Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Fürjes Balázs: “Amikor a kormány Budapestet fejleszti, gyakorlatias megoldásokat keres”

Posted on 2020.09.24.2020.09.23. By AztaCARom

    Amikor a kormány Budapestet fejleszti, gyakorlatias megoldásokat keres a budapestiek érdekében: a három legfontosabb kérdés a fővárosban a közlekedés, az otthonteremtés és a városi minőségi zöldfelületek, parkok létesítése – mondta a Miniszterelnökség Budapest és a fővárosi agglomeráció fejlesztéséért felelős államtitkára a Kossuth Rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában szerdán.

    Fürjes Balázs annak kapcsán nyilatkozott, hogy kezdeményezte a kormány a fővárosnál a közös egyeztető fórum folytatását, a párbeszéd október 15-én folytatódik, legfontosabb témája pedig a közlekedés lesz.


    Rámutatott: Budapesten 1,7 millió ember el és az agglomerációból egy átlagos napon majdnem ennyien, 1,5 millióan érkeznek a fővárosba tanulni, dolgozni, szolgáltatásokat igénybe venni. Több mint kétharmaduk autóval érkezik Budapestre, ez okozza a közlekedési dugókat, nehézségeket, és véleménye szerint amíg nem sikerül versenyképes alternatívaként a közösségi közlekedést felmutatni ezeknek az embereknek, nem is fogják azt választani.


     A Lánchídról szólva azt mondta: a kormány tiszteletben tartja, hogy a hídnak a főváros a gazdája, de tájékoztatást szeretne kérni, hogy a rendkívül elhúzódott közbeszerzési eljárást követően milyen ütemezéssel lesz lezárva a híd és elvégezve a felújítás. Hozzátette: a híd helyzete nem akkor lesz rendezett, ha megkötik a szerződést a felújítására, hanem amikor az be is fejeződik.


    A nagykörúti kerékpársávról szólva azt mondta: elkerülhetetlen, hogy beszéljenek róla, ő azt javasolja, hogy mivel a rossz idő miatt, október és április között várhatóan lecsökken a kerékpárosok száma, adják vissza az autósoknak az elvett sávot és a városvezetés folytassa le az elmulasztott előzetes konzultációt, amely során a körúti lakosokat, a kerékpárosokat, az autósokat, a boltosokat, futárszolgálatokat is megkérdezik.


    Arról is beszélt, hogy a kormány az elmúlt 10 évben 4 ezer milliárd forintnyi összeget költött Budapestre, Tarlós István korábbi főpolgármester partner volt ebben, jól tudtak együtt dolgozni.


    Szerinte a Városházán “van egy dilemma”, mivel folyamatosan arról beszélnek az ellenzék vezetői, hogy Karácsony Gergely lenne a legjobb miniszterelnök-jelölt az ellenzék számára, ő pedig olyan helyzetben van, hogy van “egy olyan célja óhatatlanul is, hogy ennek a kormánynak a vesztét kell akarni és le kell győzni két év múlva”, ugyanakkor “ezzel egyidőben hogy tudok együttműködni azzal, akiről egyébként nagyon csúnya dolgokat mondok”.


    Ebben a dilemmában a konfrontáció, akár éles szavak használata is megjelenik a főpolgármester részéről, amire Fürjes Balázs példaként említette, hogy a főpolgármester mondott olyat, hogy “a kormány dzsihádot indított Budapest ellen”, illetve hogy “a kormány töketlen meg tökörészik”. Időnként pedig a “józan belátás kerekedik felül és belátja, hogy a város haladása akkor biztosítható, ha az a két szereplő, akinek kutya kötelessége Budapest fejlesztése, szóba áll egymással és együttműködnek”.


    A budapestieknek az az érdekük, hogy a főváros városvezetése és a kormány igenis kommunikáljon – tette hozzá.

https://egyszermarlattamautot.hu/2020/09/23/az-autosok-tovabbi-szopatasara-keszul-a-bkk/
Hírek, Közlekedés, MTI Tags:#kapjátokbe, #KariGeri, #KariGeri rakpart, #KariGeriKerékpársáv, #karigerilótetü, #menjetekazanyátokba, #menjetekmárapicsába, agyatlan, aktív Magyarországért, államtitkár, autósok ellehetetlenítése, balesetveszélyes, Baross utca, Bécs, bécsiek, belvárosi dugó, belvárosi légszennyezés, BFK Budapest Fejlesztési Központ Nonprofit Zrt., biciklis, bringás, Budakalász, Budapest, Budapest Fejlesztési Központ, Budapest-Budakalász-Szentendre, Dorosz Dávid, életveszélyes, elmebeteg, elmeroggyant, Európai Kerékpárút Hálózat, EuroVelo 6, fejlesztés, Fürjes Balázs, gyaloglás, hazugság, hely, helyigény, hülye, ideiglenes kerékpársáv, ideiglenesnek mondott, Innovációs és Technológiai Minisztérium, kamu, karácsony, Karácsony Gergely, Karácsony Geri, KariGeri, kerékpárfetisiszta, kerékpáros, kerékpárosbarát cím, Kerékpárosbarát munkahely, Kerékpárosbarát település, kerékpározás, kerékpársáv, kompromisszum, kompromisszumos megoldás, kormány, környezetszennyező, KRESZ, Magyar Autóklub, megoldás, mellébeszélés, mennyi hely kell?, Miniszterelnökség, MOL Bubi, öntörvényű, összehasonlítás, ostoba, parkolósáv, rendőr, Révész Máriusz, rollerezés, Schanda Tamás, szabályokat be nem tartó, szabályokat megszegő, szabályokat nem ismerő, szabálytalan, Szentendre, szopassuk az autósokat, terelés, Vitézy Dávid, zsaru

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Aláírták a szerződést az észak-erdélyi autópálya újabb 31 kilométeres szakaszának tervezésére és építésére
Next Post: Egyre féltetteb vagyontárgy a kerékpár

Kapcsolódó cikkek

  • Rajtol a gyorsasági Kamion Eb idény a címvédő Kiss Norberttel a mezőnyben Hírek
  • Buszmegállóba csapódott egy kisbusz Nyársapátnál, elsodort hat embert Hírek
  • Hamarosan elkészülnek a kisföldalatti korszerűsítésének tervei Hírek
  • Teljesen megújul jövőre a Mol Bubi közbringarendszer Hírek
  • Innovatív szimulációs szoftverrel tökéletesítik a jövő kamionjait Bemutató
  • Továbbfejlesztette Golf sikermodelljét a Volkswagen Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A mozipremier előtt a Cinegón debütál az Egy újságíró meggyilkolása
  • Ritkán járnak a magyar nők egészségügyi szűrővizsgálatokra
  • Két év alatt 100 helyet javított a MATE a QS agrártudományi rangsorában
  • Koevolúciós kapcsolatok tartják fent az élővilágot
  • Szigorít az EU
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • A Honda Pilot gyengén teljesítette az IIHS töréstesztet
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • Az Almás gesztenyerózsa lett a Magyarország cukormentes tortája háziverseny győztese
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT