Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Az új Toyota Agya Indonéziában debütál

Posted on 2023.03.20.2023.03.19. By AztaCARom

A sportos megjelenésű Toyota Agya GR Sport nem kap erőnövekedést a törzsmodellhez képest, de előnyöket élvez a finomított felfüggesztés

A Toyota a világ bizonyos piacain tapasztalható újracímkézési szinergiájáról ismert, beleértve Indonéziát is, ahol az autógyártó nemrégiben dobta piacra a második generációs Agyát. A városi autó formavilágának és alapjainak szinte teljes egészében a Daihatsu Aylával és a Perodua Axiával osztozik, bár ez az egyetlen elérhető GR Sport köntösben, amely agresszív stílust és futómű-frissítéseket tartalmaz.

Vizuálisan a Toyota Agya igyekszik megkülönböztetni magát Daihatsu és Perodua testvéreitől, amelyek igaz, hogy jobban hasonlítanak egymásra. Ezt az újratervezett lökhárítóval éri el, amely hatalmas hűtőrácsot tartalmaz, sportos műbeömlőkkel és némileg eltérő fényszórókkal. Ezen túlmenően a GR Sport agresszívabb karosszériakészlettel rendelkezik, beleértve a nagyobb műbeömlőnyílásokat és a lökhárítókon és az oldalsó küszöbökön található aerodinamikai bővítményeket, valamint 15 colos könnyűfém keréktárcsákat.

Mint az összes hármas, a Toyota Agya is a Daihatsu New Global Architecture (DNGA) konstrukcióján alapul, 3760 mm hosszú (148 hüvelyk), 1665 mm (65,6 hüvelyk) széles és 1550 mm (61 hüvelyk) magas, tengelytávval. 2525 mm (99,4 hüvelyk). Ez 60 mm-rel hosszabb, mint az EU-s Toyota Aygo X, és teljes 180 mm-rel (7,1 hüvelykkel) rövidebb, mint a globálisan specifikált Toyota Yaris. A képen látható Toyota Agya GR Sport a speciális karosszériakészletnek köszönhetően valamivel hosszabb, mint a kisebb, 3830 mm-es (150,8 hüvelyk) burkolatok.

A motorháztető alatt egy szívó, 1,2 literes Dual VVT-i háromhengeres benzinmotor található, amely 87 LE (65 kW / 88 LE) és 113 Nm (83 lb-ft) nyomatékot produkál. Ez az egyetlen elérhető hajtáslánc a Toyotához, bár a Daihatsu és a Perodua is kisebb teljesítményű, 1,0 literes motorral érkezik. A maró ötfokozatú kézi vagy CVT automata vezérléssel párosítható, az erőt az első tengelyre továbbítva. A GR Sport burkolat teljesítménye nem javul a kisebb burkolatokhoz képest, de az agresszív megjelenéshez és a bőkezűbb felszereltséghez a sportosabb felfüggesztés előnyeit kínálja.

Ha már a felszereltségről beszélünk, az Agya GR Sport a szegmens szabványainak megfelelően érkezik. A modell LED-es fényszórókkal, váltófülekkel a CVT szimulált fokozataihoz, 8 hüvelykes érintőképernyővel az infotainmenthez, GR-jelvényekkel (ülések, bőr kormánykerék és oldalsó küszöbök), piros varrással, tolatókamerával, hátsó parkolóérzékelőkkel, vezeték nélküli töltőpárna, elektromosan behúzható tükrök, műszerkamera és „prémium kürt”, amelyek valószínűleg drágábban hangzanak, mint az átlagos városi autók. Ne számíts azonban ADAS-ra, mivel a biztonsági készlet nagyjából néhány légzsákra korlátozódik.

A Toyota Agya már 167 900 000 indonéz rúpiától (10 892 dollár) is rendelhető, bár a zászlóshajó GR Sport 237 500 000 indonéz rúpiáért (15 406 dollár) kapható.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Agya, Toyota, Toyota Agya

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A WAE Technologies az EEMS2023 – Net Zero Motorsport Conference névadó támogatója
Next Post: Az Audi AG rekordbevétellel és rekord működési eredménnyel zárta a tavalyi évet

Kapcsolódó cikkek

  • Az új Land Rover Discovery Bemutató
  • Balesetben meghalt egy motoros a Mátrában Hírek
  • Elnöki Peugeot-k Ctrl+C - Ctrl+V
  • Célegyenesbe ért a MÁV-START FLIRT flottájának egységesítése Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fabia-dizájn az idők folyamán Bemutató
  • A fenntartható mobilitásra fókuszál a Ferrari Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Nagyot esett a 100 legnagyobb vállalat piaci tőkeértéke
  • Az ideális nászajándék nyomában
  • Már Magyarországon is kapható a HUAWEI P60 Pro
  • Felesleges már árzuhanásra várni
  • A TP Vision és az FC Barcelona több évre szóló megállapodást kötött
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT