• Egyéb

Citroen Chatbot

  • EGY INNOVATÍV KOMMUNIKÁCIÓS ESZKÖZ : CITROËN CHATBOT ASSZISZTENS

Az új Citroën C4 Cactus bevezető kampányában új eszközt vet be a Citroën magyar vezérképviselete: az érdeklődőknek a Citroën Chatbot Asszisztens mutatja be az autót, majd segít az ajánlatkérésben vagy a tesztvezetésre jelentkezésben.

Az érdeklődők a Messengeren folytatott valós beszélgetésben ismerhetik meg az új Citroën C4 Cactus tulajdonságait, felszereltségét, 12 féle vezetéssegítő rendszerét szöveges és képi vagy videó tartalmak segítségével, és kérés esetén kapcsolatba tudnak lépni a márkakereskedésekkel is.

A Facebook Messengeren működő chatbot gördülékenyen használható és szórakoztató, a jövőben pedig további modellek bemutatására is alkalmas lesz. A Citroën Chatbot Asszisztens segítségével a márka a legnépszerűbb hazai üzenetküldő szolgáltatás felhasználói számára minden korábbinál könnyebben elérhetővé válik.

A chatbot elindításához kattintson az alábbi linkre:

m.me/citroen.magyarorszag?ref=MessengerWelcome

vagy okostelefonján szkennelje be az alábbi kódot a Messenger app segítségével

(a Messenger kód szkennelése opció az Emberek menüpont alatt található):