Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Csak két hét műlva érkezik, de már most eláruljuk

Posted on 2018.04.12.2021.11.09. By Iroda Távirati

Két hét múlva érkezik a Lexus ES

Hivatalos gyári előzetes erősíti meg, amit egy kémfotó alapján már tudhattunk: a Lexus Európába is érkező elsőkerékhajtású szedánja az LS módosított formajegyeit ölti magára.

Április 25-én, Pekingben hull le a lepel a Lexus legfrissebb újdonságáról. A hivatalos források még nem említenek nevet, ám egyértelmű, hogy a márka elsőkerékhajtású nagyautójának, az ES-nek az új, hetedik generációjáról van szó. A gyár által közzétett, kedvcsináló fotókon ugyanis pont ugyanaz a részlet látszik, amit néhány órával korábban egy arab autós lap, az almuraba.net is bemutatott: az orr.

Jól kivehető az a kétrétegű, függőleges rácsozat, amely új értelmezést ad a hangsúlyos orsó formájú maszknak. A korábbi kémfotóból azonban többet tudhatunk meg az autóról, mint a hivatalos felvételből. Egyrészt szemmel látható a formai rokonság az új ES és a zászlóshajó LS között: a hűtőmaszkból sugárirányban futnak ki a törésvonalak, kirajzolva a motorházfedél domborulatát, a fényszórók villámszerű, lépcsőzetes kontúrjait. Másrészt viszont pont itt látható egy fontos eltérés: míg az LS hűtőrácsának krómkerete szigorúan követi a maszk körvonalait, az ES hosszanti sávjai a felső peremen túlfutva, a gépházfedélbe kis híján beleharapva ébresztenek dinamikus, sportautós hangulatot.

Nem véletlen ez a lendületes grafika, hiszen a Lexus ES a Toyota-csoport legmodernebb elsőkerékhajtású technológiáit alkalmazza. Az Avalon nagyautóval rokon alapokra épülő, felsőkategóriás szedán vonalvezetését tekintve konzervatívabb, ugyanakkor sportosabb is, mint a kupélimuzinos hangulatú LS; a hátsó lámpa bumeráng íve az Avalon és az LS fúziójának tűnik – mindezt egy kora márciusban megjelent, álcafóliával burkolt prototípusról készített fénykép alapján merjük kijelenteni.

A közelmúltig kizárólag Észak-Amerikában, Oroszországban és Kínában forgalmazott ES következő generációja igazi globális modell lesz, így Európába is eljut. Hajtásláncai alighanem megegyeznek majd az ötméteres Avalonéval, a mifelénk statisztaszerepbe kényszerülő 3.5 literes, V6-os benzinmotor mellett a Camry fedélzetén is dolgozó, újgenerációs 2.5-ös hibrid egység uralhatja az eladásokat. A TNGA padlólemezre épülő autó minden szempontból modernebb lesz elődjénél, az új platform jobb helykínálatot, kisebb tömeget és ebből adódóan kedvezőbb üzemanyag-fogyasztást ígér.

Fotók: Lexus, almuraba.net, the drive

Hírek

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Új műfaj született
Next Post: A Toyota a hazai magánvásárlók kedvence

Kapcsolódó cikkek

  • 21 autót neveztek eddig az Év Magyar Autója 2023 díjakra Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Molnál a munkavégzés feltétele lesz a koronavírus elleni védettség Hírek
  • Négy győzelmet szerzett az Audi RS 3 LMS Ctrl+C - Ctrl+V
  • Vigh Csaba: “A jó öreg E30!” Hírek
  • Minden érzéked lenyűgözi Bemutató
  • Varázslatos új arca lett a Europcarnak Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • SHAZAM!
  • Lassuljunk bele a tavaszba!
  • Országos rendezvénysorozattal ünnepel a harmincéves magyar IQ-klub
  • A magyarok 26 százaléka rossznak ítéli meg a saját mentális egészségét
  • GBD-H2000 – Polar™ algoritmusok, könnyebb súly és még sok más
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT