Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Bemutatták új 500-ast az olasz állam legmagasabb rangú előkelőségeinek

Posted on 2020.07.08.2020.07.07. By AztaCARom

Az új Fiat 500 bemutatkozása a Quirinaléban (köztársasági elnök székhelye) és a Palazzo Chigiben (miniszterelnök rezidenciája)

John Elkann, Pietro Gorlier és Olivier Francois bemutatja az új 500-ast az olasz állam legmagasabb rangú előkelőségeinek.

Ma az új 500 a politikai életben debütált. Először a Quirinaléban, ahol Sergio Mattarellanak, az Olasz Köztársaság elnökének mutatta be a Fiat Chrysler Automobiles teljesen elektromos autóját John Elkann, az FCA elnöke; Pietro Gorlier, az FCA közép-európai vezetője és Olivier Francois, a Fiat globális márkaigazgatója. Ezt követően az FCA vezetősége a Palazzo Chigibe ment, hogy Giuseppe Contenak, Olaszország miniszterelnökének mutassák be az új 500-ast.

A Quirinaléban az elnöki palota udvarán került sor az autó bemutatására. John Elkann, Pietro Gorlier és Olivier Francois elmagyarázták Mattarella elnök úrnak, miként jelenti az 500 harmadik generációja teljes mértékben az olasz választ a holnap fenntartható mobilitására.

Az új, tisztán elektromos meghajtású 500 gyártása, tervezése és megvalósítása Torinóban történt: egy igazi “Made at Fiat” és “Made in Turin” termék. A kreativitás és innováció egy újabb ékes bizonyítéka, amelyre büszke lehet a cég és az a város, ahol több mint 120 évvel ezelőtt alapították a Fiatot. A Mirafiori komplexumban megvalósított összes e-mobilitási kezdeményezés is ezt szemlélteti. Ide tartozik a Vehicle-to-Grid (V2G) pilot project, amely ha teljesen elkészül, a világ legnagyobb ilyen típusú létesítménye lesz. 2021 végére az infrastruktúra kapacitása lehetővé teszi majd akár 700 elektromos gépkocsi összekötését, ami alkalmas lesz arra, hogy ultragyors hálózati szolgáltatásokat nyújtson a hálózat üzemeltetőjének, valamint biztosítsa maguknak a gépkocsiknak a töltését.

A délután folyamán az FCA vezetői az Olasz Kormány székhelyén találkoztak Giuseppe Conte miniszterelnökkel, akinek a Palazzo Chigi udvarán mutatták be az új Fiat 500-ast. Tökéletes lehetőség az FCA olaszországi beruházási tervének megvalósítása irányába tett elkötelezettségének megerősítésére, amelynek nagy része már megkezdődött a belföldi gyáregységekben. A terv alapját az olasz autóipar átalakítása képezi, amelynek célja az alacsony károsanyag-kibocsátású jövő, amit támogatnak a kiterjedt online kapcsolattal rendelkező plug-in hibrid és elektromos gépkocsik.

Az 500 jövőképének kialakításához a Fiat márka onnan indult, aminek köszönhetően elérte a mai állapotot. Ugyanez volt érvényes az első generációra is, amely a 60-as években mobilitást és szabadságot kínált. A morajló tengerben az 500 mindig felülkerekedett a hullámokon, és a 63 évvel ezelőtti bemutatása óta ikonná vált. A 2007-es második generációval a Fiat 500 az olasz divat és stílus egyik példája lett, amely meghódította az egész világot. Most, amikor a mobilitástól azt várják, hogy fenntarthatóbb, online kapcsolatú és önálló legyen, a Fiat 500 harmadik generációja ismét előnyben van, a designt és a vezetési élményt ötvözi a szimbolikus értékével, kivételes stílusával és erős jellemével, amely kollektív tudatunk egyik biztos pontját képezi.

Csakúgy, mint a 60-as években, amikor az 500 az olasz kultúra és könnyedség magasabb szintre emelésével életre keltette a tömeges mobilitást, az új 500 pozitív energiát hoz az újrakezdéshez, új dimenziót nyitva az elektromos városi mobilitás fenntarthatósága felé.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:500, Fiat, Fiat 500, Fiat Chrysler Automobiles, Giuseppe Conte, John Elkann, Olivier Francois, Palazzo Chigibe, Pietro Gorlier, Quirinale, Sergio Mattarella

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Házon belül készülő nagyfeszültségű akkumulátorok és elektromos motorok
Next Post: Ismét a Kotoval a legelégedettebbek

Kapcsolódó cikkek

  • Íme a hálózatba kapcsolt, elektromos hajtásláncú, magabiztos új Fiesta Bemutató
  • Mozdonyvezetőnek lenni “álommunkásként” Ctrl+C - Ctrl+V
  • Defender 90 Bemutató
  • Ibiza biztonság, kényelem, hajtásrendszerek Bemutató
  • Dízelbotrány árnyéka vetült a Daimlerre is Hírek
  • Továbbra is irányonként két sáv járható a Rákóczi úton Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • SHAZAM!
  • Lassuljunk bele a tavaszba!
  • Országos rendezvénysorozattal ünnepel a harmincéves magyar IQ-klub
  • A magyarok 26 százaléka rossznak ítéli meg a saját mentális egészségét
  • GBD-H2000 – Polar™ algoritmusok, könnyebb súly és még sok más
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT