Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Erről szólt a Peugeot e-Lion day (2.)

Posted on 2023.01.31.2023.01.30. By AztaCARom

Bemutatkozik a kompakt szabadidőjárművek új generációja

  • 2023 második felében érkezik az E-3008
  • A maximális hatótávolság eléri a 700 kilométert. Háromféle elektromos hajtáslánccal, köztük egy dupla villanymotoros konfigurációval lesz elérhető.
  • Az E-3008 lesz az első olyan modell, amely az új, ultramodern STLA Medium platformra épül,
  • A típust nem sokkal később követi az E-5008.

A TERMÉKDIZÁJN ÉS A TECHNOLÓGIAI INNOVÁCIÓ kulcsfontosságú szerepet játszik az E-Lion Projektben és a PEUGEOT azon céljának megvalósításában, hogy 2038-ra elérje a nettó karbonsemlegességet

A PEUGEOT új, kifejezetten akkumulátoros elektromos technológia köré tervezett modellkínálata a Stellantis műszaki platformjaira épül, amelyek izgalmas kiindulási alapot biztosítanak a jövőbeli formatervek megvalósításához.

  • ÚJ ARÁNYOK – a tervezők rugalmasabban, szabadabban alakíthatják ki a jármű meghatározó arányait
  • ÚJ TÁVLATOK – minden részletében vadonatúj formanyelv
  • ÚJ TÉRKIHASZNÁLÁS – férőhely és a funkcionalitás újragondolva
  • ÚJ VEZÉRLÉS – az elektronikus kormánymű soha nem látott lehetőségeket teremt a jármű irányítása terén. Ez tette lehetővé annak a Hypersquare kormánykeréknek, az új generációs, intelligens i-COCKPIT vezetői környezetnek és a vadonatúj kezelőfelületnek a megalkotását, amely 2026-tól jelenik meg sorozatgyártásban.

A fedélzeti élményt az STLA technológiai megoldások teszik lehetővé.

  • STLA-BRAIN – az autó „idegrendszere” és központi intelligenciája, amely vezeték nélküli kapcsolaton keresztül frissíthető
  • STLA-SMARTCOCKPIT – kapcsolat az ügyfél digitális életével, az autóban és azon túl
  • STLA-AUTODRIVE – az autonóm közlekedés jövője

A téma legnagyobb globális szakértőivel – így az Amazonnal és a Foxconnal – folytatott együttműködés jóvoltából az új technológiák bevezetését mindig lélegzetelállító élmények megvalósítása kíséri.

JEROME MICHERON, A PEUGEOT TERMÉKIGAZGATÓJA : „Ügyfeleink a megmondhatói, hogy az elektromos PEUGEOT modellek elsősorban és maradéktalanul PEUGEOT-k, és ez az élmény mindig is prioritást élvez nálunk.”

A PEUGEOT a következő két járműgeneráció során negyedére csökkenti járműveinek globális felmelegedési potenciálját (global warming potential, GWP)

A már útjára indított kezdeményezések sora a beszerzéshez és a beszállítói lánchoz kapcsolódó stratégiáktól a jármű szerkezetén és összetételén át egészen a felhasznált anyagokig tart:

  • A fekete szín és a króm helyébe fény, illetve üveg lép;
  • Kis tömegű ülések;
  • Újrahasznosított könnyűfém keréktárcsák;
  • Különös hangsúlyt fektetnek az újrahasznosított anyagok felhasználására, beleértve a könnyűfém keréktárcsákat;
  • Globális életciklus stratégia felállítása új generációs termékeink tervezése során.

GLOBÁLIS ÉLETCIKLUS: A jövőben az akkumulátoros elektromos járművek élettartama eléri a 20-25 évet, míg a mai, belső égésű motorral szerelt járműveknél ez körülbelül 15 évre tehető.

A hosszabb életciklus nagyszerű lehetőséget teremt tervezőink számára, hogy élettartamuk során új találkozási lehetőségeket dolgozzanak ki a termékekkel.

Az életciklus tervezés szemlélet négy fázisa:

  1. Életciklus: a Stellantis platformon és technológiai rendszereken nyugvó, alapvető szerkezetet 25 évnyi használatra tervezik
  2. Felújítás: a kulcsfontosságú alkatrészek felújításának és újrahasznosításának a lehetősége, beleértve az újrahasznosított alkatrészek felhasználását (ld. Sustainera)
  3. Frissítés: a kopásnak és elhasználódásnak kitett komponensek (kárpitozás, díszítőelemek) frissítése, amint azt az INCEPTION tanulmányautó is példázta, hogy az autó minden tulajdonosváltáskor új érzést keltsen.
  4. Igény szerint: rendszeresen, vezeték nélkül frissíthető a kezelőfelület, a világítás és számos egyéb, szoftver alapú komponens. Így az autó hosszan megőrzi vonzerejét (mint az okostelefonok operációs rendszerének évenként esedékes frissítése.)

MATTHIAS HOSSANN, A PEUGEOT FORMATERVEZÉSI IGAZGATÓJA: „Képzeljen el egy világot, ahol megszűnik a klasszikus használt autó fogalma. Ehelyett járművünk mindig friss és személyre szabott lesz, képességeit pedig igényeink szerint frissíthetjük vagy bővíthetjük. Mindig naprakész termék, amely egész élettartamában megőrzi piaci értékét.”

A minimális tömegre, a hulladék csökkentésére és a feldolgozási folyamatok redukálására irányuló törekvések olyan forradalmi eljárásokat eredményezhetnek, mint a PEUGEOT INCEPTION TANULMÁNYAUTÓ esetében látott fenntarthatósági lépések:

  1. Tömeg csökkentése (vékonyabb ülések, szellős steppelésű szövetek…),
  2. Hulladék csökkentése (formára öntött szövetek),
  3. Takarékoskodás az erőforrásokkal (nyersanyagok kidolgozás, ötvözetek kerülése, krómozás beszüntetése…),
  4. Energia-takarékosság (elektromos fogyasztás). 

JEROME MICHERON, A PEUGEOT TERMÉKIGAZGATÓJA: „Ezek a fejlesztések egy olyan, új korszakot vezetnek be, amely nagyobb tisztelettel bánik természeti környezetünkkel, és lehetővé teszi, hogy olyan különleges innovációkat kínáljunk ügyfeleinknek, amelyek megerősítik a PEUGEOT ’vonzerejének hatalmát.’”

Ami a felhasználói élményt illeti, a PEUGEOT arra törekszik, hogy INSPIRÁLÓ, EGYSZERŰ és MEGFIZETHETŐ legyen az ügyfelek számára.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:e-Lion day, Peugeot, Peugeot e-Lion day

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Nézze meg ezeket a Bugatti W16 Mistral képeket
Next Post: A Porsche Vision 357 retrotasztikus tiszteleg az eredeti 356 előtt

Kapcsolódó cikkek

  • Átütő siker a Toyota üzemanyagcellás kamion projektje Ctrl+C - Ctrl+V
  • Izgalmas véghajrá előtt az Audi a DTM sorozatban Ctrl+C - Ctrl+V
  • Scania L-széria Hírek
  • A Toyota Aygo X műszaki adatai Bemutató
  • Február végéig lehet kedvezményes Interrail bérletet váltani Hírek
  • Képek és mozi – Toyota Yaris Ativ Bemutató

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT