Bla-bla-bla
A pickupok iránti globális kereslet növekedésének megfelelően a Nissan bővíti a Navara gyártókapacitását
- A vállalat kulcsfontosságú mérföldkövet jelentett be a növekedési terveivel kapcsolatosan
- A Nissan legnépszerűbb pickupja immár öt üzemben készül világszerte
A kereslet folyamatos növekedésének megfelelően a Nissan Argentínában is megkezdte a Navara gyártását, így immár öt országban gyártja a vállalat legnépszerűbb pickupját.
A Nissan globális gyártókapacitásának bővítése a vállalatszövetségi partner, a Renault córdobai Santa Isabel gyárában kulcsfontosságú mérföldkő a vállalat számára. A Nissan ismertette középtávú tervét, melynek értelmében 2022-ig globálisan 40%-kal növelné meg a kishaszonjárművek eladását.
A Navara a Nissan úttörő modellje Dél-Amerikában, és a régió 38 piacán van jelen. Globális népszerűségének köszönhetően a típust Spanyolországban, Kínában, Mexikóban, Thaiföldön és immár Argentínában is gyártják.
Kísérje figyelemmel a Nissan Navara sikertörténetének következő fejezetét, mely az év folyamán érkezik el.
„A világ 180 országában immár több, mint 15 millióan választották a Nissan pickupot, és a kisteherautók szegmense világszerte növekszik, mely különösen erős terület a Nissan számára,” mondta el Ashwani Gupta a Nissan kishaszongépjármű-üzletágának helyettes vezető alelnöke.
„A gyártás mai megindítása fantasztikus hír a régiónak, a Nissannak és az Alliance vállalatszövetségnek is. Már eddig is erős volt jelenlétünk Latin-Amerikában, és az új gyártósornak köszönhetően gyorsabban szállíthatjuk ki pickupjainkat, hogy kövessük a környező országokban mutatkozó növekvő igényt.”
A Nissan kishaszonjárművei előnyt élveznek az ügyfeleknél, köszönhetően valós képességeiknek és a kényelemnek, mely közúton és terepen is jellemzi őket. A vállalat továbbra is nagy hangsúlyt fektet Nissan Intelligent Mobility jövőképére, és a magas szintű kifinomultság és kifinomult technológiák képében ez a Navarában is megmutatkozik.
Több, mint 80 évre visszanyúló tapasztalatának köszönhetően a teherautók és kisteherautók tervezése, fejlesztése és gyártása terén a Nissan irigylésre méltó elismerést szerzett pickupjaival, melyek az állóképesség és a lehetőségek szimbólumává váltak. Világszerte minden hatodik eladott Nissan jármű egy kishaszonjármű.
A Nissan ambiciózus regionális stratégiájának egyik legfontosabb eleme, hogy a cég Latin-Amerika három legsikeresebb járműmárkája közé kerüljön. A 600 millió dolláros befektetés a córdobai gyártóüzemben a várakozások szerint 3000 munkahelyet teremt majd és évi 70 000 járműves gyártókapacitást a vállalatszövetség számára.
A Renault córdobai ipari komplexuma egytonnás pickupokat gyárt a vállalatszövetség tagjai – a Renault és a Nissan – illetve a Daimlerrel folyó együttműködés keretében a Mercedes-Benz számára is. A három pickup közös szerkezeti elemekre épül, miközben megtartják saját márkaarculatukat, formatervüket és jellegzetes tulajdonságaikat.