Hármasok húzták az eladásokat
A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban
A nemzetközi autópiac lassú rajttal indította az újévet, és ez a BMW Group globális értékesítési eredményeiben is visszaköszön. A BMW Group tovább folytatja profitorientált stratégiáját, amely a nyereséges működést az értékesítési mennyiség elé helyezi, egyúttal törekszik arra, hogy a 2019-es esztendőt is fenntartható, nyereséges növekedéssel zárja.
2019. február | Egy évvel ezelőtthöz képest | 2019. január – február | Egy évvel ezelőtthöz képest | |
Európa | 75 273 | -3,2% | 138 982 | -2,7% |
Németország* | 21 141 | +0,7% | 44 174 | -3,2% |
Nagy-Britannia | 8 297 | +4,1% | 18 701 | +4,1% |
Ázsia | 59 105 | -5,1% | 134 986 | +1,2% |
Kína | 44 582 | +0,6% | 107 717 | +8,8% |
Japán | 5 558 | +5,5% | 8 584 | -3,5% |
Amerikai kontinens | 32 770 | -2,8% | 59 556 | -4,3% |
Egyesült Államok | 26 237 | -1,3% | 46 796 | -3,6% |
Latin-Amerika | 3 799 | -2,8% | 7 614 | -1,9% |
A BMW Group értékesítési eredményei 2019 első két hónapjában
2019. február | Egy évvel ezelőtthöz képest | 2019. január – február | Egy évvel ezelőtthöz képest | |
BMW Group autók | 171 501 | -4,1% | 341 977 | -1,9% |
BMW | 148 012 | -4,7% | 297 640 | -2,0% |
MINI | 23 068 | -1,1% | 43 644 | -1,4% |
Hálózatról tölthető** | 7 759 | -1,9% | 14 993 | -0,4% |
BMW Motorrad | 11 097 | +9,1% | 19 675 | +5,6% |
*Előzetes értékek
**A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompaktot, a vadonatúj BMW i3s modellt, a BMW i8 Coupé és a BMW i8 Roadster modellpárost, a plug-in hibrid hajtáslánccal felszerelt MINI Cooper S E Countryman ALL4 modellt és a BMW iPerformance paletta tagjait egyesítő, hálózatról tölthető portfólió