Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Camatte Journey szimulátorral vestz részt a Toyota a Tokiói Nemzetközi Játékkiállításon

Posted on 2018.06.05.2018.06.05. By Iroda Távirati

Camatte Journey = élvezze az utazást!

A Toyota utazási szimulátora a 2018-as Tokiói Nemzetközi Játékkiállításon

A 2017-es Nemzetközi Tokiói Játékkiállításon a Toyota Motor Corporation is felállít egy standot, ahol a szülők és gyermekeik kipróbálhatják a Camatte Journey utazási szimulátort. A kiállítást június 7-10. között rendezik meg a Tokyo Big Sight vásárterületen1.

A Toyota már 2012 óta minden évben bemutatja a Camatte2 tanulmányautó-sorozat egy-egy új tagját a Tokiói Játékkiállításon, arra bátorítva a szülőket és gyermekeiket, hogy közelebbről is megismerkedjenek az autókkal.

Az idei rendezvényen a Toyota az utazás élményébe vezeti be a látogatókat. A gyerekek egy szimulált utazáson vehetnek részt, amit rendkívül életszerűvé varázsol a 220 fokos, körkörös kijelzőre kivetített kép.

A Camatte Journey szimulátorban használt3 jármű a 2017-es Camatte Petta modell utazáshoz átalakított változata lesz. A Petta külső karosszériaelemeit olyan matricák díszítik, amelyek különböző úticélokat ábrázolnak, és az autók hátuljára egy utazótáska lesz rögzítve.

Ebben az évben a 2013-as kiállításról már ismerős ‘Camatte 57s Sport” jármű is látható lesz a standon, és azok a gyerekek, akik nem tudják kipróbálni az utazási szimulátort, helyette vezethetik a Camatte 57s Sportot.

A szimulációs vezetési élmény

Camatte Journey

1. A gyerekek egy tablet segítségével megtanulják a fék- és a gázpedál helyzetét és használatát.

2. A gyerekek a Camatte Petta volánja mögött ülve, egy 7 méter hosszú, egyenes útvonalon begördülnek a szimulátor start-pozíciójába.

3. Ezután különböző4 úticélok képeit vetítik eléjük egy 220 fokos kijelzőre, így imitálva az utazás élményét.

4. A szimuláció befejeztével a gyerekek egy egyenes útvonalon, hátramenetbe kapcsolva kitolatnak a szimulátorból.

Főbb jellemzők

Hosszúság

Szélesség

Magasság

Tengelytávolság

Ülések száma

Hajtás

3,075 mm

1,235 mm

1,315 mm

1,800 mm

3

elektromotor

Háttérinformáció: A Camatte-sorozat története

A Toyota 2012-ben mutatta be az első Camatte tanulmányt. A Camatte Sora modellt arra tervezték, hogy egy gyerek is vezethesse, sőt a könnyen fel- és leszerelhető karosszéria-panelek segítségével kedve szerint díszíthesse. Egy évvel később a Toyota megalkotta a Camatte 57s modellt, amelynek karosszériája 57 darab apró, leszerelhető panelből állt, amelyeket úgy lehetett egymáshoz illeszteni, mint a puzzle darabkáit. 2014-ben a Toyota kiállította a Camatte Lab tanulmányautót, aminek a motorháztetejére a gyerekek bármit rajzolhattak, és ez megjelent egy kijelzőn. 2015-ben jelent meg a Camatte Hajime és a Camatte Vision, amelyeknek AR5 technológiája egy lendületes városi autózást szimulált. A 2016-ban kiállított Camatte Capsule egy egyedülálló belső kialakítású utánfutó volt. 2017-ben jelent meg a Camatte Petta, amivel a gyerekek megtapasztalhatták az autóvezetés élményét; a járművet mindenki a saját stílusában dekorálhatta különböző matricákkal.

1Szakmai napok: június 7-8.; Közönségnapok: június 9-10.

2A Camatte név a japán „törődni” szóból származik, így a név jelentése „törődni másokkal” és „törődni az autókkal”.

3A Camatte Petta vezetésének feltételei: a gyerekeknek legalább 130 cm magasnak kell lenniük.

4Virágzó cseresznyefákkal szegélyezett útszakaszok, új tavaszi lombok, behavazott utak stb.

5A Kiterjesztett Valóság egy olyan technológia, amely a virtuális információkat vetít ki a való ilág képeire.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Forza 125 műszaki adatok
Next Post: Mustang technológia

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • A teszteredmények után az ADAC veszélyesnek tart hét nyári abroncsot
  • A Toyota Highlander így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT