Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Hazánkba is megérkezett a vadonatúj C4 Cactus

Posted on 2018.04.19.2018.04.19. By Iroda Távirati

A C3 2016-os bevezetése, valamint a C3 Aircross és a C5 Aircross modellekkel fémjelzett 2017-es SUV-offenzíva után a Citroën termékstratégiája megvalósításának újabb szakaszába lép, és szokásához híven újabb meglepetéssel szolgál. Üde színfolt az ötajtósok piacán új kompakt ferdehátúja, a megújult C4 Cactus, melyben a C4 Cactus semmihez sem hasonlítható karaktere a C4 kényelmével párosul. A modell értékét tovább növeli, hogy a szegmens alapvető elvárásainak megfelelően igényes stílussal, 12 vezetéssegítő rendszerrel, 3 csatlakoztatási technológiával, valamint kiváló hatékonyságú motorokkal rendelkezik.

A különleges és modern dizájn mellett az új C4 Cactusban a kényelem korábban nem tapasztalt dimenzióit fedezhetjük fel. E tekintetben a Citroën a hidraulikus felfüggesztés terén szerzett korábbi tapasztalataira támaszkodott, és az érintett technológia újragondolásával most széles körben elérhetővé tette azt. Európában ugyanis az új C4 Cactuson találkozhatunk először a progresszív hidraulikus ütközőelemekkel ellátott felfüggesztéssel (Progressive Hydraulic Cushions™ – PHC) és a világpremiernek számító Advanced Comfort ülésekkel. Az eredmény egyedülálló utazási és menetkényelem.

  • EGY TELJESEN EGYEDI KOMPAKT MODELL
    Az új C4 Cactus
    expresszív stílusú, széles új orr-részével, újrarajzolt oldalaival és 3D hatású,új ledes lámpákkal felszerelt, impozáns hátsó részével hívja fel magára a figyelmet. Egy tömbből faragott, letisztult sziluettjével, kiegyensúlyozott, telt formáival üde színfoltot képvisel a meglehetősen kötött stílusú kompakt ötajtósok világában. A 2,60 méteres tengelytáv és a rövid túlnyúlások kompakt méreteket garantálnak, ami a fürgeség és a kormányozhatóság szempontjából fontos, ugyanakkor a szegmensben elvárt helykínálat sem szenved csorbát. Az új C4 Cactuson is megtalálhatók a márkától megszokott különleges vizuális elemek, mint pl. az ajtók alsó részére átköltöztetett Airbump® betétek, a 360°-ban körben futó ablakfelület, a „lebegő” tető, a két szinten elhelyezett első lámpák vagy a nagyméretű, 3D hatású ledes hátsó fényforrások. A modell a kilenc karosszériaszínnek és a rafinált színfoltokkal operáló négy színcsomagnak köszönhetően összesen 31-féle külső személyre szabási kombinációt kínál, így mindenki a saját ízlése szerint alakíthatja ki az autóját. Belül a letisztult, szellős és hangsúlyosan funkcionális utastér nyugodt hangulatot áraszt. Nem kevesebb, mint ötféle stílusos kivitel közül lehet választani, melyek mindegyike a világosság, puhaság és kifinomultság jegyeit hordozza.

  • ULTRAKÉNYELMES

Az új C4 Cactusszal a kényelem autós felfogása új dimenziókkal bővül. A Citroën Advanced Comfort® program minden összetevőjét maximálisan kiaknázó modell olyan technológiai újításokat vezet be az európai piacon, melyek a kényelem modern és átfogó értelmezéséről árulkodnak. A nem mindennapi menetkényelem például az Európában elsőként alkalmazott progresszív hidraulikus ütközőelemekkel ellátott felfüggesztésnek (Progressive Hydraulic Cushions™ – PHC) köszönhető, mely hatékonyan szűri az út egyenetlenségeit, és olyan érzést kelt, mintha egy repülő szőnyegen utaznánk. Világpremiernek számítanak az új Advanced Comfort ülések, melyek amellett, hogy kényelmesen puhák, tökéletes testtartást biztosítanak. Az új C4 Cactus hangszigetelés és felszereltség terén is nagyot ugrott előre. Könnyű és stresszmentes vezetést, ill. utazást biztosít a 12 vezetéssegítő rendszer és a 3 csatlakoztatási technológia. Végül a nagy teljesítményű, hatékony motorok is hozzájárulnak az élvezetes és nyugodt vezetéshez.

„A Citroën kényelem tekintetében abszolút hivatkozási pont kíván lenni, és mint általános autógyártó cég szeretné, ha ebben a magas szintű kényelemben minél többen részesülnének. Az új C4 Cactusszal és a progresszív hidraulikus elemekkel ellátott felfüggesztés (Progressive Hydraulic Cushions™) bevezetésével egy különleges és minden tekintetben korszerű kompakt modellt kínálunk.”

Linda Jackson, a Citroën vezérigazgatója.

DIÓHÉJBAN: AZ ÚJ C4 CACTUS LEGFŐBB JELLEMZŐI

  • A Citroën új kompakt ötajtósa a C4 Cactus különleges egyéniségét a C4 kényelmével és helykínálatával ötvözi: az eredmény egy olyan modell, mely sajátos felépítése és dizájnja révén megőrizte eredetiségét, és az elegánsabbá vált, széles új orr-rész, az áthelyezett, keskenyebb Airbump® elemek, az újratervezett, letisztult oldalak és a 3D hatású ledes hátsó lámpák segítségével egyben feljebb is pozicionálja magát.

  • Az új C4 Cactus egy ultrakényelmes kompakt ferdehátú, mely új dimenzióba helyezi, amit a komfortról eddig gondoltunk: az Európában elsőként alkalmazott, progresszív hidraulikus ütközőelemekkel ellátott felfüggesztésnek (Progressive Hydraulic Cushions™ – PHC), a világpremierként bevezetett Advanced Comfort üléseknek, valamint a tökéletesített hangszigetelésnek köszönhetően kényelem tekintetében igazi referenciának számít.

  • A belső dizájn a helykínálatot, a kényelmet és a könnyű használatot helyezi előtérbe.

  • A kompakt modell kínálatában 12 vezetéssegítő rendszer, Mirror Screen csatlakoztatási technológia és nagy teljesítményű, hatékony motorok találhatók.

Méretek

Hosszúság: 4,17 m

Szélesség: 1,71 m

Magasság: 1,48 m

Tengelytáv: 2,60 m

Csomagtér-kapacitás: 358 l

 

 

FOLYT. KÖV.!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1870866076270920&set=a.881064958584375.1073741842.100000426374887&type=3&theater

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Lexus nagy dobása Pekingben
Next Post: Semmibe veszik a biztosítók az autóbuszos személyszállítókat

Keresés

2023. április
hKscpsv
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« márc    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Rambo 2. – Digitálisan felújított 4K
  • Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
  • Disney Baby – Első kalandok 7. – Első meséim Micimackóval
  • Világító homlokzat és 3D betonnyomtató
  • Világszínházi ünnepre készül a MITEM
  • Van képünk hozzá (23.04.01.) – Hyundai Sonata
  • Verstappen a pole pozícióban
  • Verstappen az első, Alonso a második szabadedzés leggyorsabbja
  • Van képünk hozzá (23.03.31.) – Toyota C+ walk s
  • Új lelátót építenek a Hungaroringen
  • A Chevrolet Traverse is abszolválta az IIHS töréstesztet
  • A tesztek során a kutatók eddig nem találtak emberre veszélyes vírusokat a hazánkban terjedő inváziós szúnyogokban
  • Sikeresen tesztelték a Wigner FK szakemberei a szupravezető részecskegyorsító mágnest Svédországban
  • A Ford Explorer jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • “Kicsit szarul” működik az e-matrica lekérdezés – De, nem mindenhol!
  • Húsvéti Kenyérlelke családi nap a Fény Utcai Piacon
  • KávéBár Bazár 2023
  • Akár 60%-os húsvéti árcsökkenés az ALDI-nál
  • (K)Áder János szerint jó hír, hogy jövőre visszaválthatók lesznek az italosüvegek és -dobozok
  • Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
  • Alaposan körbejárták a Nissan Townstar modellt is
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Peugeot 508 SW
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • A 2023-as AMTS – Autó Motor & Tuning Show – minden korábbi rekordot megdöntött Ctrl+C - Ctrl+V
  • Franciaországban megtiltják a 14 éven aluliak számára az elektromos roller használatát Hírek
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT