Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Fárasztó és dolgos napon van túl a Qualisport Racing

Posted on 2017.07.12. By AztaCARom

Minimális pihenő után ugrott neki a 2017-es Silk Way Rally ötödik, egyben eddigi leghosszabb napjának a Qualisport Racing kamionos alakulata, akik becsülettel végigküzdötték magukat az Asztana és Szemej közötti penzumon. Az eredményre sem lehet különösebb panasz, a Scania-trió kategóriájában a 8. helyet foglalja el.

Reggel egy 174 kilométeres összekötővel melegített a Silk Way Rally Kazahsztánban portyázó mezőnye, amelyre az eddigi leghosszabb, 484 kilométeres szelektív szakasz várt. „A tegnap este kicsit hosszúra sikerült szinte mindenkinek, a saras pálya megtette a hatását. A srácok este 11-re végeztek a kamion mosásával, elég rendes utómunka kellett ugyanis a tisztességes csutakoláshoz. Ezután jöhetett csak a napi rutinszerelés, de szerencsére a Torpedo ezúttal sem adott sok munkát, mert egészen jól viselte a megpróbáltatásokat. A szervizcsapatunk így sem aludt szinte semmit, ugyanis az itteni útviszonyok miatt legalább 14 órányira volt jósolható a rájuk váró táv. Komolyan mondom, ilyen utakat tényleg csak a világvégén látni, még a mauritániai-szenegáli határon található, legendás rossz minőségű út is sokkal jobb az ittenieknél” – mondta a nap végén, a táborba érve Czeglédi Péter, a Qualisport Racing navigátora.

A dunaszentbenedeki trió 5 óra 43 perc 2 másodperces idővel teljesítette a szelektívet, amely a kamionos kategóriában ezúttal a 12. helyre volt elegendő. A monstrumok összesítésében jelenleg a 8. pozícióban állomásozó egység pilótája, Kovács Miklós szerint kifejezetten fárasztó volt a napi táv: „A rajt után elég mozgalmas pálya fogadott bennünket, szépen haladtunk és érdekes élmény volt, hogy egy helyen alig másfél méterre mentünk a híres, nevezetes transzszibériai expresszvonattal együtt. Az első kétszáz kilométer kifejezetten jól sikerült, több előzést is végrehajtottunk, de utána egy picit kizökkentünk a ritmusból, mert egy picit furcsának éreztük a gátlókat. Jó száz kilométer kellett, mire újra felvettük a korábbi ritmust, de akkor hirtelen megnőtt előttünk a forgalom, óriási por volt bent a pályán és mivel alig láttunk valamit, nehéz volt tempósan haladni. A tábor felé haladva, már az összekötőn ismét akadt egy kis szállítmányunk, az egyik Optimus buggy-t vontattuk meg” – fogalmazott a különítmény pilótája.

A kamionos kategóriában őrségváltás történt a mezőny élén, az előző napokban éllovas Martin Kolomy ezúttal csak a 9. időt érte el a napi szakaszon, így a Buggyra-Tatra pilótája az összesítésben visszacsúszott a 3. helyre. Az első két helyen a hazai versenyét futó gyári Kamaz-armada két egysége tanyázik: a napi szakaszon győztes Dimitrij Szotnyikov vezet, mögötte pedig az Africa Eco Race-ről a Qualisport Racing tagjai által is jól ismert Anton Shibalov állomásozik.

Az autós kategóriában vitézkedő Opel Dakar Team kettőse, Szalay Balázs és Bunkoczi László a 13. helyen ért célba a szelektíven, az összetettben pedig tartják a 9. pozíciójukat. „Hosszú és nehéz szakasz volt, mégis ezt élveztük eddig a legjobban” – nyilatkozta az Opel Mokka pilótája, Szalay Balázs. „Végre alig esett az eső, jó volt a gumink, és az autó is remekül muzsikált, igaz, a cél előtt húsz kilométerrel kaptunk egy defektet, ami miatt veszítettünk legalább hat percet, de ez benne van a pakliban, főleg akkor, ha körülbelül háromezerszer ütöd oda az autót, márpedig ma ez történt. Nehezítette a dolgomat, hogy reggel nagyon rossz volt a gyomrom, és nem is jött rendbe, de a szakaszon az adrenalin elnyomta a fájdalmat.”

A július 22-én, a kínai Hszianban lezáruló Silk Way Rally hatodik versenynapján is Kazahsztánban folytatódik a száguldás, a mezőny Urzhar felé veszi az irányt. Ezúttal csupán 14 kilométernyi lesz az összekötő, a szelektív szakasz távja 388 kilométer, míg a céltól a táborig további 195 kilométert kell teljesíteni a mezőnynek.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Technikai sportok Tags:autósport, Qualisport, Racing, Scania, Scania Qualisport Torpedó, Silk Way Rally, sport, technikai sport

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Ez melós volt!
Next Post: Közösködik a Honda és a Hitachi

Kapcsolódó cikkek

  • Na, az Üllői úton is kialakítanak ideiglenes biciklisávokat Ctrl+C - Ctrl+V
  • Hét emeletes vonat jár az elővárosi forgalomban vasárnaptól Hírek
  • Újabb információk a lenyűgöző Lexus LY 650 luxusjachtról Hírek
  • Bécsi kutatók bebizonyították, hogy a salátával autógumi is a tányérra kerül Ctrl+C - Ctrl+V
  • Európa lehet a jövőre érkező elektromos Lexus egyik legfontosabb piaca Bemutató
  • Idén ismét a Scania CO2NTROL CUP Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Folytatja a raphadjáratot PRIBELSZKI Alee-val közösen
  • Élethű, színekben gazdag és tiszta
  • Sáv pontosságú navigációval és valósághű 3D térképekkel bővült a Petal Térkép
  • Főként befektetési céllal vásárolnak ingatlanokat a fővárosi második kerületben
  • Stílusos technológia – avagy mitől lesz divatos az okoseszközünk?
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Alonso visszakapta harmadik helyét
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Tesztelj chat-et!
  • A Tesla Model Y jól teljeített az IIHS törésteszten
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Teljes kiőrlésű lisztet hívott vissza a forgalmazó
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT