Az i30 N vezetési teljesítménye

Az i30 N esetén a nagy hatásfokú teljesítmény és az vezetési élmény precizitást, irányíthatóságot, biztonságot és tartósságot takar. A csúcstechnológia és a nagy teljesítmény hatékonyan kombinálhatók, így zavartalan és kiszámítható vezetést biztosítanak. A legfontosabb nagyteljesítményű funkciók a szegmensen belül elsőként a Hyundai Motor első N modelljénél találhatóak meg, a vezető egyéni választásától és a meghajtási módtól függően.

Kormány rendszer

Az i30 N új szintű pontosságot nyújt a kormányzás terén, nagy értéket juttatva a vezetőnek: az elektromos rásegítésű szervokormány (R-MDPS) nagy sebességnél is stabilan tartja a járművet, kisebb sebességnél pedig azonnal reagál. A kormányműben található elektromos kormányzássegítő rendszer rendkívül nagy teljesítményt nyújt, és kemény gumiabroncsokra valamint nagy sebességfokozatra tervezték.
 

Rajtelektronika

Az i30 N rajtelektronikája gyorsításnál csökkenti a forgatónyomatékot, így hozzásegíti a vezetőt ahhoz, hogy úgy indítsa az autót, akár egy profi autóversenyző. A „rajtelektronika” hatékonyan használható N vezetési módban: kikapcsolt menetstabilizáló rendszer (ESC) és kinyomott kuplung mellett azonnal első sebességbe lehet kapcsolni a kuplung öt másodpercen belüli felengedésével.
 

Fordulatszám illesztés (Rev-matching)

A fordulatszám illesztő automatikusan növeli a motor fordulatszámát, amikor a vezető egy magasabb fokozatról alacsonyabb fokozatra vált. Ennek következtében a meghajtási módtól függően enyhébb vagy sportosabb visszaváltást tesz lehetővé. A Rev-matching gomb könnyedén, kézzel bekapcsolható, mivel a kormánykerék jobb oldalán található.
 

Elektronikusan vezérelt futómű (ECS)

A csillapító erő szabályozásával a vezetés, az úttartás és a stabilitás egyaránt fokozható. A vezetési körülmények függvényében a mindennapi utazásoktól a pályán történő vezetésig a jármű teljesítménye beállítható. A mágnesszelep használata biztosítja az áramlás szabályozást, és a vezető számára egy gombnyomással lehetővé >>>