Három futam, három különböző győztes a fotelhuszárok autóversenyén :-D

A szimulátorosok már túl vannak a lengyel murván, az ERC mezőnye ezen a hétvégén küzd meg a tempós szakaszokkal!

Kiegyensúlyozott és izgalmas a K&H SIM Liga powered by HUMDA rally bajnoksága! A DuEn RALLY oldala által szervezett futamokban rendre nagyon sokan neveznek. Így volt ez az elmúlt hétvégén is, amikor a lengyel pályákon kellett a legjobb eredményt elérni. A futam végén a dobogóra olyanok állhattak fel, akik idén még nem szerepeltek a legjobbak között.

A K&H SIM Liga powered by HUMDA rally szakágában szereplő szimulátorosok már kipróbálták magukat a most hétvégén zajló lengyel ERC futamhoz hasonló pályákon, hiszen a szimulátorbajnokság legutóbbi, immár harmadik bajnoki futama, a TREND Virtuális Lengyel Rally éppen ezeken, vagyis a Mikolajki környékén zajló európa-bajnoki megmérettetéshez nagyon hasonló pályákon zajlott.

A rally szimulátorosok sorozatának főszervezője, Pannuska Dávid előzetesen az egyik legnehezebb futamnak harangozta be ezt a versenyt a szokásos, verseny előtti pályaajánló streamelt élő videójában, de ez nem tántorította el a bajnokság szereplőit, hiszen most is jóval 350 fölött volt a versenyen elrajtolók száma.

Ahogy azt sejteni lehetett, a futam a defektekről és azok elkerüléséről szólt, de a pályák önmagukban is hordozták a hibalehetőséget, hiszen nagyon nagy tempóval kellett a szűk szakaszokon, nem egyszer fák között száguldozni.

Végig próbáltunk úgy menni, hogy a határokat feszegessük. 135 km/h lett az átlagsebességünk a verseny végére. Úgy érzem áttoltunk mindent, amit csak lehetett és azok a hibák, amik voltak, benne voltak ebben tempóban. A szervezők igazán jó programot állítottak össze és az időjárás is velünk volt, bár a végén már borzasztó állapotban volt a pálya. A TMC Rallysport ismét tökéletes autót hozott, amit kisebb sérülésekkel, de egyben hoztunk haza.” – nyilatkozta a Rallylive.hu oldalnak a verseny végén a győztes, Martinák Balázs, aki ezzel a győzelemmel a bajnokságban a második helyre ugrott előre.

A dobogó második fokára Budai Csaba állhatott a több, mint egy órás száguldás után mindössze 8,24 másodperces lemaradással. Neki is ez volt idén az első dobogós helyezése, csakúgy, mint a harmadiknak végzett Péntek Ádámnak, aki 2,3 másodperccel maradt le az ezüstös pozícióról, de Ádám még így is örülhetett, hiszen az Angliában élő, több éve már az élmezőnyben versenyző Bíró-Ambrus Roland előtt kevesebb, mint 1 másodperc volt csak az előnye. Az előző futam győztese, Kasza Kristóf meg kellett, hogy elégedjen az ötödik hellyel, de ezzel is át tudta venni a bajnokságban a vezetés.

A licenszes pilóták közül Balogh Jani kimagaslóan szerepelt, de Vogel Adrienn-nek is voltak szép pillanatai. Beértünk! Nem volt egy könnyű verseny, de élveztük minden pillanatát.” – mondta a verseny után Adri, akit tavaly is az év női versenyzőjének választottak a ’valós’ világban.

Az egy hónap múlva rendezendő bajnoki futamról előzetesen annyit lehet tudni, hogy marad a mezőny a murvás talajon.

Kristóf meg kellett, hogy elégedjen az ötödik hellyel, de ezzel is át tudta venni a bajnokságban a vezetés.

A licenszes pilóták közül Balogh Jani kimagaslóan szerepelt, de Vogel Adrienn-nek is voltak szép pillanatai. Beértünk! Nem volt egy könnyű verseny, de élveztük minden pillanatát.” – mondta a verseny után Adri, akit tavaly is az év női versenyzőjének választottak a ’valós’ világban.

Az egy hónap múlva rendezendő bajnoki futamról előzetesen annyit lehet tudni, hogy marad a mezőny a murvás talajon.