Hálózatról tölthető modellek minden szegmensben

Az elektromos mobilitás iránymutató úttörőjeként a BMW Group világszerte már több mint félmillió darab hálózatról tölthető autót adott át ügyfeleinek. 2019-ben ez 145 815 darab új BMW és MINI modellt jelentett, amely 2,2 százalékkal több, mint a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt autók 2018-as abszolút értékesítési mutatója. A BMW i divízió 12,1 százalékkal több, összesen 42 073 darab BMW i3 és BMW i8 modellt értékesített tavaly, miközben éves viszonylatban a MINI Cooper S E Countryman ALL4 (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,9 – 2,1 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,5 – 13,9 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 43 – 47 gramm / km) plug-in hibrid modell is 28,1 százalékos fejlődést regisztrált. Az új BMW 330e (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,6 – 1,9 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,8 – 15,4 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 37 – 43 gramm / km), a BMW X5 xDrive45e (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,7 – 2,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 21,5 – 23,5 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 39 – 47 gramm / km), a hálózatról tölthető BMW X3 (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,1 – 2,4 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 16,4 – 17,2 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 49 – 54 gramm / km) és a tisztán elektromos meghajtású MINI Cooper SE (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 0,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,8 – 16,8 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 0 gramm / km) modellekkel tizenkét tagúvá vált a BMW Group hálózatról tölthető portfóliója.

2023-ra a BMW Group huszonöt tagúra bővíti hálózatról tölthető modellpalettáját, amelynek több mint fele károsanyag-kibocsátás nélkül váltja majd valóra a vezetés színtiszta élményét. 2021-re a vállalatcsoport célja, hogy Európában minden negyedik új autóját tisztán elektromos meghajtással vagy plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával adja el. 2025-re ezt az abszolút értékesítési mutató 33 százalékára, 2030-ra pedig 50 százalékára fejleszti fel.

Ez is csak egy “szimpatikus” BMW-s… >>>