Ezt a Nissan Frontier terepversenyzőt 600 LE-s Z motor hajtja

Dai Yoshihara egy Formula Drift bajnok, aki nemrégiben érdeklődést mutatott a terepversenyek iránt. A viszketés megszüntetésére ő és szponzora, az ENEOS a philadelphiai R/T Tuninggal együttműködve létrehozta ezt a vad Frontier-t, amelyet először a SEMA-n mutattak be.

A csapat feladata egy egyedi „Nismo-spec” 2006-os Nissan Frontier Pre-Runner létrehozása volt ugyanazzal a VR30DDTT motorral, amely az újonnan kiadott Nissan Z-t hajtja. A tuner JE dugattyúkkal, Manley Turbo Tuff rudakkal és R/T-vel építette át a motort. Tuning V2 turbókészlet, MBRP Armor Pro kipufogó és AMS Performance ejtőcsövek.

Mindezen kiegészítések, valamint az egyedi ECUTEK RaceRom ECU-kalibráció eredménye egy olyan motor, amely immár kiadós 600 LE (447 kW/608 LE) és 650 lb-ft (881 Nm) nyomatékra képes, ami bőven elegendő emelje fel a teherautót, és nyüzsögjön át a földön.

Miután a motor a helyére került, mérlegelni kellett a felfüggesztést. Ennek érdekében a Frontier-t az Eimer Engineering-hez szállították, amely Yoshiharával és Formula Drift legénységének főnökével együttműködve létrehozta a versenyre kész felfüggesztést.

A CJD Racing által tervezett teherautó Bilstein M 9200 tekercselőket, Eibach rugókat, CJD hosszú távú készletet és egyedi, kilenc hüvelykes szekrénytengely szerelvényt használ. A Yokohama Geolander M/T abroncsok eközben Weld Racing Cinch gyöngyzáras kerekekre vannak felszerelve. A fékezési feladatokat a Nissan Titan első féknyeregei, a DBA rotorok és a Power Stop betétek végzik.

„Amióta részt vettem az első King of the Hammers rendezvényemen, szerettem volna egy alkalmas terepjáró volánja mögé ülni” – mondta Yoshihara. „Szóval, amikor hallottunk a Z-vel cserélt Frontierről, nem tudtunk ellenállni. És Eimer felfüggesztési szakértelmével tökéletes csapatunk volt, hogy megépítsük ezt a fantasztikus járművet a 2022-es SEMA Show-ra. Senki nem fogja ezt elvárni tőlem, de nem a SEMA a cél; ez csak a kezdet. Izgatottan várom, hogy hova juthatok a terepversenyeken, és remélhetőleg a rajongók is!

A Jon Sibal által tervezett festés és a Sparco versenyülések belsejében a teherautó készen áll arra, hogy elvigye Yoshiharát az off-road versenyzés világába.