Egyre több magánszemély vesz új Opelt

Visszatérnek a magánvevők az új autók piacára, a magyarországi márkakereskedőknél az idén már számottevően nő a magánügyfeles értékesítések súlya – mondta Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója az autópiac első fél évét értékelve újságíróknak.
Elmondása szerint az idén már 38 százalékra nőtt a magánszemélyeknek eladott autók aránya, egyidejűleg a flottavásárlóké 62 százalékra zsugorodott. Az előző években még jellemzően 70 százalék fölött volt a céges vásárlók aránya a kereskedőknél, egyes márkáknál 80 százalékra is felkúszott, aminek a piac válság utáni talpra állásában nagy szerepe volt.
Koncz Gábor megjegyezte: az Opelnél még az iparági átlagnál is nagyobb súlya van a magánértékesítésnek, az idén eléri a 47 százalékot az eladásokon belül.
Az ügyvezető igazgató az MTI-nek elmondta, hogy 2017-ben 12 ezer darab Opel eladásával számolnak, ez a teljes piacra prognosztizálthoz hasonló, 14 százalék körüli bővülést >>>