Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Forza 125 felszereltség és stílus

Posted on 2018.06.02.2018.06.02. By Iroda Távirati
  • Az elektromos mozgatású szélvédő pozíciója a kormány bal oldalán elhelyezett gombbal szabályozható

  • Tovább fejlesztett, analóg és digitális műszereket egyaránt felvonultató műszeregység

  • A LED-es irányjelzők remekül passzolnak a szintén LED-es fényszóróhoz és hátsó lámpához

  • A Smart Key immáron az – extraként rendelhető – 45 literes túradobozt is nyitja-zárja

  • A frissített formavilágnak köszönhetően még magasabb a minőségérzet

A Forza 125 teljesen átrajzolt idomzata szép, modern és a használati értéket is jelentősen fokozza. Különleges, átgondolt kialakítása révén kiváló időjárás-védelmet nyújt, s azon túlmenően, hogy hatékonyan tereli el menetszelet, a szélzajt is minimálisra csökkenti. A nagy tempónál tapasztalható stabilitás és menetkomfort igazán sokoldalúvá varázsolja az új Forzát, miként a 140 milliméteres tartományban mozgatható szélvédő is lehetőséget ad, hogy az aktuális helyzethez igazítsuk a modellt.

A 754mm-es kormányszélesség és az autókénál nagyobb, 1125 mm-es tükörmagasság nem változott, továbbra is minden adott tehát, hogy a pilóta akadálytalanul vágjon át a zsúfolt városi szakaszokon. Nem módosítottak a 780 mm-es ülésmagasságon és a – két személynek is kényelmes – nyereg formáján sem, az irányjelzőket viszont LED-esre cserélték, így már minden lámpában fénydióda teljesít szolgálatot.

A két teljes értékű bukósisak befogadására alkalmas, 48 helyett immáron 53,5 literes, ülés alatti csomagtartó akár ketté is osztható, így külön rekeszbe kerülhet a fejvédő és az esőruha vagy az A4-es méretű táska. A bal térd előtt elhelyezett, például telefon vagy vizes palack szállítására alkalmas fakk zárható, nem mellesleg egy 12 voltos, 1 amperes elektromos aljzatot rejt.

A Forza 125 Smart Key rendszere nemcsak a gyújtáskapcsolóhoz és az ülés alatti tárolórekesz zárjához kapcsolódik, hanem az extraként rendelhető, 45 literes túradobozt is nyitja-zárja. Ráadásul, ha a vezető – zsebében az intelligens kulccsal – eltávolodik a motortól, a vezérlőelektronika automatikusan reteszel, még csak meg se kell nyomni a távirányítós kulcson elhelyezett gombot. A doboz saját nyitógombja az alsó részen található, s hogy a nyitómechanika ne foglalja a helyet, a motor hátsó részébe építették be a mérnökök.

A már megszokott, analóg sebesség- és fordulatszámmérő mellé háromféle üzemmódban használható, digitális kijelzőt szereltek, amit a kormány bal oldalán fellelhető kapcsolóval vezérelhet a pilóta. A folyadékkristályos képernyőről többek között a megtett kilométerek száma, az aktuális és az átlagos üzemanyag-fogyasztás, a környezeti hőmérséklet és az akkumulátortöltöttség olvasható le, továbbá napi számláló is szerepel szolgáltatásai között.

A jellegzetes vonalvezetés és a feltűnő, kortárs stílus eddig is jelentős szerepet játszott a 2015-ben bevezetett Forza piaci sikereiben, de az új, átrajzolt idomzatot nézve 2018-tól lesz csak igazán nagy jelentősége. Bár az idei modellváltozaton is felfedezhetők az elődök vonásai, minden egyes elem újdonságként hat, még szebb, még modernebb külcsínnel felruházva a típust. A korábbinál jobban lekerekített élek valamicskét zömökebbnek láttatják az orr-részt, a kevésbé hangsúlyos vonalak pedig elegánsabbá és kifinomultabbá varázsolták az összhatást. Mindezt kisebb-nagyobb fekete díszítőelemekkel spékelték meg a tervezők (pl. a fej- és az oldalidomon), afféle utalásként a Forza sportos mivoltára.

A Forza 125 az alábbi színekben lesz elérhető:

Matt Carnelian Red Metallic/Pearl Nightstar Black – ** Új szín, 2018 újdonsága

Matt Pearl Cool White/Matt Cynos Grey Metallic – ** Új szín, 2018 újdonsága

Matt Lucent Silver Metallic/Matt Pearl Pacific Blue

Matt Cynos Grey Metallic/Matt Carbonium Grey Metallic

Black/Matt Cynos Grey Metallic

http://egyszermarlattamautot.hu/2018/06/01/itt-a-2018-as-forza-125/

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Ez tényleg hihetetlen!
Next Post: BrandZ Top 100 felmérése szerint változatlanul a Toyota a világ legértékesebb autógyártója

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • SHAZAM!
  • Lassuljunk bele a tavaszba!
  • Országos rendezvénysorozattal ünnepel a harmincéves magyar IQ-klub
  • A magyarok 26 százaléka rossznak ítéli meg a saját mentális egészségét
  • GBD-H2000 – Polar™ algoritmusok, könnyebb súly és még sok más
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT