Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Íme az új BMW C 400 X

Posted on 2017.11.08.2020.05.08. By AztaCARom

2011-ben a BMW C 600 Sport és a BMW C 650 GT prémium nagyrobogó-páros bemutatásával a BMW Motorrad egy újabb kategória, a városi mobilitás irányába nyitott, most pedig még egy lépéssel tovább megy: bemutatkozik közepes méretű robogója, a BMW C 400 X.

 

Az új BMW C 400 X nem csupán egy ötletes kétkerekű, amely a belvárosi dugókban cikázva könnyedén eljut A-ból B-be, hanem azt hirdeti, hogy a városi mobilitás mennyire élménydús is lehet. Az új BMW C 400 X ülésében a motoros nem a két pont közötti legrövidebb szakaszt keresi, hanem az úti cél felé vezető legintenzívebb, legkalandosabb útvonalat – pusztán az élmény kedvéért.

 

Egyhengeres erőforrás fokozatmentes automataváltóval, rezgéscsillapítással és ASC-vel

Az új BMW C 400 X meghajtásáról egy vadonatúj fejlesztésű egyhengeres erőforrás gondoskodik, 25 kW / 34 lóerő maximális teljesítménnyel, amelyhez egy fokozatmentes automataváltó (CVT) kapcsolódik. Kigyorsítások közben – kiváltképp csúszós útfelületeken – az automatikus menetstabilizáló rendszer (ASC – Automatic Stability Control) felel a biztonságért.

Masszív csőváz, teleszkópvilla és nagyteljesítményű fékrendszer már az alapfelszereltség részeként

Az új BMW C 400 X egy acélból készült, masszív csővázra épül, a rugózási és lengéscsillapítási feladatokat pedig az első keréknél egy teleszkópvilla, míg a hátsó keréknél két rugóstag végzi. A rugók útját és a lengéscsillapítók keménységét a mérnökök az egyszerre sportos, dinamikus és kényelmes motorozás szempontjai szerint állították be. A minden forgalmi szituációban erőteljes lassulásról nagyteljesítményű fékrendszer gondoskodik, az első keréken dupla, míg a hátsó keréken szimpla féktárcsával, az alapfelszereltség részeként blokkolásgátlóval (ABS).

 

LED technológiás fényszórók már az alapfelszereltség részeként, BMW Motorrad Connectivity az opcionális extrafelszereltségek listáján

Az alapfelszereltség részeként kínált, kiváltképp fényes LED technológiás fényszórókon túl az új BMW C 400 X a Connectivity extrafelszerelése részeként egy sor olyan megoldást is kínál, amely páratlanul egyedi innováció a robogó szegmensben. A 6,5” átmérőjű színes TFT-kijelzővel dolgozó központi műszeregység például az integrált működést kínáló, továbbfejlesztett BMW Motorrad Multi-Controllerrel társítva számos járműfunkció és összekapcsolt eszköz gyors, könnyed kezelhetőségét teszi lehetővé, miközben a motorosnak egy pillanatra sem kell levennie tekintetét az útról. Legyen szó akár a csatlakoztatott okostelefon kezeléséről, a kedvenc album meghallgatásáról vagy az egyszerű, nyilakkal segített navigálásról, a BMW Motorrad Connectivity mindegyik funkciót játszi könnyedséggel a motoros kezébe adja.

Modern, innovatív formanyelv kiváló szél- és időjárás-védelemmel, valamint ötletes tárolási koncepcióval

Az új BMW C 400 X robogóról már első ránézésre megállapítható, hogy a BMW Motorrad C modellcsaládjának tagja: formanyelve egyszerre modern, jövőbe mutató és funkcionális. A frontrészt a LED technológiás fényszóró határozza meg, amelyhez az opcionális extrafelszereltség részeként jellegzetes nappali menetfény is társulhat. Ez a fajta világítási koncepció egyértelműen megkülönbözteti riválisaitól a BMW Motorrad közepes méretű robogóját, sportosan dinamikus kisugárzást kölcsönözve a kétkerekűnek. Kiváló szél- és időjárás-védelmével, illetve az egy részből álló, kényelmes ülőlap alá épített, gondosan megtervezett Flexcase-alapú tárolási koncepciójával a közepes méretű robogók újdonsága a hétköznapi használhatóság és a hosszabb utazások minden követelményének megfelel.

 

Látványos fényezések a hamisítatlan kiállásért

Az új BMW C 400 X fényezési palettájára kétféle árnyalat került fel: a kék (Zenith Blue metallic) szín még inkább előtérbe helyezi az új BMW C 400 X modell modern formanyelvét és sportos jegyeit, miközben a fehér (Alpine White) fényezés a robogó kompakt méretét és könnyed kialakítását nyomatékosítja. A szürke/fekete, illetve piros/fekete ülés az új robogó dinamikus karakterét, kivételes agilitását, egyszerű kezelhetőségét és könnyed irányíthatóságát nyomatékosítja.

 

Az új BMW C 400 X különlegességei – Áttekintő:

  • Hatékony, nyomatékos, 350 cm3 hengerűrtartalmú egyhengeres erőforrás fokozatmentes automataváltóval
  • 25 kW / 34 lóerő maximális teljesítmény percenkénti 7 500-as fordulatnál és 35 Nm csúcs forgatónyomaték percenkénti 6 000-es fordulatnál
  • Elektronikus vezérlésű üzemanyag-befecskendezés, digitális motorvezérlő elektronika és automatikus menetstabilizáló rendszer (ASC)
  • Teleszkópvilla az első keréknél és két rugóstag a hátsó keréknél
  • Erőteljes fékrendszer blokkolásgátlóval (ABS) már az alapfelszereltség részeként
  • LED technológiás világítási koncepció már az alapfelszereltség részeként
  • Connectivity: 6,5” átmérőjű színes TFT-kijelzővel dolgozó központi műszeregység számos funkcióval a gyárilag elérhető extrafelszereltség részeként
  • Jellegzetes, dinamikus formanyelv
  • Kiváló szél- és időjárás-védelem kifinomult ergonómiával
  • Gondosan megtervezett Flexcase-alapú tárolási koncepció
  • Látványos fényezések az újdonság hamisítatlan kiállásáért
Hírek

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Terepjáróval hajtottak át a CAT S41 telefonon (Videó)
Next Post: Bemutatkozott a 2018-as Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

Kapcsolódó cikkek

  • Körforgalom épül a 7-es út nagykanizsai szakaszán Hírek
  • Jön az Önvezető Lexus LS (Videóval) Hírek
  • Tovább javult a közúti közlekedésbiztonság Európában, de az előrehaladás még mindig túl lassú Hírek
  • A Continental pénzjutalomban részesíti kollégáit Ctrl+C - Ctrl+V
  • Enyhe börtönbüntetést kapott egy kaposvári ámokfutó Hírek
  • London-Brighton Run Ctrl+C - Ctrl+V
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Itt az új Ed Sheeran lemez
  • Nem kell, hogy minden évben ránk rontson az allergia!
  • Egyre elterjedtebb, de még mindig sok a tévhit a munkaerő-kölcsönzés körül
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Vajon hizlalnak-e a sós nassolnivalók?
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 Dupla Kuplungos Automatikus Váltója Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT