Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Folytatódik a jármű- és pályafelújítás a Szegedi Közlekedési Társaságnál

Posted on 2022.05.30.2022.05.30. By AztaCARom

    Folytatódik a járműfelújítás a Szegedi Közlekedési Társaságnál (SZKT), az idén két csuklós autóbusz és két szóló trolibusz áll üzemben, a nyáron korszerűsítik a 4-es villamosvonal egy szakaszát – tájékoztatta az önkormányzati tulajdonú cég az MTI-t.

    A közlemény szerint a 25 villamossal és 43 trolibusszal naponta csaknem 75 ezer utast szállító SZKT – uniós és állami források hiányában – használt járművek felújításával igyekszik biztosítani az elöregedő járműpark kiváltását.


    2015 óta a cég több mint 830 millió forint értékben újított fel 12 trolibuszt, csaknem 300 millió forint ráfordítással nyolc villamost, 80 millió forintért pedig 7 autóbuszt vásárolt, majd állított forgalomba.


    Idén a cég Münchenből két csuklós Citaro buszt vásárolt, amelyekre utastájékoztató és kommunikációs eszközök kerültek, fedélzeti jegyautomatákat telepítettek és átalakították a leszállásjelző rendszert. A járművek az SZKT pótlóbuszaira jellemző sárga fényezést kaptak a jellegzetes “darázscsíkokkal”.


    Az SZKT a lengyelországi Tychy városából két olyan szóló Solaris trolibuszt is vásárolt, amelyekből öt már 2019 óta dolgozik a társaság flottájában. A jó állapotú alacsonypadlós árműveket a cég saját műhelyében látja el klímaberendezéssel és piros fényezést kapnak. A tervek szerint év végén forgalomba álló trolik idősebb szóló járműveket váltanak majd ki.


    Június közepétől augusztus végéig az SZKT saját beruházásban felújítja a 4-es villamosvonal mintegy 400 méteres szakaszát a Vám tér és a Szivárvány kitérő között. Több mint ötszáz vasbeton keresztalj fabetéteit tartósabb, műanyag betétre cserélik, a régi sínek helyére pedig újakat építenek be, ezzel megszüntethetők a pályahibák és feloldhatók a sebességkorlátozások. A vágányzár idején pótlóbuszok szállítják majd az utasokat.


    A 4-es villamos alsóvárosi szakaszának rossz állapotú részeit a következő nyarakon újítják fel az SZKT pályafenntartási munkatársai. A teljes, a Dugonics tér és a  kecskési végállomás közötti szakasz rekonstrukciója előreláthatólag 2025 nyár végére készül el.

Hírek, Közlekedés, MTI Tags:Szegedi Közlekedési Társaság

Bejegyzés navigáció

Previous Post: CRF450R erőforrás
Next Post: Június 14-ig utazhatnak díjmentesen az egészségügyi, illetve a szociális és rendvédelmi dolgozók

Kapcsolódó cikkek

  • Az ADAC EcoTest alapján a Toyota Prius Plug-in Hybrid lett az egyetlen igazi “Zöld Gép” Ctrl+C - Ctrl+V
  • Márciusban érkeznek a BKK időalapú jegyei Ctrl+C - Ctrl+V
  • Szaktekintélyekkel indít mobilitási startup programot a HUMDA Hírek
  • Davinci DC100 elektromos motorkerékpár érkezik a CES-re 134 lóerővel Bemutató
  • A Kia a League of Legends Európa-bajnokság szponzora Hírek
  • Újabb részekkel jelentkezett a Jaguar Racing „RE:CHARGE at Home” sorozata Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

https://open.spotify.com/show/4RYUnhH8juk1Gjci7h9S7v?go=1&sp_cid=d66604fa5162f505269a3853997f73d7&utm_source=embed_player_p&utm_medium=desktop&nd=1
https://open.spotify.com/show/470IyHe9MHNpJQokdSl4fF?go=1&sp_cid=d66604fa5162f505269a3853997f73d7&utm_source=embed_player_p&utm_medium=desktop&nd=1
@bertapress
@tesztalelkemindennek
https://open.spotify.com/show/2VorOOqCuEeabT9WsXCMNd?go=1&sp_cid=d66604fa5162f505269a3853997f73d7&utm_source=embed_player_p&utm_medium=desktop&nd=1
2023. szeptember
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Nicole Flattery: Semmi különös
  • Hagyományos ajándékok házavatóra
  • Olvasni kell! Az egész világ belefér az őszi Margóba
  • Az IoT az alapokkal kezdődik
  • Ezeket a kerti teendőket ne mulaszd el ősszel!
  • Van képünk hozzá (23.09.26.) –  Morgan Super 3
  • Hamarosan a Tesla is Magyarországon gyártja/újrahasznosítja az akkumulátorait? Elon Muskkal találkozott Novák Katalin Texasban
  • Van képünk hozzá (23.09.25.) –  Nikola Tre
  • Verstappen nyerte a Japán Nagydíjat, világbajnok a Red Bull
  • Van képünk hozzá (23.09.24.) –  Abarth 500e
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Tesztkörúton szereplő, digitális automata központi ütközővel felszerelt vonatot mutatott be a Rail Cargo Hungaria Zrt.
  • 5G-re épülő autóipari megoldások tesztelésére állított fel projektcsapatot a Bosch és a Vodafone
  • A Suzuki V-Strom 800DE az „Alpen Masters 2023” tesztgyőztese
  • Mi kerüljön az iskolai kulcsba?
  • Harminc különböző ízű és formájú kürtőskalácsot lehet megkóstolni az Állatkertben
  • Ezért lehet fontos segítség a konyhában egy okosmérleg
  • Varázslat a tányérokon
  • Levesdiéta
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató
  • V-Strom 800DE – „Jött, látott és győzött!” Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Portugáliában épített Dax Furiosa nyerte a 2023-as Honda Customs versenyt Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Bridgestone motorabroncsai visszatérnek a virtuális világba Bemutató
  • A Honda Adventure Roads 2024-ben visszatér Afrikába Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fuell Fllow elektromos motorkerékpár Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT