Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Ezúttal semmi sem jött össze Tassi Attilának, de még bajnok lehet

Posted on 2017.10.08. By AztaCARom

Nem elég, hogy a büntetősúlyok miatt a mezőny legnehezebb autóját kellett vezetnie Kínában Tassi Attilának, a M1RA pilótáját mindkét futamon szerencsétlen helyzetek hátráltatták. A dubaji szezonzáró előtt azonban továbbra is a TCR egyik legnagyobb bajnokesélyese.

Tassi Attila az első kínai futamon újra megmutatta, hogy nagyszerű rajtokra képes, hiszen a hetedik pozícióból indulva hirtelen már a harmadik helyen autózott. Csakhogy a második kanyarban hátulról megtolta őt Daniel Lloyd, aminek következtében lecsúszott a pályáról, és visszaesett az első tízen kívülre. Végül a 11. helyen intették le, de mivel az ideiglenes homologizációval rendelkező Hyundai-ok eredménye nem számított, megkapta a tizedik helyért járó egy pontot.

A második futamon a negyedik helyről indult a M1RA 18 éves magyarja. A rajt után nem volt meg a kellő sebessége, a mögötte haladó csapattársa, Roberto Colciago sokkal gyorsabb volt nála, ezért megpróbált szabad utat nyitni neki, de közben lecsúszott a pályáról, és többen is elmentek mellette. Ezt a futamot a kilencedik helyen zárta, de két Hyundai is előtte végzett, így a hetedik hely hat pontját zsebelte be.

„Az első futamon nagyon jól sikerült a rajtom, ott voltam a második-harmadik helyen Vernay mellett, de a kanyarkijáraton meglöktek, és emiatt nagyon sok pozíciót veszítettem. Innentől sajnos az autó nem volt az igazi, és csak próbáltam behozni a célba, ahogy tudtam. A második futamon az elejétől nem éreztem a kellő erőt az autóban, egy Golf is képes volt körbeautózni az egyenesben, amire korábban nem volt példa a szezonban. Próbáltam kihozni a maximumot a helyzetből, ebben most ennyi volt” – értékelt Tassi Attila a kínai futamok leintése után.

Tassi két pontos előnnyel érkezett Kínába, de ebből 21 pontos hátránya lett a dubaji szezonzáró előtt a francia Jean-Karl Vernayvel szemben. Ugyan matematikailag még Stefano Comini és Roberto Colciago is bajnok lehet, reálisan nézve a cím sorsa az utolsó versenyhétvégén Vernay és Tassi között fog eldőlni. A M1RA magyarja megszabadulva a komoly pluszsúlyoktól egy jó szerepléssel akár meg is szerezheti az első helyet Dubajban.

Mindeközben a M1RA karnyújtásnyira van a csapatbajnoki címtől, hiszen 69 pontos előnnyel várja a szezonzárót – Tassiék jó szereplésével akár már az első dubaji futam után bajnok lehet a magyar csapat.

Az évad utolsó fordulóját Dubajban rendezik november 17-18-án.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Technikai sportok Tags:autósport, M1RA Motorsport, sport, Tassi Attila, TCR, technikai sport

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Kiss Norbi futamgyőzelemmel biztosította be az Európa-bajnoki bronzérmet
Next Post: A jövő héten nem jár néhány napig a Budavári Sikló

Kapcsolódó cikkek

  • Bemutatták az új Volvo FH16 teherautót Hírek
  • Több jármű ütközött a III. kerületben, a 10-es főutat lezárták Hírek
  • Közbiztonsági és köztisztasági akció indult az Örs vezér terén Hírek
  • Hétfőtől őszire vált a balatoni kompmenetrend Hírek
  • Műszaki hiányosságok is hozzájárultak a tavaly decemberi metróbalesethez (Az előzmények felidézésével) Hírek
  • A kedvezőtlen környezet ellenére stagnáló árbevétel az első félévben az AutoWallis-nál Ctrl+C - Ctrl+V
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Itt az új Ed Sheeran lemez
  • Nem kell, hogy minden évben ránk rontson az allergia!
  • Egyre elterjedtebb, de még mindig sok a tévhit a munkaerő-kölcsönzés körül
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Vajon hizlalnak-e a sós nassolnivalók?
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 Dupla Kuplungos Automatikus Váltója Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT