Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Az új MINI John Cooper Works GP

Posted on 2019.11.22.2021.11.29. By Iroda Távirati

A motorsport-génekkel átitatott négykerekű ritkaság harmadik generációja új menetdinamikai mérceként érkezik meg a prémium kisautók szegmensébe: az új MINI John Cooper Works GP (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,3 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 167 gramm / km) a brit prémiumgyártó sorozatgyártásban kínált eddigi leggyorsabb modelljeként ünnepli világpremierjét.

A motorháztető alatt egy 225 kW / 306 lóerő maximális teljesítményre képes, négyhengeres benzinmotor dolgozik, amely a háromajtós MINI műszaki alapjaira épített, kétüléses élsportolót 5,2 másodperc alatt gyorsítja fel álló helyzetből 100 km/órás sebességre. Az új MINI John Cooper Works GP a november 22. és december 1. között nyitva álló Los Angeles-i Nemzetközi Autószalonon gurul ki először a nagyközönség elé, majd ezt követően a MINI oxfordi gyárából egy 3 000 darabban legyártott limitált szériaként érkezik meg az utakra. A brit prémiumgyártó legnagyobb motorsport-rajongói 2020 márciusában vehetik át az újdonság első példányait.

A kirobbanó teljesítményű menetdinamika a márka által kisautóba valaha épített legerősebb motorban gyökerezik, amelyhez a méltó futómű-technológiát a MINI John Cooper Works évtizedes motorsport-tapasztalatára támaszkodva finomhangoltak a mérnökök, a könnyűszerkezetes járműépítés alapelvei szerint megtervezett karosszériát pedig nem csupán aerodinamikalilag optimalizálták, de végtelenül merevvé is tették. Az új MINI John Cooper Works GP páratlanul sportos menetteljesítménnyel és felülmúlhatatlan agilitással kecsegtet, amely a klasszikus Mini hatvan évvel ezelőtti bemutatkozása óta elválaszthatatlanul egybeforrt a tervezőmérnökként legendává érett John Cooper nevével. Az erőteljes motor és az agilis vezethetőség kettőse nem csupán az utakon, de a zárt versenypályákon is sikert sikerre halmozott: a brit prémiumgyártó négykerekűi a Brit Túraautó-bajnokság futamain, a Monte Carlo Ralin, a MINI Challenge verenysorozatban és a Dakar Ralin is aranyéremig jutottak.

Az új MINI John Cooper Works GP exkluzív karakterét a vezetés extrém élményét szem előtt tartva alkották meg a tervezők. Kirobbanó teljesítményű erőforrásával és versenyautós menetdinamikájával az újdonság büszkén pózol a MINI és a MINI John Cooper Works modellpaletta trónján. Az élsportoló 55 kilowattal / 75 lóerővel licitál rá a MINI John Cooper Works modell maximális teljesítményére, amellyel sokkalta kimagaslóbb pozíciót tölt be a brit prémiumgyártó portfólióján, mint a 2 000 példányban legyártott két korábbi generáció képviselői. A MINI John Cooper Works GP felszereltségi csomaggal felvértezett MINI Cooper S 2006-ban, majd a MINI John Cooper Works GP 2013-ban ünnepelte világpremierjét, 160 kW / 218 lóerő maximális teljesítményre képes benzinmotorral, típus-specifikus futómű-technológiával, valamint exkluzív stílusjegyekkel és felszereltségi tételekkel. A MINI John Cooper Works GP harmadik, új generációja új szintre emeli a kisautókban átélhető vezetési élményt: a sorozatgyártás előtti tesztfázisban az élsportoló kevesebb, mint nyolc perc alatt ért körbe a Nürburgring Nordschleife aszfaltcsíkján, amely több mint fél perccel jobb idő, mint közvetlen elődmodelljéé.

Állítólag vágyat ébreszt és letaglóz az új MINI John Cooper Works GP

Hírek

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Még karakteresebbek, még markánsabbak lettek
Next Post: Célegyenesben az idei kgfb-kampány

Kapcsolódó cikkek

  • Meghalt egy motoros, miután egy őzzel és autóval is ütközött Hírek
  • Madridban lelt gazdára a három milliomodik hibrid Toyota Európában Ctrl+C - Ctrl+V
  • Év végi, újévi közlekedési rend a MÁV-Volán-csoportnál Hírek
  • Irány a Lupa Drive-in Autósmozi Ctrl+C - Ctrl+V
  • Újabb BKK/BKV-járatokon vezetik be az első ajtós felszállást hétvégente Hírek
  • Kiss Norbi ismét dobogóra állhat a 2017-es kamion Európa-bajnokság végén. Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. szeptember
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Nicole Flattery: Semmi különös
  • Hagyományos ajándékok házavatóra
  • Olvasni kell! Az egész világ belefér az őszi Margóba
  • Az IoT az alapokkal kezdődik
  • Ezeket a kerti teendőket ne mulaszd el ősszel!
  • Van képünk hozzá (23.09.26.) –  Morgan Super 3
  • Hamarosan a Tesla is Magyarországon gyártja/újrahasznosítja az akkumulátorait? Elon Muskkal találkozott Novák Katalin Texasban
  • Van képünk hozzá (23.09.25.) –  Nikola Tre
  • Verstappen nyerte a Japán Nagydíjat, világbajnok a Red Bull
  • Van képünk hozzá (23.09.24.) –  Abarth 500e
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Tesztkörúton szereplő, digitális automata központi ütközővel felszerelt vonatot mutatott be a Rail Cargo Hungaria Zrt.
  • 5G-re épülő autóipari megoldások tesztelésére állított fel projektcsapatot a Bosch és a Vodafone
  • A Suzuki V-Strom 800DE az „Alpen Masters 2023” tesztgyőztese
  • Mi kerüljön az iskolai kulcsba?
  • Harminc különböző ízű és formájú kürtőskalácsot lehet megkóstolni az Állatkertben
  • Ezért lehet fontos segítség a konyhában egy okosmérleg
  • Varázslat a tányérokon
  • Levesdiéta
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató
  • V-Strom 800DE – „Jött, látott és győzött!” Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Portugáliában épített Dax Furiosa nyerte a 2023-as Honda Customs versenyt Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Bridgestone motorabroncsai visszatérnek a virtuális világba Bemutató
  • A Honda Adventure Roads 2024-ben visszatér Afrikába Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fuell Fllow elektromos motorkerékpár Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT