Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Az új Nissan Qashqai részletes bemutatása

Posted on 2017.06.27.2020.11.18. By AztaCARom

A Nissan Qashqai helye garantált az autóipar történelemkönyveiben. Életre hívta a C szabadidő-autó szegmenst, és egyedülálló 10,3%-os piaci részesedésével azóta is élen jár abban, hiába jelent meg közben több mint 20 versenytársa.

Egyszerűbben megfogalmazva a Qashqai a Nissan 83 éves európai történelmének legsikeresebb modellje – a 2007-es első változat bemutatása óta több mint 2,3 millió darab kelt el belőle. 2007 óta több mint 80 díjat nyert el, köztük 19 év autója elismerést.

Mindezeken túl még az autóiparban megszokott modell-életciklusokra is rácáfolt. 2017 márciusa hivatalosan is a legsikeresebb értékesítési hónapja volt a típusnak Európában – több mint 33 000 példány talált gazdára.

A Qashqai vonzerejének kulcsát immár 10 éve a tökéletes városi crossover státusz jelenti. Sikeresen ötvözi egy szabadidő-autó praktikusságát és kényelmét egy csapotthátú alapterületével, vezetési dinamikájával, fenntartási költségeivel és megfizethetőségével. A jelentős fejlesztések tovább erősítik a Nissan Qashqai vezető pozícióját az európai crossover piacon.

Mint minden Nissan jármű esetében, itt is minden frissítés az ügyfelekre és az ő visszajelzéseikre koncentrál – függetlenül attól, hogy apróbb módosításról vagy mindenre kiterjedő átdolgozásról van szó. A kutatások a következő igényekre mutattak rá: a külső formaterv módosítása, hogy az még stílusosabb megjelenést nyújtson; új prémium megoldások és lehetőségek azon ügyfelek számára, akik magasabb felszereltséget keresnek; illetve kifinomultabb megoldások és extra biztonsági funkciók a vezetés során.

Mindezeket pedig az új Nissan Qashqai maximálisan teljesíti is.

A tökéletes Qashqai a Tekna+ felszereltségi szinttel új és exkluzív prémium lehetőségeket nyújt az ügyfeleknek

Az új Qashqai esetében egy ötödik felszereltségi szint jelent meg, a Tekna+, mely a legmagasabb felszereltség a Visia, Acenta, N-Connecta és Tekna változatok felett. A Tekna+ a felszereltség új, prémium funkciókat tartalmaz azon ügyfeleknek, akik a tökéletes Qashqait keresik.

A Nissan európai kínálatában most először az utastérben monoform kialakítású új, kiváló minőségű nappabőr ülések találhatóak 3D párnázással. Ez a megoldás pedig a hátsó üléssorban is folytatódik.

A vezetőülésben négy irányban (elektromosan) állítható deréktámasz is található – ez szintén újdonság a Nissan európai kínálatában. Így a vezető tökéletesen testre szabhatja az üléspozíciót, kényelmesebb, pihentetőbb utazás érdekében. Megjelent a két beállítás tárolására képes ülésmemória is, mely még a tükör beállításait is megjegyzi. Ez jelenleg egyedülálló a Nissan európai modellpalettájában. A rendszer pedig az ülés alsó részén található gombokkal kezelhető.

A jármű külsején a szaténezüst tükörborítás és ajtókilincsek utalnak a Tekna+ felszereltségi szintre.

A belső tér fejlesztései prémium vonzerőt kölcsönöznek a Qashqainak

Az új Qashqai prémium fejlesztései az utastérben a legszembetűnőbbek. Kimagasló minőségérzetet és kifinomultságot kölcsönöznek a még inkább vezetőközpontú, a tökéletes kontroll érzetét nyújtó belső térnek.

A beszállás során a látványos megújuláson átesett kormánykerék kelti fel először a vezető figyelmét. A Nissan új modelljeinek (vadonatúj Micra és új X-Trail) megoldása köszön vissza, ez a Qashqai minden változatánál alapfelszereltség. A D-alakú kormánykerék egyenes alsó része megkönnyíti a be- és kiszállást, mindemellett sportosabb megjelenést ad a belső térnek.

A kormánykerék kompakt középrésze kisebb lett, melyhez három vékonyabb küllő tartozik, így a kormánykerék felső részén található tér 17%-kal nagyobb, emiatt kevesebbet takar ki a műszerfalból. Ezen megtalálható a műszerfali kijelző négyirányú kezelője (bal oldali küllő), valamint a sebességtartó automatika (jobb oldali küllő) vezérlői is. Az intuitívabban használható megoldás segít, hogy a vezetőnek ne kelljen levennie a szemét az útról.

A karima szélesebb lett – 34 helyett 37,5 mm – illetve kényelmesebb, biztonságosabb fogásúvá vált. Az új prémium stílus észrevehető a Nissan ikonikus „V-motion” hűtőrácsát idéző középső küllő króm díszítésén is.

A fejlesztések az utastér más részein is szembeötlők. A légbeömlők és a belső ajtókilincsek felületkezelése jobb minőségű lett, javult az anyagok tapintása. Az Xtronic CVT automataváltó karja pedig bőr váltószoknyát kapott.

Felszereltségi szinttől függetlenül mind a négy ablakhoz automatikus elektromos ablakemelő jár. Mindemellett az összes ablak egyszerre nyitható és zárható távirányítóval is.

 

Új prémium ülések a még nagyobb kényelemért

Az ügyfelek mindig is nagyra értékelték a Qashqai magas szintű kényelmét. A prémium vonzerő hangsúlyosabbá tételéhez az N-Connecta szinttől teljesen átdolgozott ülések kerültek az autóba.

Az új monoform kialakítású ülések ülőlapja hosszabb és nagyobb alátámasztást biztosít. A háttámla is magasabb lett, a váll rész pedig elkeskenyedik, így nagyobb az utastér térérzete, az utasok kellemesebb, otthonosabb hangulatban utazhatnak, és a hátul ülők számára is jobb a kilátás.

Az első ülések háttámlája is átdolgozásra került, új, karcálló bevonatot és két hasznos térképzsebet kaptak. A vékonyabb kialakítás eredménye pedig a nagyobb lábtér a hátsó ülésen utazók számára.

Az Acenta felszereltségtől megjelenik a jelenleginél is tartósabb üléskárpit.

Az ügyfelek visszajelzéseinek megfelelően a Qashqai két infotainment rendszere is megújult. Most először az alapfelszereltség része a DAB digitális rádió, míg az érintőképernyős NissanConnect navigációs rendszer (N-Connecta szinttől alapfelszereltség) intelligens, az alkalmazásokra emlékeztető kezelőfelületet kapott. A NissanConnect rendszert a jobb vétel és a korszerűbb megjelenés érdekében a tetőre szerelt „cápauszony” antenna egészíti ki.

A beépített mikrofon új helyre – a felső térképlámpába – került, így még jobb teljesítményt nyújt a hívások során.

A Qashqait fényes és tágas utastere sokoldalú járművé teszi, melyben akár öt utas is elfér, akiket okos tárolási megoldások és praktikus funkciók szolgálnak ki. 430 literes méretével a csomagtér kifejezetten rugalmasan használható, és a 60:40 arányban osztott hátsó üléssor ledöntésével 860 literesre növelhető. A csomagtérben megtalálható a Nissan innovatív poggyásztér-elválasztó rendszere, amely a polcok és elválasztóelemek 18 különféle konfigurációját teszi lehetővé.

Vadonatúj Bose prémium audiorendszer

A csúcsminőségű audiorendszert hiányoló vásárlói visszajelzésekre válaszul a Tekna+ felszereltségi szint része lett a teljesen új fejlesztésű nyolchangszórós hangrendszer. A rendszert a BOSE – a Nissan prémium audiomegoldásokat biztosító partnere – szállítja, és a következő elemekből áll: két darab 25 mm-es magassugárzó a szélvédő aljánál, 165 mm-es mélysugárzók az első ajtókban, és egy-egy 130 mm-es középsugárzó a hátsó ajtókban. A pótkerék üregében található különleges kialakítású 7,7 literes rekeszbe két 115 mm-es mélysugárzó került. A 8 csatornás, egyedi hangszínszabályzóval ellátott digitális BOSE erősítő az utasülés alatt található.

Mindezek a Nissan európai modelljeihez valaha kínált legteljesebb hangrendszert biztosítják. A rendszer szélesebb, valós koncertélményt közvetítő hangképet, egyedülálló tisztaságot és alacsony torzítást kínál.

A BOSE Premium hangrendszer megjelenésével – az eddigi kettő helyett – immár három féle hangrendszer választható a Qashqaihoz. A két már ismert hangrendszer is módosításokon esett át, hogy a megváltozott utastérben is optimális teljesítményt nyújtson. A hatás nem marad el: a vezető és az utasok is kiegyensúlyozottabb hangképet élvezhetnek, különösen a mélytartományban.

Új Nissan Qashqai képgaléria (1.) >>>

Új Nissan Qashqai képgaléria (2.) >>>

Új Nissan Qashqai képgaléria (3.) >>>

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:autó, bemutató, car, jármű, kocsi, Nissan, Nissan Qashqai, premier, Qashqai

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Három futam, három győztes
Next Post: Integrált mobilitási megoldások

Kapcsolódó cikkek

  • Az új Mazda CX-5 is ötcsillagos eredményt ért el az EuroNCAP törésteszten Ctrl+C - Ctrl+V
  • Sainz: “Talán ez volt a legnehezebb Dakar, amin valaha részt vettem” Hírek
  • Már mobilapplikációban is megvásárolhatók a BKK negyedéves és éves bérletek Ctrl+C - Ctrl+V
  • Jóval nagyobb a kereslet az elektromos Peugeot 208-ra, mint várták Hírek
  • Toyota Tacozilla Bemutató
  • Már 37 automata teszi gyorsabbá és kényelmesebbé a jegyvásárlást a Balaton partján Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. június
hKscpsv
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« máj    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Digitalizációs részleg alakult hazánk piacvezető könyvelő vállalatánál
  • Csütörtöktől mozikban a Nem kapjátok meg a gyűlöletem
  • Hogy aludjunk jól kánikulában?
  • Grazzy x Cold Gee x Bari – PROJECT G
  • Lang Györgyitől június 13-án búcsúznak
  • Van képünk hozzá (23.05.31.) –  C-HR-t vezet “Az álommeló” győztese
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Második alkalommal tesztelnek elektromos buszt Békéscsabán a Zöld Busz Programban
  • UV-C fertőtlenítő robotot teszteének
  • Négy kategóriában hirdettek győzteseket a Nagy Diák Teszteken
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Tavaly 9 százalékkal emelkedhetett az élelmiszeripari beruházások összértéke
  • Az élelmiszeripar fejlesztésére a kormány 750 milliárd forint uniós forrást fordít
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT