Az évszázad gólja – a Hyundai-tól

Hyundai Motor, Steven Gerrard és a BTS a 2022-es FIFA labdarúgó-világbajnokságra készülve a fenntarthatóságot szolgáló összefogásra szólítják fel a világot

  • A Hyundai Motor új globális fenntarthatósági kampányt indít útra ‘Az évszázad gólja’ címmel
  • Steven Gerrard labdarúgó legenda és a világszerte népszerű BTS popegyüttes tagjai egyaránt megjelennek a Hyundai nézeteit kommunikáló programfilmben, a most létrehozott ‘Évszázad csapata’ tagjaként felvezetve a kampányt
  • A világbajnokság hivatalos gépjármű-parkjában most először kapnak helyet környezetbarát gépkocsik, az IONIQ 5-től kezdve a Santa Fe Hybriden át az Elec City buszig
  • A vállalat különböző tevékenységeken – így például a ‘Hyundai évszázad gólja fogadalom’ rendezvényen – keresztül továbbra is támogatja a FIFA fenntarthatósági programját

A Hyundai Motor Company az ‘Évszázad gólja’ címmel útjára indítja globális fenntarthatósági kampányát. A kampány a Föld napján, április 22-én vette kezdetét, és egészen a 2022-es FIFA labdarúgó-világbajnokság (november 21. – december 18.) utánig tart. A globális kampány bevezetéséhez kapcsolódóan a Hyundai Motor közzétett egy, a vállalat hitvallásáról szóló programfilmet, továbbá egy globális televíziós reklámot, amelyben a legendás labdarúgó, Steven Gerrard, valamint a nemzetközi hírű BTS popegyüttes is hitet tesz a vállalat azon célkitűzése mellett, hogy a labdarúgáson keresztül egységbe kovácsolják az emberiséget, és szorgalmazzák a fenntartható jövő általános támogatását.

A kampány programja a Hyundai azon célkitűzéséhez kapcsolódik, hogy 2045-re elérje a teljes szénsemlegességet, tevékenysége minden területén – a gyártástól az üzemeltetésig – semlegesítve a széndioxid-kibocsátást.

„Az ‘Évszázad gólja’ (Goal of the Century) kampány célja, hogy egységbe kovácsolja az emberiséget a fenntarthatóság érdekében, méghozzá a labdarúgás általános szeretetéből fakadó összetartozásból és csapatszellemből merítve ihletet.” – mondta Thomas Schemera, a Hyundai Motor Company globális marketing vezérigazgatója és a vállalat ügyfélélmény részlegének vezetője. „A Hyundai a jövőben is arra törekszik, hogy az emberiség segítségére siethessen olyankor, amikor minden eddiginél fontosabb, hogy összefogjunk, és együtt tegyünk bolygónk egészséges, tartós jövőjéért.”

Az ‘Évszázad gólja’ kampányhoz kapcsolódóan >>>