Az MTI szerint Bútor Róbert lett a második a Mecsek ralin

Mindezt úgy, hogy Robi az utolsó gyorsasági végén egyértelműen jelezte, hogy nem fejezik be a versenyt, azaz, nem mennek el az utolsó kötelező állomásra a pécsi céldobogóra…

Az MTI szerint az alábbiak szerint alakult a Mecsek rali:

“A világbajnokság WRC2-es kategóriájában címvédő Mads Östberg, Torstein Eriksen páros nyerte szombaton a Pécsen és környékén rendezett Mecsek-ralit, a magyar rali országos bajnokság idei negyedik futamát.

    A norvég duó ebben a szezonban a harmadik magyar bajnoki futamán vett részt, és most először diadalmaskodott.


    Östbergék mögött a hazai mezőny egyetlen világbajnoki versenyautóját, a Citroen C3 WRC-t vezető Bútor Róbert végzett másodikként, oldalán Tagai Róbert navigátorral.


    Az abszolútban bajnoki címvédő Hadik András, Kertész Krisztián duó harmadik lett a Mecsek-ralin, amely pénteken kezdődött, és az indulóknak tíz gyorsasági szakaszon több mint 135 kilométeres versenytávot kellett teljesíteniük.


    A magyar bajnokság július közepén a Székesfehérvár-Veszprém-ralival folytatódik.

    Végeredmény, Mecsek-rali (10 gyorsasági szakasz, 137,1 km, a dobogósok):
1. Mads Östberg, Torstein Eriksen (norvég, Citroen C3 Rally2) 1:12.07.1 óra
2. Bútor Róbert, Tagai Róbert (Citroen C3 WRC) 25.9 másodperc hátrány
3. Hadik András, Kertész Krisztián (Ford Fiesta R5) 33.6 mp h.”

Eközben, a hivatalos végeredmény:

Poz.Versenyzők/AutóGépo.Össz.időKül.
1. Østberg, Mads –  Eriksen, Torstein
#1 Citroën C3 Rally2

RC2
01:12:07.1
2. Hadik András –  Kertész Krisztián
#3 Ford Fiesta R5 MK II

RC2
01:12:40.7+33.6
+33.6
3. Grzyb, Grzegorz –  Kozdron, Kamil
#5 Škoda Fabia Rally2 EVO

RC2
01:12:45.3+38.2
+04.6
4. Velenczei Ádám –  Bacigal Igor
#8 Škoda Fabia R5 Evo

RC2
01:13:45.4
10.0
+01:38.3
+01:00.1
5. Klausz Kristóf –  Csányi Botond
#7 Škoda Fabia Rally2 EVO

RC2
01:14:42.8
10.0
+02:35.7
+57.4
6. Osváth Péter –  Papp Tamás
#11 Škoda Fabia R5

RC2
01:14:51.3+02:44.2
+08.5
7. Bodolai László –  Deák Attila
#9 Ford Fiesta R5 MK II

RC2
01:15:54.5+03:47.4
+01:03.2
8. Tóth Tibor –  Szabó József
#14 Škoda Fabia R5

RC2
01:16:37.6+04:30.5
+43.1
9. Gyarmati Ariel –  Kocsis György
#62 Mitsubishi Lancer Evo9

P14
01:18:08.4+06:01.3
+01:30.8
10. Rongits Attila –  Hannus Laszló
#37 Mitsubishi Lancer Evo9 RS

P14
01:18:27.0+06:19.9
+18.6
11. Matics Mihály –  Matics Barbara
#63 Mitsubishi Lancer Evo9

P14
01:18:30.7+06:23.6
+03.7
12. ifj.Ranga László –  Budai Annamária
#25 Peugeot 208 Rally4

RC4
01:19:00.4+06:53.3
+29.7
13. Szauer Gergő –  Rácz László
#19 Peugeot 208 Rally4

RC4
01:19:41.7+07:34.6
+41.3
14. Nagy Mátyás –  Nagy Tamás
#32 Mitsubishi Lancer Evo10

RC2
01:19:43.7+07:36.6
+02.0
15. Német Gábor –  Szőke Tamás
#17 Peugeot 208 Rally4

RC4
01:19:54.1+07:47.0
+10.4
16. Kovács Antal –  Istovics Gergő
#13 Ford Fiesta R5

RC2
01:20:22.6+08:15.5
+28.5
17. Trencsényi Vince –  Szegedi Máté
#18 Peugeot 208 Rally4

RC4
01:22:55.4
10.0
+10:48.3
+02:32.8
18. Herczig Patrik –  Bán Viktor
#26 Ford Fiesta Rally4

RC4
01:23:44.2+11:37.1
+48.8
19. Lencse Zoltán –  dr.Kovács Annamária
#27 Ford Fiesta Rally4

RC4
01:23:48.0+11:40.9
+03.8
20. Spindler Jenő –  Csizmadia Csaba
#30 Peugeot 208 R2

RC4
01:23:58.3+11:51.2
+10.3
21. Viszló Csaba –  Czakó Janek
#21 Peugeot 208 Rally4

RC4
01:23:58.4+11:51.3
+00.1
22. Kössler, Manüel –  Kalinke, Melanie
#65 Subaru Impreza

P14
01:24:27.9+12:20.8
+29.5
23. Bodogán Ferenc –  Velezdi Eszter
#48 Lada VFTS

P13
01:24:51.2+12:44.1
+23.3
24. ifj.Kerék György –  Faragó Richárd
#54 Lada 2107

P12
01:25:00.5+12:53.4
+09.3
25. Kronome Ákos –  Pásztor Tamás
#53 Škoda Fabia [P11]

P12
01:25:05.2+12:58.1
+04.7
26. Hangodi Bendegúz –  Bunkoczi László
#15 Peugeot 208 Rally4

RC4
01:25:12.5+13:05.4
+07.3
27. Kiss Zsolt –  Bartók Erik
#43 BMW E30

P14
01:26:03.6+13:56.5
+51.1
28. Jagadics Gábor –  Szabó Krisztián
#33 Mitsubishi Lancer Evo9

RC2
01:27:22.9+15:15.8
+01:19.3
29. Bartha Aurél –  Szarka Dávid
#52 Honda Civic

P12
01:27:37.9
10.0
+15:30.8
+15.0
30. Tőke Dániel –  Varga Balázs
#59 Lada VFTS

P12
01:27:44.1
10.0
+15:37.0
+06.2
31. Berta László –  Császár László
#58 Citroën C2R2

P12
01:28:22.1+16:15.0
+38.0
32. Csoma András –  Radó István
#22 Peugeot 208 Rally4

RC4
01:29:35.3+17:28.2
+01:13.2
33. Veréb Zoltán –  Májer Dávid
#50 Lada VFTS

P12
01:30:02.7
40.0
+17:55.6
+27.4
34. Rónavölgyi Endre –  Eperjesi Péter
#70 Honda Civic Type-R

P13
01:30:27.5+18:20.4
+24.8
35. Schuck János –  Gonda Dániel
#69 Nissan Z350

P14
01:30:33.7+18:26.6
+06.2
36. Scheidhammer, Alois –  Regner, August
#68 Nissan Z350

P14
01:30:46.9
10.0
+18:39.8
+13.2
37. ifj.Kanyik Antal –  Nyirfás Yulianna
#66 Peugeot 208 R2

RC4
01:31:05.6+18:58.5
+18.7
38. Kiscsatári Imre –  Diós Dani
#56 Lada VFTS

P13
01:32:29.9+20:22.8
+01:24.3
39. Janecskó László –  Bárdi Bernadett
#60 BMW E36

P14
01:34:10.6+22:03.5
+01:40.7
40. Németh”8V” Péter –  Sztanics Márió
#47 Honda Civic Type-R FN2

P13
01:39:56.3+27:49.2
+05:45.7
41. Kaufmann Mátyás –  Réb Krisztián
#41 Toyota Celica

P14
01:45:29.3+33:22.2
+05:33.0