Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Fejlett műszaki megoldások és technológia – Mindaz ami megkülönbözteti az IONIQ modellcsaládot

Posted on 2017.09.22. By AztaCARom

Az IONIQ mérnökeinek célja az volt, hogy olyan autót alkossanak, amely formájával, kényelmével és infotainment szolgáltatásaival kiemelkedik a tömegből. Az ezeken a területeken alkalmazott legújabb technológiák és mérnöki megoldások tovább fokozzák az IONIQ vonzerejét és kiválóságát hangsúlyozzák.

Fejlett aerodinamika

Az IONIQ kecses, coupé-szerű formája és egyszerű, gondosan kidolgozott vonalai segítik az autó körüli légáram hatékony kezelését. Az olyan megoldások, mint a első kerékjárati légbeömlők, a hátsó légterelő és diffúzor, az alsó küszöbszegélyek, padlólemez burkolat és a zárt kerékkialakítás mind hozzájárulnak az autó magas aerodinamikai hatékonyságához. Továbbá, a Hybrid és Plug-in modellek egy, az első hűtőrácsba épített aktív légnyílásokkal rendlekzenek, amelyek három fokozatban működtethetők, míg a sima, zárt hűtőrácsaz Electric változat jellegzetessége.

Intelligens és hatékony légkondicionálás

Azért, hogy az autóban kellemes és frissítő klímát biztosíthassunk felesleges energia felhasználása nélkül, az IONIQ légkondicionálója hatékony üzemmódba kapcsolható. A légkondicionáló vagy fűtés használatakor a belső levegő maximális kihasználásával, a szellőztetési veszteségek minimalizálhatók és a rendszer általános hatékonysága nő. Továbbá a kétzónás légkondicionáló „kizárólag vezető” üzemmódba is kapcsolható, csökkentve ezzel a légkondicionáló és a fűtés terhelését.

Környezetbarát anyagok, amelyek letisztult és fenntartható belső teret teremtenek

A Hyundai esetében az első és az IONIQ egyik kulcsfontosságú jellemzője az újrahasznosított vagy ökológiailag érzékeny anyagok innovatív felhasználása. Például, a belső ajtóburkolatok természetes műanyag, porított fa és vulkáni kővel kombinált természetes műanyagból készültek, miközben ugyanolyan minőségérzetet nyújtanak.
A lágyabb, természetesebb érzést kevesebb olaj-alapú termék használatával értük el. Ez a megközelítés az autó többi részén is érezhető. A cukornádból nyert nyersanyagokat részben a tetőkárpiton és a szőnyegen alkalmazzuk, ezáltal javítva az autó belsejében lévő levegő minőségét és a jármű egyes részeinek újrahasznosíthatóságát annak élettartama végén. Szójababolajból nyert megújuló összetevőket tartalmazó festék került felhasználásra az egyes alkatrészek ragyogó, fémes színeinek eléréséhez.

Digitális Műszeregység

Az IONIQ a Hyundai első olyan modellje Európában, amelyet az új, nagy felbontású 7 colos TFT információs kijelzővel szereltek fel. Az 1,280×720 pixel felbontású kijelezőn jelenik meg az összes mérőműszer (sebességmérő, ECO, töltésjelző, üzemanyagjelző, stb.). A kijelző háttérszíne és a megjelenített mérőműszerek a kiválasztott vezetési módtól függően változnak, úgy, hogy mindig a legfontosabb és leghasznosabb információkat jelenítse meg.
SPORT módban a kijelző forgó digitális sebességmérőre vált, amit egy analóg stílusú tachométer vesz körbe, jelezve a motor fordulatszámát a vörös színű háttér előtt.

Navigáció és kapcsolódási lehetőségek

A vásárlók változatos életmódjához alkalmazkodva, az IONIQ a legmodernebb kapcsolódási és navigációs lehetőségeket kínálja. A vásárlók választhatnak az alapfelszereltségű 5 colos kapacitív LCD érintőképernyős, integrált dinamikus tolatókamerával, Bluetooth csatlakoztatási lehetőséggel és My Music funkcionalitással rendelkező prémium hangrendszer vagy az opcionális új-generációs navigációs rendszer közül, amely 8 colos, kapacitív, nagy felbontású érintőképernyővel és térhangzást nyújtó, nyolc hangszórós, mélynyomóval és külső erősítővel felszerelt Infinity prémium hangrendszerrel rendelkezik. Azok számára, akik okostelefonjukat a 8 colos navigációs rendszerhez kívánják csatlakoztatni, az IONIQ Apple CarPlay™ és Android Auto™ támogatást is biztosít ebben a Hyundai modellben Európában először. Mindkét rendszer lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy csatlakoztathassák készülékeiket a zene, telefon vagy navigációs funkciók képernyőn történő megjelenítéséhez és azon keresztüli vezérléséhez. A folyamatos kapcsolódás lehetővé teszi a vezető és utasok számára, hogy csatlakozva maradhassanak, mialatt továbbra is az útra összpontosítanak. Annak érdekében, hogy az autóban ülők telefonjai mindig fel legyenek töltve, az IONIQ egy (Qi szabvány szerinti) vezeték nélküli indukciós töltőfelülettel is rendelkezik a mobiltelefonok számára.
Az IONIQ-ban található új navigációs rendszer a LIVE szolgáltatásokra érvényes hét éves ingyenes előfizetéssel érkezik. A LIVE szolgáltatások frissített, valós idejű információkat nyújtanak az időjárásról, közlekedésről, sebességmérő kamerákról valamint POI-k online keresését biztosítja. Továbbá magába foglalja a Hyundai egyedülálló Lifetime MapcareTM** programját, amely évente ingyenes térkép-, és szoftver frissítéseket kínál.

Súlycsökkentés

Az IONIQ fejlesztése során az egyik legfőbb kérdés az volt, hogy vajon hol csökkenthető a súly anélkül, hogy kompromisszumot kellene kötni, az élvezetés vezethetőség és a kényelem terén. Az IONIQ mérnökei alumíniumot használtak a motorházfedélhez és a csomagtérajtóhoz, amely a hagyományos acéllal összevetve 12,4 kg-al csökkenti az autó súlyát anélkül, hogy hátrányt okozna a zajt vagy a vibrációt illetően. A súlycsökkentési törekvések olyan kevésbé nyilvánvaló területeken is megjelentek, mint a csomagtér fedél. A könnyű anyagok nagyobb mértékű felhasználásának, valamint a kompaktabb kivitelnek köszönhetően, a csomagtér fedél 25%-al könnyebb mind a Hyundai többi modelljében használt változatnál.
**A Lifetime MapCare™ a Hyundai MapCare™ programjára történő előfizetés kereskedelmi neve, aminek révén az arra jogosult Hyundai járművek a modell gyártásának beszüntetését követően is még legalább tíz éven keresztül évente frissített térképeket kapnak.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:bemutató, Frankfurti Autószalon, Hyundai, Hyundai IONIQ, Hyundai IONIQ Electric, Hyundai IONIQ Hibrid, Hyundai IONIQ Plug-in, IONIQ, IONIQ Electric, IONIQ Hibrid, IONIQ Plug-in, premier

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Nem jár majd a 3-as metró hétvégeken az északi szakasz lezárása után
Next Post: Vágyj arra, amire szükséged van!

Kapcsolódó cikkek

  • A vadonatúj Honda e:Ny1 állandó kapcsolatot szavatol a külvilággal Bemutató
  • Okosgyárrá alakul a Bridgestone Tatabánya Hírek
  • Összefogott a Ford és a Hungarian Police Rally Team a közlekedés biztonságának népszerűsítése érdekében Ctrl+C - Ctrl+V
  • Kiss Norbit nem lehetett megállítani Spanyolországban sem, újabb győzelem Ctrl+C - Ctrl+V
  • Óriási a kereslet az elektromos autókra Ctrl+C - Ctrl+V
  • A CUPRA márka megerősíti csapatát, hogy európai offenzívába kezdjen Hírek
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A HONOR X6a-val a vállalat újra a középkategóriás okostelefonok világában alkot nagyot
  • Még nagyobb szabadságot biztosít a Sencor új robotporszívója
  • A játszótéren is megjelennek a közösségi autók
  • Pénzügyi transzformáció most vagy soha
  • „Továbbvisszük példaképeink értékeit”
  • Van képünk hozzá (23.10.03.) –   Nissan Concept 20-23
  • A McLaren Speedtail által inspirált gitár a tökéletes múzsa
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Csomós Mixiék a Diósgyőr ralin teszteltek az Eb-futamra készülve
  • A Valhalla hibrid szuperautó első prototípusának tesztelése még idén megkezdődik
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Veszteséggel zárt a Nestlé Hungária az idei első fél évben
  • Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
  • Nagy István: ‘Az idén jó almatermés várható”
  • A Pick Szeged Zrt. kedvezőtlen gazdasági környezetben is növelte nyereségét az első hat fél évben
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 kiegészítői Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Dupla Kuplungos Automatikus Váltója Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT