Hármasok húzták az eladásokat

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban

A nemzetközi autópiac lassú rajttal indította az újévet, és ez a BMW Group globális értékesítési eredményeiben is visszaköszön. A BMW Group tovább folytatja profitorientált stratégiáját, amely a nyereséges működést az értékesítési mennyiség elé helyezi, egyúttal törekszik arra, hogy a 2019-es esztendőt is fenntartható, nyereséges növekedéssel zárja.

2019. februárEgy évvel ezelőtthöz képest2019. január – februárEgy évvel ezelőtthöz képest
Európa75 273-3,2%138 982-2,7%
Németország*21 141+0,7%44 174-3,2%
Nagy-Britannia8 297+4,1%18 701+4,1%
Ázsia59 105-5,1%134 986+1,2%
Kína44 582+0,6%107 717+8,8%
Japán5 558+5,5%8 584-3,5%
Amerikai kontinens32 770-2,8%59 556-4,3%
Egyesült Államok26 237-1,3%46 796-3,6%
Latin-Amerika3 799-2,8%7 614-1,9%

A BMW Group értékesítési eredményei 2019 első két hónapjában

2019. februárEgy évvel ezelőtthöz képest2019. január – februárEgy évvel ezelőtthöz képest
BMW Group autók171 501-4,1%341 977-1,9%
BMW148 012-4,7%297 640-2,0%
MINI23 068-1,1%43 644-1,4%
Hálózatról tölthető**7 759-1,9%14 993-0,4%
BMW Motorrad11 097+9,1%19 675+5,6%

*Előzetes értékek

**A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompaktot, a vadonatúj BMW i3s modellt, a BMW i8 Coupé és a BMW i8 Roadster modellpárost, a plug-in hibrid hajtáslánccal felszerelt MINI Cooper S E Countryman ALL4 modellt és a BMW iPerformance paletta tagjait egyesítő, hálózatról tölthető portfólió