztalattal rendelkező csapat végez. A GT40 bemutatja, hogy az Everrati hogyan emeli a következő szintre az autóikonok jövőbe mutató művészetét az elektromosításon keresztül. A skálázható gyártási folyamatnak és az új gyártópartnerekkel való együttműködés ambiciózus stratégiájának köszönhetően készen állunk a vállalat bővítésére, és új, globális ügyfélbázissal kapcsolatba lépni a GT40 és más modelljeink számára.”