Az új Honda MSX125 Grom stílusa és felszereltsége

 

  • Feltűnő, egyedi megjelenés az új idomoknak köszönhetően
  • Egyszerű átépíteni: oldalanként csupán hat-hat csavar rögzíti a könnyen eltávolítható burkolatokat
  • Átdolgozott LCD-műszeregység fordulatszámmérővel és váltófokozat-visszajelzővel

Noha a 2013-ban megjelent MSX125 sok tekintetben hasonlított a legendás elődökre, és felfedezhettük rajta a Honda sportos csupaszmotorjainak formajegyeit is, a 2021-es modellfrissítésen átesett MSX125 Grom merőben új stílust képviselt.

Továbbra is feltűnést keltő, de csak nyomokban emlékeztet az elmúlt években látott MSX-re. Többek között a karcsúbb LED-lámpa, a még letisztultabb nyereg és segédváz, a modernebb vonalvezetésű, kompakt váz és a hiteles retrohangulatot árasztó, apró burkolatok teszik vonzóvá a motort. Úgy alakították ki az idomokat, burkolatokat, hogy azok gyorsan, könnyen lecserélhetőek legyenek. Mindkét oldalon csupán hat-hat csavart kell meglazítani a tulajdonosnak, ezáltal percek alatt új köntösbe öltöztethető az új Honda.

Persze gyári állapotban is figyelemfelkeltő jelenség, elvégre az aranyszínű, fordított első villa és az élénksárga központi rugóstag látványos kontrasztot ad a sötét árnyalatú erőforrásnak, kipufogónak, lengővillának és kerekeknek. Bár elegáns, kisméretű műszeregység található a Gromon, könnyen leolvashatóak az értékek, ráadásul a továbbfejlesztett kijelzőn fokozatkijelző, sebességmérő, két napi számláló, üzemanyagszint-jelző és óra is megfigyelhető. Emellett lényeges újdonság, hogy könnyen elérhető gombokat helyeztek el a műszer két oldalán, ezek segítségével kesztyűben is gond nélkül nullázhatóak a napi számlálók.