Az új 4-es Cabrio erőforrásai és váltója

Négy- és hathengeres erőforrások BMW TwinPower Turbo technológiával és mild-hibrid technológiával az intenzívebb menetdinamika és a magasabb fokú hatékonyság érdekében

Az új BMW M440i xDrive Cabrio modellt és az új BMW 4-es Cabrio dízelmotorral szerelt modellváltozatait erőteljes, 48 Volt kapacitású indítógenerátorral és kiegészítő akkumulátorral dolgozó mild-hibrid technológiával vértezték fel a mérnökök, hogy még tovább fokozzák az újdonságok menetdinamikáját és hatékonyságát. A technológia a fékezéskor felszabaduló energiát a kiegészítő akkumulátorban tárolja el, hogy arról működtesse a fedélzeti elektromos rendszereket, intenzív gyorsulások közben 8 kW / 11 lóerő átmeneti teljesítmény-többlettel támogassa a belsőégésű erőforrást, részterhelés esetén pedig csökkentse a motor károsanyag-kibocsátását.

A csúcsmodellként érkező BMW M440i xDrive Cabrio 275 kW / 374 lóerő maximális teljesítményre képes soros hathengeres benzinmotorja mellett az új BMW 4-es Cabrio motorpalettáján két négyhengeres benzinmotor is megtalálható lesz. Az új BMW 420i Cabrio (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 5,7 – 6,1 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 131 – 140 gramm / km) 135 kW / 184 lóerő, míg az új BMW 430i Cabrio (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,0 – 6,4 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 138 – 147 gramm / km) 190 kW / 258 lóerő maximális teljesítménnyel váltja valóra a vezetés élményét. Az új BMW 420d Cabrio modellben (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 4,2 – 4,5 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 111 – 119 gramm / km) egy 140 kW / 190 lóerő maximális teljesítményre képes, négyhengeres dízelmotor dolgozik. Utóbbi, ahogyan az új BMW 430d Cabrio (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 5,6 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 147 gramm / km; az adatokat a WLTP tesztciklus mérései szerint számolták ki) meghajtásáról gondoskodó, soros hathengeres dízelmotor is, kétlépcsős turbófeltöltéssel dolgozó BMW TwinPower Turbo technológiával büszkélkedhet. Az új BMW M440d xDrive Cabrio (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,3 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 165 gramm / km; az adatokat a WLTP tesztciklus mérései szerint számolták ki) motorházteteje alatt ugyancsak két eltérő méretű turbófeltöltő dolgozik, amelyek rendkívül gyors rendszerreakciókat garantálnak. Mindegyik modell maradéktalanul teljesíti az Euro 6d emissziós szabvány előírásait.

Nyolcfokozatú Steptronic automataváltó alapfelszereltségként, az opcionális extrafelszereltség részeként kormány mögötti váltófülekkel és új Sprint funkcióval

Ez az első alkalom, amikor a bajor prémiumgyártó az új BMW 4-es Cabrio összes modellváltozatát alapfelszereltségként nyolcfokozatú Steptronic automataváltóval kínálja ügyfeleinek. Az újdonságok mindegyikében az automataváltó legkorszerűbb változata dolgozik, optimalizált váltási karakterisztika és minden korábbinál magasabb fokú hatékonyság mentén továbbítva a hajtott kerekek felé a motorból érkező erőt.

A gyártó a BMW M és M Sport felszereltségi csomaggal ellátott modelleket alapfelszereltségként nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltóval szereli, amely a többi hajtáslánc-technológiához az opcionális extrafelszereltség részeként válik elérhetővé. A technológia a kormány mögötti váltófülekkel és az új Sprint funkcióval még gyorsabb váltási dinamikát garantál. Intenzív gyorsulás és padlógázas előzés közben a Sprint funkció maximális menetdinamika szerint hangolja össze a hajtáslánc és a váltó működését.

https://www.facebook.com/trollverda/posts/3821467767868197