Ez a lopakodó Porsche Cayman GT4 RS Weissach egy álomgarázs “alapanyag”

Lehet, hogy a Porsche a Boxster és a Cayman sportkocsik új és teljesen elektromos utódjain dolgozik, de még mindig nem tehetjük túl a jelenlegi ICE-motoros generáció, a 718 Cayman GT4 RS hattyúdalát. Ez utóbbi egy lenyűgöző példáját értékesítette az Autowelt Schweiz AG Zürichben, Svájcban, teljesen fekete konfigurációval.

A 718 Cayman GT4 RS pontosan egy évvel ezelőtti debütálása óta rengeteg időt töltöttünk a hivatalos konfigurátorban, különféle színkombinációkat próbálgatva álomautónk számára. Ennek a példának a tulajdonosa azonban valami egyszerűbbet választott, időtlen sötét megjelenést teremtve. Egyesek hasonlónak találják majd a Porsche saját álcázott prototípusához, de mások mindenképpen megcsodálják a lopakodó megjelenést.

A középmotoros sportautó feketére festett, hozzáillő 20 colos, középre zárható kovácsolt alumínium kerekekkel és kontrasztos élénksárga féknyergekkel. A Weissach csomaggal van felszerelve, amely 13 250 dollárért választható, több alkatrész (csomagtartó, tükrök, oldalsó szívónyílások és hátsó szárny) szénszálas bevonattal, valamint titán kipufogócsövekkel. A tulajdonos fekete GT4 RS logó mellett döntött a profilon és a faron is.

A sötét téma az utastérben folytatódik, amit megszakítanak a sárga biztonsági övek, a kormányszalag és az ajtópántok. A Weissach Package jóvoltából rengeteg látható szénszál található, beleértve a kanál üléseket, valamint néhány Race-Tex kárpitot a műszerfalon. A műszerfal burkolatán és a fejtámlákon hímzett speciális logók jelentik az utolsó simítást.

Az Autowelt Schweiz AG közösségi oldalain a múlt héten tettek közzé fotókat a sportkocsiról, de a hivatalos weboldal leltárában nem találtuk. Ez valószínűleg azt jelenti, hogy a GT4 RS nem maradt sokáig a kereskedésben, és valószínűleg már az új tulajdonos garázsában ül.

A 718 Cayman GT4 RS a valaha gyártott legextrémebb Cayman, és az utolsó az ICE-motoros változatok közül. 493 LE (368 kW / 500 LE) teljesítményű szívómotoros 4,0 literes lapos hatos motorral van felszerelve, amelyhez az újratervezett aeromotor és a sínre fókuszált alváz is tartozik. Mindezek a tulajdonságok a maga nemében a leggyorsabbá tették Nürburgring-Nordschleife környékén, lenyűgöző, 7:04.511-es köridővel.