Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Dunlop SportSmart TT technológia

Posted on 2018.04.04.2018.04.05. By Iroda Távirati

Nyertes versenytechnológiák versenypályára és országútra egyaránt

  • a gumiabroncsok nyertes technológiát hasznosítanak a Nemzetközi Motorsport Szövetség EWC bajnokságain
  • az NTEC RT technológia lehetővé teszi a gumiabroncson belüli nyomás változtatását, hogy az abroncs országúton és versenypályán egyaránt megfeleljen a dinamikus használatnak
  • a futófelület új „Speed Vent” mintázata biztosítja az első abroncsok hőmérsékletének optimális szabályozását
  • az első abroncsok keverékének dinamikus összetétele csökkenti a kormányzáshoz szükséges erőkifejtést, és növeli a tapadást

A Dunlop részletesebb információkat fedett fel a legújabb hypersport abroncsok mögött rejlő technológiákról.

A SportSmart TT sorrendben már a negyedik új hypersport gumiabroncs, amelyet a Dunlop 2017 eleje óta vezetett be a piacra, bizonyítva a márka ambiciózus fejlesztési stratégiáját.

A Dunlop SportSmart TT abroncsokat azon motorosok igényeinek kielégítésére fejlesztették ki, akik ugyanazt az abroncsot kívánják használni a versenypályán és az országúton is, és a lehető legjobb teljesítményt akarják országúton is elérni.

Új abroncsok az összes hypersport motoros számára

Professzionális motorosok – D213 GP Pro – bevezetve 2017 nyarán

Amatőr pályamotorosok – GP Racer D212 – bevezetve 2017 januárjában

Tapasztalt pályamotorosok, országúti használattal: SportSmart TT –2018 márciusában került bevezetésre

Országúti motorosok, időnként versenypályás használattal – SportSmart2 Max – bevezetve 2017 márciusában

Az Isle of Man TT versenyen és a FIM Endurance Világbajnokságon győzelmet arató technológiák

Az abroncsok elnevezésében szereplő TT, azaz „Track Technology” Versenypálya Technológiát jelent. A márka versenypályán szerzett tapasztalatait emellett a versenyek hosszú listája igazolja.

Új abroncsaiban a Dunlop a 2017-ben az Isle of Man TT Superbike és Senior kategóriáiban győztes Ian Hutchinson és Michael Dunlop sportsikereit, valamint a Nemzetközi Motorsport Szövetség Endurance Világbajnokságán, a Bol d’Or, illetve a 24 órás Le Mans-i versenyen diadalmaskodó GMT94 tapasztalatait kamatoztatta.

A Dunlop kifejezetten ezekre a versenyekre fejlesztett ki egy még kiválóbb tapadást és hosszabb élettartamot biztosító új polimert. Az összetevőt az új Dunlop SportSmart TT abroncsokban a MultiTread keverékben alkalmazzák. Az abroncs bizonyítottan képes konzisztens teljesítményt nyújtani változatos üzemi körülmények között, ami létfontosságú a vegyes versenypályás és országúti használathoz.

Az NTEC technológia NTEC RT-vé alakul

A SportSmart TT abroncsokban a Dunlop új NTEC RT (Road and Track – országút és versenypálya) technológiát mutat be. Az új NTEC RT technológia versenypályán való motorozáskor lehetővé teszi a hátsó abroncsnyomás finomhangolását az érintkezési felület maximalizálásához. Az országúti használat során a motorosok a sztenderd, gyártó által javasolt nyomást alkalmazhatják, míg a pályán akár 24%-kal növelhetik az érintkezési felületet. Az NTEC-nek köszönhetően így olyan tapadás válik elérhetővé, amely megközelíti a speciális versenypályás abroncsok tapadásának 100%-át.

SV Tread újdonság

A SportSmart TT abroncsok leglátványosabb eleme a Speed Vent speciális „gyorsasági bordázattal” ellátott futófelületi mintázat. Az „SV-Tread” egyedi kialakítású mintázat és bordakiosztás optimális hőmérsékletet biztosít. Egyenesen haladva az első abroncsot a levegő aerodinamikus áramlása hűti. A kanyarokban az SV-Tread tökéletesíti a mintaárkok szétnyílását és összezárását, ami elősegíti a tapadást és a felszabadult hőfelesleg elvezetését.

Az első abroncs keverékének dinamikus összetétele

Az új abroncsok kialakítása és metszetük alakja igazoltan bevált a motorsportban, és a motorosoknak pontosan olyan visszacsatolást nyújt, amilyenre mindig is vágytak. A Dunlop tapasztalt tesztelőcsapatának célja a menetstabilitás és a mobilitás minél hatásosabb kombinációjának elérése volt, ami a tervezőket az illesztésmentes övpánt (jointLess belt; JLB) és a viszkózus rétegek alkalmazásával kifejlesztett új megoldáshoz vezette. Mindez a keverék új összetételével együtt maximális magabiztosságot ad a SportSmart TT gumiabroncsok használóinak, amikor nagyon gyors sebességet kell uralniuk.

Xavier Fraipont, a Dunlop Motorcycle Europe ügyvezető igazgatója büszke a fejlesztőcsapat erőfeszítéseire. „A négy új hypersport gumiabroncs egy éven belüli piacra dobása műszaki központunk rendkívüli szaktudásának és rugalmasságának bizonyítéka. A versenypályás és az országúti használatra tervezett gumiabroncsokat ugyanaz a csapat fejleszti, ezért ez az együttműködés a győzelmet hozó endurance és országúti versenyek alkalmával szerzett tapasztalatok gyors alkalmazását teszi lehetővé az országúti gumiabroncs kínálatunkban is. A Dunlop SportSmart TT-je a legújabb technológiákat biztosítja, mint például az innovatív NTEC RT-t és az SV Tread futófelületet, és kiegészíti a piacon lévő hypersport abroncsok legfrissebb és legmodernebb szériáját” – mondta Fraipont.

http://tesztalelkemindennek.hu/2018/04/04/sportsmart-tt-teszt/

Bejegyzés navigáció

Previous Post: El kell felejteni a dízeleket!
Next Post: Merre tart a hazai lízingpiac?

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT