Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Három éven belül érkezhet a Lexus LF-1

Posted on 2018.03.22.2018.03.22. By Iroda Távirati

A felsőkategóriás luxus szabadidőjármű műfaját teljesen átértelmező Lexus LF-1 Limitless tanulmány pozitív fogadtatásának köszönhetően rövid időn belül sorozatgyártásba kerülhet a magas építésű zászlóshajó.

Krómdíszítés helyett beépített LED-ektől csillogó hűtőmaszk, végtelen komfort a leglényegesebbre szorítkozó utastérben, egymást organikus játékossággal váltogató fém- és üvegfelületek… A Lexus LF-1 Limitless tanulmányautója még a koncepciójárművek műfaján belül is felhívta magára a figyelmet extravagáns, ugyanakkor minden részletében az utasok maximális kényelmét kiszolgáló megoldásaival. Tehette, hiszen a Lexus kijelentette: egy általános jövőbeli arculati tanulmányról van szó, a modellt nem tervezi közvetlenül sorozatgyártásba venni.

A piac lendülete azonban a jelek szerint képes ledönteni az ellenállás falát: úgy tudni, mégis szériamodellé fejlesztik az öt méternél is hosszabb luxus crossovert. A hír nem máshonnan, mint a megbízható bennfentes információiról ismert japán Mag-X folyóirattól származik, akik el is képzelték, hogyan nézhetne ki a modell sorozatgyártású kivitele.

Viszonylag szerények a változtatások: a fényszórók hajszálvékony LED-csíkját az érvényes jogszabályi előírásokhoz igazítva a jelenleg engedélyezett legmodernebb diódás lámpatestekre cserélték, a bonyolult aerodinamikájú lökhárítókat és oldallemezeket homogénebb felületekre egyszerűsítették. Látványos változás, hogy a rajzoló légbeömlőkkel tagolta az eredetileg egységes orrfelületet.

Ennek oka, hogy miközben a tanulmány tudatosan nem kötelezte el magát egyetlen motortechnológia mellett sem, ha 2021-re gyártásba kerül a hátsókerék-hajtású sportlimuzinok arányait emelt hasmagassággal kombináló luxusmodell, az biztosan nem nélkülözheti a belső égésű motort. Ha az LS luxuslimuzin és az LC gran turismo kínálatát vesszük kiindulási alapnak, hibrid és benzinmotoros verziókkal számolhatunk. Ugyanakkor a grafikus a hátsó rész vázlatának elkészítésekor titkos reményének is hangot adott: az emeletes elrendezésű kipufogópár az F sportautó-család jellegzetessége. Ez pedig azt jelentené, hogy a még mindig megerősítésre váró LC F után az LF szériaverziója is megkaphatná a márka egyelőre csak szóbeszéd formájában létező, 600 lóerősnek rebesgetett, négyliteres sportmotorját.

 

Fotó: Mag-X, Toyota

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Magyar Suzuki 5,3 milliárd forintot fordít k+f-re 
Next Post: A tragédia után szünetelteti közúti robotautó-kísérleteit a Toyota

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket
  • A teszteredmények után az ADAC veszélyesnek tart hét nyári abroncsot
  • A Toyota Highlander így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT