Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Az új Honda CR-V tágasabb, kényelmesebb, tartósabb és fejlettebb lett

Posted on 2018.06.01.2018.06.01. By Iroda Távirati
  • A nagyobb tengelytávnak köszönhetően hossznövekedés nélkül válhatott tágasabbá a belsőtér

  • Az új kényelmi és technikai fejlesztések előnyeit minden utas élvezheti

  • A modell történetében először, benzines kivitel esetében, hétszemélyes változatban is megrendelhető a CR-V

  • Kimagasló befogadóképességű csomagtér teljesen sík rakodóperemmel és motoros mozgatású ötödik ajtóval – a legmagasabb felszereltségű modellnél

A helykihasználás hatékonyságát illetően 1995-ös bemutatkozása óta etalonnak számít kategóriájában a CR-V. Vadonatúj változata, ami az év második felében érkezik az európai piacra, a korábbi nemzedékek népszerűségére épít, azaz továbbra is praktikus és kényelmes koncepciójával hat a vásárlókra.

Az új modell padlólemeze jelentősen eltér a kifutó generációétól, a kerekek közelebb kerültek az autó sarkaihoz, a szabad hasmagasság és a tengelytáv pedig kereken 40 mm-rel gyarapodott. Emellett nőtt az autó szélessége is (+35 mm), így válhatott még szellősebbé a belsőtér, méghozzá anélkül, hogy a Honda mérnökei hosszabbá tették volna a karosszériát.

Még nagyobb és kényelmesebb

A kabin méretnövekedése számokban is jól kifejezhető: elöl például 5 mm-rel nagyobb lett a fejtér, hátul, csípőmagasságban pedig 16 mm-rel szélesebb hely várja az utasokat. Ráadásként 50 mm-rel megtoldották az első és hátsó utasok közötti távolságot, és karcsúbb üzemanyagtartályt alkalmaztak, így a hátsó lábtérnél is 50 mm-nyi többletet könyvelhetünk el.

A kényelmesebb használat érdekében a hátsó ajtók 6°-kal tágasabbra nyithatók. Ez a megoldás nemcsak a ki- és beszállást könnyíti meg, hanem a gyerekülések beszerelését, valamint nagyobb tárgyak bepakolását is. További újdonság az új, „becsomagolt” küszöb, ami csökkenti annak kockázatát, hogy az utasok összekoszolják ruházatukat ki- és beszállásnál.

Kategóriaelső méretű csomagtér és vadonatúj, hétszemélyes változat

Az új CR-V benzines változatai a modell történetében először hétszemélyes utastérrel is megvásárolhatók. A lehajtható harmadik üléssor felnőttek számára is bőséges helyet kínál, ugyanis a második üléssor 150 mm-es tartományban mozgatható előre és hátra.

A csomagtartó befogadóképességét illetően szintén kategóriaelső a modell, és rakodópereme is elismerést érdemel, hiszen minden eddigi CR-V nemzedékénél nagyobb. Az új, egy mozdulattal dönthető, 60/40 arányban osztott hátsó üléstámla, valamint a két helyzetben rögzíthető csomagtérpadló révén gyorsan és könnyen alakítható ki hatalmas, síkpadlós raktér.

Ha a hátsó üléseket lehajtjuk, az ötszemélyes verziónál 1830, a hétszemélyesnél 1800 mm hosszú tárgyakat helyezhetünk be, ami nem kevesebb, mint 250 mm-es növekedés az elődmodellhez mérten. Elismerésre méltó a beltér magassága is, akár 19,5”-os vázméretű hegyi kerékpárt is szállíthatnak a büszke tulajdonosok, és az is roppant hasznos, hogy igény esetén az alaphelyzetnél mélyebbre tehető a csomagtérpadló.

Kényelmi és technikai fejlesztések teljes sora

A most bemutatkozó CR-V-t vizsgálva megannyi újítást fedezhetünk fel.

Elöl-hátul nagyobbak lettek például az ajtózsebek, így teljes méretű tabletek befogadására is alkalmassá váltak, ezért feljebb kerülhettek az ajtókárpitokba épített hangszórók. Új a háromféleképpen használható, okostelefon és kistáska tárolására is alkalmas középbox is, amivel még praktikusabbá vált a CR-V.

A gazdagabban felszerelt modellváltozatoknál – Elegance felszereltségi szinttől – további ínyencségek várják az utasokat. Ilyen többek között a telefonok, tabletek és egyéb mobileszközök töltését szolgáló, dupla USB-aljzat a hátsó üléseinél, no meg az Executive szinthez kínált, motoros mozgatású csomagtérajtó, aminek nyitási magasságát is meghatározhatja a tulajdonos.

Az új Honda CR-V első, 1.5 VTEC TURBO motorral felszerelt példányai 2018 őszén érkeznek a kereskedésekbe, míg az ötüléses hibrid 2019 elejére várható.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Hogyan válasszunk nyári gumiabroncsot?
Next Post: Itt a 2018-as Forza 125

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • A teszteredmények után az ADAC veszélyesnek tart hét nyári abroncsot
  • A Toyota Highlander így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT