Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Egy kerékpáros közösség, amelyhez jó tartozni

Posted on 2021.05.14.2021.05.14. By AztaCARom

Nem számít, hogy autókat gyártasz, a munkába járás miatt kerékpározol, vagy éppen sportként tekintesz a bringázásra, mert mindannyiunkat összeköt a kerékpározás iránti szenvedély. Így gondolkozott a Škoda, amikor megalapította a We Love Cycling brandet. A jelenleg 15 országban jelen lévő kerékpáros magazin magyar változata nem csak elkötelezett támogatója a kerékpársportnak és a Tour de Hongrie-nak, de számos közösségépítő kampánnyal támogatja a Magyar Körversenyt.

A Škoda szoros együttműködése a kerékpáros világgal jóval több, mint pusztán szponzoráció. A vállalat 1895-re visszanyúló gyökerei a kerékpárgyártásból erednek, és a kétkerekűek iránti elköteleződésük azután sem változott meg, hogy fókuszuk az autógyártásra helyeződött át.

We Love Cycling néven létrehoztak egy olyan több országban is működő kerékpáros magazint, mely bemutatja a kerékpározás előnyeit, összeköti a kerékpározás iránt érdeklődőket és közösséget kovácsol belőlük. Céljuk minél szélesebb körben népszerűsíteni ezt a sportot attól függetlenül, hogy valaki profi szinten űzi-e, vagy még csak tervezi, hogy nyeregbe pattanjon.

Rendszeresen jelennek meg cikkek kerékpározással kapcsolatos, változatos témákban. Útvonalajánlóktól a legfrissebb versenyhírekig, a karbantartástól az edzéstippekig mindenki megtalálja az őt érdeklő hasznos és érdekes információkat. Saját Strava clubjukba már több mint 2600-an csatlakoztak, A tagok egymás edzéseiből inspirálódhatnak és motiválhatják egymást.

Sokféle, kifejezetten a kerékpárosokat célzó kezdeményezés fűződik a nevükhöz. Aktívak a közösségi médiában, jelen vannak Facebook-on, Instagram-on is. Ezeken a felületeken rendszeres játékokkal és eseményekkel építik elszántan a kerékpáros közösségeket. Megalapították az Aranyvilla-díjat, melyet egy-egy szakág kiemelkedő képviselője nyerhetett el. Ezek a sportolók pedig kimagasló teljesítményükkel igazi motivációt jelentettek a kezdő bringások számára is. 2021-ben a Tour de Hongrie-ra ismét több különlegességgel is készültek.

Az Amatőr Szurkolók tábora oldalon nyomon lehet követni a Tour de Hongrie történéseit. A napi szakaszbeszámolókon kívül az egyes szakaszok és a csapatok is megismerhetők. A Zöld Trikó Szakaszversenyben a Straván kialakított szegmensek segítségével játékra hívnak, melynek során kiderülhet, hogy tudjuk-e tartani a lépést a profikkal. A helyszíneket mi választhatjuk meg, csupán a Tour de Hongrie-n várható szintkülönbségeket, távokat és sebességeket kell reprodukálnunk. A szakaszgyőztesek kerékpáros ajándékokat kapnak, de a legnagyobb díjat azok között sorsolják ki, akik mind az öt szakaszon (kihíváson) részt vettek. Közülük a legszerencsésebb egy egyedi zöld trikót nyer, valamint egy hétvégére övé lehet egy Škoda Enyaq iV elektromos autó is.

Kevésbé köztudott, de a Škoda újra gyárt kerékpárokat is és kerékpár kiegészítőket is forgalmaz. Kerékpár szortimentjük is meglehetősen széles, a gyerekbicikliktől kezdve, országúti, mtb és elektromos bicikliket is tartalmaz a szortimentjük. Kínálatukban megtalálhatók a bringaszállítóktól a kulacsokig mindazok a tartozékok, melyekre szüksége lehet egy kerékpárosnak. Céljuk itt is a legszélesebb igény lefedése, minden kerékpáros igénynek megfelelni. Mindezeket és a Škoda Enyaq iV elektromos autót te magad is megtapogathatod május 16-án Budapesten a Hősök terén, ahol a Tour de Hongrie utolsó szakaszát rendezik.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Enyaq iV, kerékpárverseny, ŠKODA, Skoda Enyaq iV, Tour de Hongrie, We Love Cycling

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Néhány éven belül bárki vásárolhat elektromos Toyota pickupot
Next Post: Nagymértékben innovatív üzemanyagcella-alkatrészek a BMW Group Landshutban működő gyárából

Kapcsolódó cikkek

  • Időalapú jegyet vezetnek be a közösségi közlekedésben Debrecenben Hírek
  • A Yaris a Világ Év Autója díj kapujában Ctrl+C - Ctrl+V
  • Először együtt a CUPRA nagy teljesítményű termékcsaládja Ctrl+C - Ctrl+V
  • Online sorozatban vállalt négykerekű főszerepet az új BMW 5-ös limuzin Hírek
  • Ez volt a KRESZ-Faktor 2018 döntő Hírek
  • Teherautók helyett vasút Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. május
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Nagyot esett a 100 legnagyobb vállalat piaci tőkeértéke
  • Az ideális nászajándék nyomában
  • Már Magyarországon is kapható a HUAWEI P60 Pro
  • Felesleges már árzuhanásra várni
  • A TP Vision és az FC Barcelona több évre szóló megállapodást kötött
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Verstappen behúzta a Monacói Nagydíjat
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Elon Musk cége elkezdheti az agyimplantátumok tesztelését embereken
  • Új új biológiai fegyverek tesztelése volt a cél
  • Mikrozöld termelőket ellenőriztek a Szupermenta tesztprogramban
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Újranyitott a Sáfránkert Vendéglő
  • Új, családias SPAR-üzlet nyílt Budapesten, a Fehérvári úton
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Mazda 6 20 TH Anniversary
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • Honda EM1 e műszaki adatok Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT