Az új ARES Defender V8 Hardtop teljesítménye

  • A modenai karosszériagyártó ARES bemutatta a limitált kiadású ARES Defender V8 Hardtopot
  • Az OEM-szintű technológia és a kézműves olasz karosszéria és berendezési készségek kombinációja a világ legikonikusabb terepjárójának végső megtestesülését hozza létre
  • Luxus kézműves belső tér bőrrel, fával, alumíniummal és szénszállal
  • Továbbfejlesztett technológia a legmodernebb információs és szórakoztató rendszerrel és műholdas navigációval
  • A továbbfejlesztett 519N V8-as erőforrás és a 6 sebességes sebességváltó kivételes teljesítményt biztosít
  • Az ORAM elektronikusan állítható felfüggesztés biztos kezelhetőséget biztosít közúton és terepen egyaránt

EXKLUZÍV DEFENDER PODCASTOK ÉS TESZTEK, CSAK ITT

A világhírű olasz luxuskocsigyártó, az ARES Modena nyilvánosságra hozta a testre szabott Defender V8 Hardtop részleteit. A robusztus, mégis elbűvölően elegáns dizájnt, a kézzel készített luxust, a legmodernebb technológiát és a fenomenális teljesítményt ötvöző modern kor tisztelgése az időtlen off-road ikon előtt, és minden gyűjtő vagy gyűjtő számára lenyűgöző vásárlás. valamilyen sport rajongója.

Az ARES Defender V8 Hardtop a vállalat elismert Defender Ultra V8-át követi, amelyet 2018-ban mutattak be. Az új modellt a modenai Centro Stile tervezte, és az ARES intelligens gyárában szerelték össze a kortárs OEM-szintű technológia és a technológia kombinációjával. hagyományos kézműves ismeretek. Ezek közé tartozik a CAD, a szénszálas sütők, az elektromos rendszermérnöki szakemberek, a hajtáslánc-összeszerelés, a fényezőműhely, a kézműves bőrmunkák és a fém karosszériaépítési létesítmények. A végső Defender gondos megalkotása során a részleteket sem kímélik.

A tervezési örökségnek köszönhetően egészen az 1948-as első Land Rover Series 1-ig nyomon követhető a Defender feszes, négyzetes vonalai az ARES tervezőcsapatának megfelelő referenciával. A finom fejlesztések sora további modernitást és kifinomultságot kölcsönöz. Az összes látható karosszériacsavar nélkül az ARES Defender elegáns vonalait a nagyobb, sötétített hátsó ablakok tovább erősítik, míg a prémium kategóriás panorámatető árasztja el az utasteret napfényben. 

A Land Rover Defender alvázra épülő és felfüggesztési emelőkészlettel rendelkező ARES Defender V8 Hardtop 35 mm-rel magasabban halad, mint a standard modell, Cooper Discoverer abroncsokkal burkolt, feltűnő, 18 hüvelykes ARES Design könnyűfém keréktárcsákon. A szélesebb kerékívek, az ARES Design szénszálas motorháztető, az új, egyrészes szénszálas elülső rész erőteljes LED-es fényszórókkal, amelyek modern témájú hűtőrácsban helyezkednek el, és az új, körkörös LED-es hátsó lámpák felerősítik a Defender céltudatos stílusát. 

Belül az ARES tervezői és kézművesei a Defender haszonelvű kabinját pazar környezetté varázsolták, amely a luxus ölébe ejti az utasokat. Az utastérben csak a legfinomabb bőr, szénszál, fa és alumínium díszítőelemek találhatók. Egyesülve a garantált minőség és a felülmúlhatatlan kényelem auráját teremtik meg, amely teljes mértékben kiterjed az utastér minden részére, beleértve a csomagtérben lévő padokat is. 

A Defender kabinon belüli technológiája hasonló metamorfózison ment keresztül. A jármű tele van körkörösen elektromos ablakokkal, hat hangszórós, korszerű infotainment rendszerrel, mélynyomóval, műholdas navigációval, valamint Apple Car Play és Android Auto Bluetooth kapcsolattal. A testre szabott műszerfal és a gyönyörű, kézzel varrott bőrkormánykerék a vezetőt helyezi az események középpontjába, a továbbfejlesztett és korszerűsített kapcsolóberendezések és kezelőszervek könnyen elérhető közelségében.

Az indítógomb megnyomásával életre kelt egy új, 5328 köbcentis V8-as motor – amely a korábbi 4 hengeres turbódízelt váltja fel. Az ARES által végrehajtott kiterjedt mérnöki program részeként integrált V8-as motor 355 lóerős teljesítményét, 519 Nm nyomatékát pedig egy hatfokozatú automata sebességváltón keresztül adja le.

A kiváló vezetési élmény biztosítása érdekében az ARES mérnökei tovább erősítették az erőátviteli rendszert, a tengelytengelyeket és a CV-csuklókat, hogy alkalmazkodjanak az ARES Defender V8 Hardtop jelentősen megnövelt teljesítményéhez. A fékrendszert hasonlóan továbbfejlesztették, és nagyobb teljesítményű tárcsákkal és 6 dugattyús féknyergekkel rendelkezik. A fejlett, elektronikusan állítható ORAM felfüggesztési rendszer, amely sportos és kényelmi módokat kínál, pihentető utazást, lenyűgöző kezelhetőséget és precíz karosszéria-szabályozást biztosít bármilyen terepen.

Az ARES egy korlátozott sorozatú ARES Defender V8 Hardtop modellt fog készíteni, egyenként 235 000 eurótól áfa nélkül. A rendeléseket most az aresdesign.com oldalon lehet leadni  

Dany Bahar, az ARES Design vezérigazgatója megjegyezte:

„2018-ban hoztuk létre az első Defender Ultra V8-at, és nagy sikerrel dobtuk piacra. A projekt rendkívüli tapasztalattal és tudással gazdagította a modellt, így az új ARES Defender V8 Hardtop megtervezésekor elhatároztuk, hogy még magasabbra tesszük a lécet. A harmadik kiadás még jellegzetesebb stílussal és kifinomultabb külsővel és belsővel büszkélkedhet. A rendkívül érzékeny V8-as motorral hajtott ARES Defender V8 Hardtop megőrzi a Defender jellemzőit, de gyönyörűen újragondolva, hogy kifejezze a modernséget és a luxust, és képviselje ennek az ikonikus járműnek a végső megtestesülését.”

ARES Defender V8 Hardtop – Műszaki adatok 

MÉRETEK :

Hossz: 4985 mm

Szélesség: 2000 mm

Magasság: 1856 mm

Első nyomtáv: 1680 mm

Hátsó nyomtáv: 1680 mm

Tengelytáv: 2750 mm

Első túlnyúlás: 667 mm

Hátsó túlnyúlás: 978 mm 

ALVÁZ :

A Land Rover Defender donor autó alvázán alapul 

TEST :

Néhány kiegészítő alkatrész kiváló minőségű szénszálból készül

Újratervezett első, első és hátsó sárvédők

Új panorámás hátsó ablakok

Új panoráma tető 

MOTOR :

Motor típusa: V8

Lökettérfogat: 5328 cc

Teljesítmény: 355 LE, 250 kw 5600 ford./percnél

Nyomaték: 519 Nm 4100 ford./percnél

Váltó: 6 sebességes automata, 4WD, 3 zárható differenciálmű

MOTOR FRISSÍTÉS :

Sport levegőszűrő

FELFÜGGESZTÉS :

Tekercsrugó ORAM elektronikusan állítható lengéscsillapítókkal

35 mm-es felfüggesztés emelőkészlet 

KEREKEK, GUMIABRONCSOK ÉS FÉKEK :

ARES Design könnyűfém keréktárcsák, 18 colos

305/70R18 Cooper Discoverer gumik

BELSŐ :

Kézműves, kézműves belső panelek bőrből és karbonból

Valódi fa padló és panelek 

INFOTAINMENT :

Hi-Fi rendszer navigációval

Bluetooth, Apple Car Play és Android Auto csatlakozás

SZÁLLÍTÁS : 4 hónap (becsült idő)