Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Az önvezető autók fejlesztésére koncentrál a Toyota és a Lexus

Posted on 2018.03.13.2018.03.13. By Iroda Távirati

Tokióban megalakul a Toyota Kutatóintézet – Modern Fejlesztési Központ (TRI-AD), amelynek célja, hogy teljesen integrált, sorozatgyártásra alkalmas szoftver alkosson az önvezető autókhoz: a világ leginnovatívabb autógyártójának tartott, a robotika mellett a mesterséges intelligencia fejlesztésében is élen járó Toyota, és prémium márkája, a Lexus új céget alapít, még inkább felgyorsítva az önvezető technológiák fejlődését. A TRI-AD vezetője Dr. James Kuffner, a Toyota Kutatóintézet jelenlegi műszaki igazgatója lesz. A cég 1000 embert alkalmaz majd a világ minden tájáról, így a közös munkanyelv az angol lesz. A Toyota Csoport tagjaiként működő Aisin és Denso vállalatok is tulajdonrészesek lesznek a TRI-AD cégben, amelynek összehangolt működésében is részt vesznek. A teljes befektetés összege több mint 300 milliárd japán jen (mintegy 710 milliárd forint).

Az önvezető autózás előszobájának tartott aktív biztonsági rendszerek és a mesterséges intelligencia fejlesztése területén már ma is világszinten élen járó Toyota és Lexus még ebben a hónapban megalapítja Tokióban új vállalatát “Toyota Kutatóintézet – Modern Fejlesztési Központ” (TRI-AD) néven, hogy még inkább felgyorsítsa az önvezető technológiák fejlődését. A TRI-AD hatékony működése érdekében a Toyota, az Aisin Seiki és a Denso szándéknyilatkozatot írtak alá egy teljesen integrált, sorozatgyártásra alkalmas önvezető szoftver kifejlesztéséről. A három vállalat emellett további tárgyalásokat folytat egy közös fejlesztési szerződés aláírásáról.

A Toyota, az Aisin és a Denso a tervek szerint összesen több mint 300 milliárd japán jent (710 milliárd forint) fektet a TRI-AD megalapításába és működtetésébe. Az új vállalat mintegy 1000 embernek ad majd munkát, akik közt ugyanúgy szerepelnek kívülről szerződtetett szakemberek, mint a Toyota, a TRI, az Aisin és a Denso jelenlegi alkalmazottai. A Toyota most a megfelelő helyszínt keresi Tokióban a cég működéséhez. A TRI-AD vezérigazgatója Dr. James Kuffner, a TRI jelenlegi műszaki igazgatója lesz.

“A Toyota önvezető projektjében a siker egyik legfontosabb záloga egy sorozatgyártásra alkalmas szoftver elkészítése.” – fogalmaz Dr. Kuffner. “A vállalat célja, hogy a világ legjobb szakembereinek megszerzésével a lehető leghatékonyabb módon pörgesse fel a szoftver fejlesztését, és ezzel együtt a Toyota Csoport lehetőségeit. Világszerte keressük a megfelelő munkatársakat, én pedig izgatottan várom, hogy irányíthassam az új cég munkáját.”

Az autóipar jelenleg hatalmas átalakuláson megy keresztül. A sikeres váltáshoz elengedhetetlen a kiváló minőségű szoftveres háttér és a kommunikáló autókból gyűjtött big data adatfolyam elemzése. E kihívás ismeretében alapította meg a Toyota 2016-ban Észak-Amerikában a Toyota Kutatóintézetet, ami a mesterséges intelligenciát, az önvezetést és a robotikát kutatja. A ma ismertetett új vállalatot azért hívta életre a Toyota, az Aisin és a Denso, hogy még gyorsabb és értékesebb eredményeket érjenek el ebben a kutatási versenyben. A TRI, a TRI-AD és a Toyota a következőkben határozta meg az új szervezet feladatait:

  • Egy új, zökkenőmentes szoftverfejlesztési folyamat kialakítása a kutatási szakasztól a gyártásig, és az adatkezelési képesség fokozása.

  • Összehangolt együttműködés a TRI-vel, és a kutatási eredmények hatékony összekapcsolása a termékfejlesztéssel.

  • A Toyota Csoporton belüli együttműködés megerősítése a kutatás és a fejlett fejlesztés területén.

  • A világ legjobb mérnökeinek megszerzése a világ minden tájáról, tovább erősítve ezzel a Toyota Csoporton belül eddig is meglévő komoly szürkeállományt.

“A Toyota közismert a Toyota Gyártási Rendszer (TPS) minőségéről és hatékonyságáról. Nem kétséges számomra, hogy a hardverek gyártásában tökéletesen bevált TPS-alapértékeket a szoftverek gyártásában is alkalmazhatjuk, ami drámai előrelépést jelenthet a Toyota-szoftverek tekintetében.” – véki Dr. Gill Pratt, a TRI vezérigazgatója, az új TRI-AD igazgatótanácsának elnöke. “Ez az, amin a TRI dolgozik, és amit az új vállalat még magasabb szintre emel majd.”

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Sok a kátyú az utakon, még nem késő kátyúbiztosítást kötni
Next Post: Vadászból vadászott

Keresés

2023. április
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« márc    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Világszínházi ünnepre készül a MITEM
  • Megjelent az ADM 4.2 – az ASUSTOR operációs rendszer legújabb verziója
  • Mi a különbség a zöld és a fenntartható épületek között?
  • Szombaton indul a tavi viharjelzési szezon
  • Véget ért a Médiaunió „Mentés másként” kampánya
  • Verstappen az első, Alonso a második szabadedzés leggyorsabbja
  • Van képünk hozzá (23.03.31.) – Toyota C+ walk s
  • Új lelátót építenek a Hungaroringen
  • Egyeztetés a hazai mezőgépgyártók és forgalmazók sikeréért
  • Van képünk hozzá (23.03.30.) – Lexus NX
  • A tesztek során a kutatók eddig nem találtak emberre veszélyes vírusokat a hazánkban terjedő inváziós szúnyogokban
  • Sikeresen tesztelték a Wigner FK szakemberei a szupravezető részecskegyorsító mágnest Svédországban
  • A Ford Explorer jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • “Kicsit szarul” működik az e-matrica lekérdezés – De, nem mindenhol!
  • “Tesztversennyel kezdjük a 2023-as szezont”
  • Akár 60%-os húsvéti árcsökkenés az ALDI-nál
  • (K)Áder János szerint jó hír, hogy jövőre visszaválthatók lesznek az italosüvegek és -dobozok
  • Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
  • Demonstráltak az erdélyi gazdák, emésztőgödörbe öntötték a tejet
  • Üdvözöld a tavaszt a Bárány Napokkal!
  • Alaposan körbejárták a Nissan Townstar modellt is
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Peugeot 508 SW
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • A 2023-as AMTS – Autó Motor & Tuning Show – minden korábbi rekordot megdöntött Ctrl+C - Ctrl+V
  • Franciaországban megtiltják a 14 éven aluliak számára az elektromos roller használatát Hírek
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT