Az új BILSTEIN vállalati dizájn bevezetése – az új márkaidentitás kifejezése


A BILSTEIN fejleszti márkaidentitását. A lengéscsillapító-szakértő új logókkal, új felirattal, új betűtípussal és átdolgozott tervezési irányelvekkel a jövőre összpontosít: a felfüggesztési technológiákra, a vásárlói élményre és magára a márkára.

A WAY AHEAD új követelésben a BILSTEIN összefoglalja azon törekvését, hogy minden ügyfelének és partnerének előnyt nyújtson, legyen szó a fejlesztésről, a piaci lefedettségről vagy a felfüggesztési technológiák használatáról. Ugyanakkor a WAY AHEAD termékígéretként szolgál a vezető technológiák, a kényelem, a biztonság és a teljesítmény terén.

Az új jelenlétet ennek az állításnak a közvetlen kifejezéseként fejlesztették ki. A lecsupaszított megjelenés rugalmas és könnyen hozzáférhető, lehetővé téve a modern és áttekinthető vásárlói megközelítést online és offline egyaránt. A logó evolúciója a lengéscsillapító egyszerűsített ábrázolásával és az áramvonalas alapformával szintén ezt az elképzelést követi.

Ezzel a frissítéssel az Ennepetal székhelyű cég fontos lépést tesz az új BILSTEIN márkastratégia megvalósítása felé. A szándék az, hogy a vállalati kommunikációt egyértelműen a BILSTEIN jellegzetes törekvésére összpontosítsa, hogy érdemben hozzájáruljon a jövőhöz, mondja Christoph Henkel (utópiaci üzletági, értékesítési, termékmenedzsment és marketing alelnök): „A BILSTEIN célja, hogy minden partnercégével MINDEN ELŐRE járjon. Úttörő megoldásokat, kiemelkedő vezetési élményt és olyan megjelenést kínálunk, amely mindenhol jövőbiztos módon fejezi ki márkaidentitásunkat.”

A BILSTEIN márkaidentitás bevezetése 2022.05.23-tól az összes hivatalos BILSTEIN csatornán megtörténik. A BILSTEIN a 24 órás versenyen is bemutatja új megjelenését a Nürburgringen (2022. május 26-29.) és a Tuning World Bodensee-n (2022. május 26-29.). Ezentúl a tervezési elemek és irányelvek szolgálják a BILSTEIN kommunikáció minden aspektusának alapját.