Bevezetés a vadonatúj Sandero, Sandero Stepway és Logan világába

A Dacia vezető szerepet játszik az észszerű autóhasználat népszerűsítésében, és most minden eddiginél jobban illeszkedik a vásárlóközönség valódi elvárásaihoz. Egyszerű, tágas, megbízható és robusztus járműveket kínál felesleges sallangok nélkül, a legjobb piaci áron.

Bár a gondolkodásmód-váltás már néhány éve folyamatban van, az elmúlt hónapok soha nem látott eseményei minden eddiginél jobban arra ösztönözték a járművezetőket, hogy fontolják meg a fenntarthatóbb üzemeltetést, és összpontosítsanak arra, ami igazán lényeges, miközben továbbra is sem kell engedniük a mobilitás és a szabadság iránti igényeikből. Az autók vásárlásakor egyre több ügyfél tér vissza a pragmatikusabb megközelítéshez. Több mint 15 éve elégíti ki a Dacia ezt az igényt azzal, hogy megfizethető áron kínálja az elérhető autókat.

A Sandero, a Sandero Stepway és a Logan mind hordozzák a Dacia ismertetőjegyeit. Az ikonikus és nagyon népszerű modell, a Sandero 2017 óta a legkeresettebb autó Európában a magánvásárlói piacon, és a legtöbbet eladott Dacia modell közel 2,1 millió értékesített autóval, ez a gyártó eladásainak 32% -át teszi ki 2004 óta. A Sandero Stepway, a crossover változat, a teljes Sandero értékesítés 65% -át képviseli, több mint 1,3 millió eladási darabszámmal.

A Dacia a vadonatúj Sanderóval, a Sandero Stepway-el és a Logannal újította meg kínálatát a városi és sokoldalú kompakt autók szegmensében, hogy megfeleljen a magánvásárlók minden igényének. Megtartották ugyanazokat a külső méreteket, viszont nagyobb korszerűséget, tágasságot és sokoldalúságot nyújtanak azzal az alapvető egyszerűséggel és megbízhatósággal, amelyet a sofőrök már megszokhattak és elvárnak a Daciától. Az új platformmal több funkciót, fokozott aktív és passzív biztonságot, új motorokat – köztük benzines és LPG kettős üzemű -, új automata váltót és egy teljesen új, hatfokozatú manuális sebességváltót kínálnak.

A vadonatúj Sandero, Sandero Stepway és Logan elődeik szellemét viszik tovább. Mindig versenyképes áron érkeznek, minden eddiginél nagyobb hozzáférést biztosítva az ügyfeleknek a piacon a legjobb ár-érték arányú autókhoz.

Ezzel az új generációval a Dacia három ikonikus modellt újított meg – a kínálat egyharmadát és a teljes B-szegmens kínálatát. A modern dizájn megbízható, mégis friss, és az innovatív funkciókkal, a CMF platformmal és az üzemanyag-takarékos motorokkal, – amelyek kihasználják a Szövetség legújabb innovációit -, a vadonatúj Sandero, a Sandero Stepway és a Logan nagyobb teret, kényelmet, biztonságot és vezetési élményt nyújtanak. Az új modellek szemléltetik a Dacia igazi DNS-ét: elérhető autók, vonzó áron, amelyek megfelelnek az ügyfelek valós igényeinek. “

Mihai Bordeanu, a Dacia marketing igazgatója