Íme az új BMW C 400 X

2011-ben a BMW C 600 Sport és a BMW C 650 GT prémium nagyrobogó-páros bemutatásával a BMW Motorrad egy újabb kategória, a városi mobilitás irányába nyitott, most pedig még egy lépéssel tovább megy: bemutatkozik közepes méretű robogója, a BMW C 400 X.

 

Az új BMW C 400 X nem csupán egy ötletes kétkerekű, amely a belvárosi dugókban cikázva könnyedén eljut A-ból B-be, hanem azt hirdeti, hogy a városi mobilitás mennyire élménydús is lehet. Az új BMW C 400 X ülésében a motoros nem a két pont közötti legrövidebb szakaszt keresi, hanem az úti cél felé vezető legintenzívebb, legkalandosabb útvonalat – pusztán az élmény kedvéért.

 

Egyhengeres erőforrás fokozatmentes automataváltóval, rezgéscsillapítással és ASC-vel

Az új BMW C 400 X meghajtásáról egy vadonatúj fejlesztésű egyhengeres erőforrás gondoskodik, 25 kW / 34 lóerő maximális teljesítménnyel, amelyhez egy fokozatmentes automataváltó (CVT) kapcsolódik. Kigyorsítások közben – kiváltképp csúszós útfelületeken – az automatikus menetstabilizáló rendszer (ASC – Automatic Stability Control) felel a biztonságért.

Masszív csőváz, teleszkópvilla és nagyteljesítményű fékrendszer már az alapfelszereltség részeként

Az új BMW C 400 X egy acélból készült, masszív csővázra épül, a rugózási és lengéscsillapítási feladatokat pedig az első keréknél egy teleszkópvilla, míg a hátsó keréknél két rugóstag végzi. A rugók útját és a lengéscsillapítók keménységét a mérnökök az egyszerre sportos, dinamikus és kényelmes motorozás szempontjai szerint állították be. A minden forgalmi szituációban erőteljes lassulásról nagyteljesítményű fékrendszer gondoskodik, az első keréken dupla, míg a hátsó keréken szimpla féktárcsával, az alapfelszereltség részeként blokkolásgátlóval (ABS).

 

LED technológiás fényszórók már az alapfelszereltség részeként, BMW Motorrad Connectivity az opcionális extrafelszereltségek listáján

Az alapfelszereltség részeként kínált, kiváltképp fényes LED technológiás fényszórókon túl az új BMW C 400 X a Connectivity extrafelszerelése részeként egy sor olyan megoldást is kínál, amely páratlanul egyedi innováció a robogó szegmensben. A 6,5” átmérőjű színes TFT-kijelzővel dolgozó központi műszeregység például az integrált működést kínáló, továbbfejlesztett BMW Motorrad Multi-Controllerrel társítva számos járműfunkció és összekapcsolt eszköz gyors, könnyed kezelhetőségét teszi lehetővé, miközben a motorosnak egy pillanatra sem kell levennie tekintetét az útról. Legyen szó akár a csatlakoztatott okostelefon kezeléséről, a kedvenc album meghallgatásáról vagy az egyszerű, nyilakkal segített navigálásról, a BMW Motorrad Connectivity mindegyik funkciót játszi könnyedséggel a motoros kezébe adja.

Modern, innovatív formanyelv kiváló szél- és időjárás-védelemmel, valamint ötletes tárolási koncepcióval

Az új BMW C 400 X robogóról már első ránézésre megállapítható, hogy a BMW Motorrad C modellcsaládjának tagja: formanyelve egyszerre modern, jövőbe mutató és funkcionális. A frontrészt a LED technológiás fényszóró határozza meg, amelyhez az opcionális extrafelszereltség részeként jellegzetes nappali menetfény is társulhat. Ez a fajta világítási koncepció egyértelműen megkülönbözteti riválisaitól a BMW Motorrad közepes méretű robogóját, sportosan dinamikus kisugárzást kölcsönözve a kétkerekűnek. Kiváló szél- és időjárás-védelmével, illetve az egy részből álló, kényelmes ülőlap alá épített, gondosan megtervezett Flexcase-alapú tárolási koncepciójával a közepes méretű robogók újdonsága a hétköznapi használhatóság és a hosszabb utazások minden követelményének megfelel.

 

Látványos fényezések a hamisítatlan kiállásért

Az új BMW C 400 X fényezési palettájára kétféle árnyalat került fel: a kék (Zenith Blue metallic) szín még inkább előtérbe helyezi az új BMW C 400 X modell modern formanyelvét és sportos jegyeit, miközben a fehér (Alpine White) fényezés a robogó kompakt méretét és könnyed kialakítását nyomatékosítja. A szürke/fekete, illetve piros/fekete ülés az új robogó dinamikus karakterét, kivételes agilitását, egyszerű kezelhetőségét és könnyed irányíthatóságát nyomatékosítja.

 

Az új BMW C 400 X különlegességei – Áttekintő:

  • Hatékony, nyomatékos, 350 cm3 hengerűrtartalmú egyhengeres erőforrás fokozatmentes automataváltóval
  • 25 kW / 34 lóerő maximális teljesítmény percenkénti 7 500-as fordulatnál és 35 Nm csúcs forgatónyomaték percenkénti 6 000-es fordulatnál
  • Elektronikus vezérlésű üzemanyag-befecskendezés, digitális motorvezérlő elektronika és automatikus menetstabilizáló rendszer (ASC)
  • Teleszkópvilla az első keréknél és két rugóstag a hátsó keréknél
  • Erőteljes fékrendszer blokkolásgátlóval (ABS) már az alapfelszereltség részeként
  • LED technológiás világítási koncepció már az alapfelszereltség részeként
  • Connectivity: 6,5” átmérőjű színes TFT-kijelzővel dolgozó központi műszeregység számos funkcióval a gyárilag elérhető extrafelszereltség részeként
  • Jellegzetes, dinamikus formanyelv
  • Kiváló szél- és időjárás-védelem kifinomult ergonómiával
  • Gondosan megtervezett Flexcase-alapú tárolási koncepció
  • Látványos fényezések az újdonság hamisítatlan kiállásáért