Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Hivatalosan is megnyílt a Lexus második hazai márkakereskedése – Szegeden

Posted on 2017.09.29. By AztaCARom

A világ vezető prémium hibrid autógyártója, az első félévben 19,6%-al bővülő magyarországi prémium autópiacon értékesítéseit 94,5%-al növelő Lexus, Szegeden hivatalosan is megnyitotta második magyarországi márkakereskedését. Az immáron 25 éve az egyik legsikeresebb hazai Toyota márkakereskedésként működő Kovács Autóház által megnyitott bemutatóterem Európa egyik legszebb Lexus márkakereskedése lett. Az ünnepélyes megnyitó házigazdája a Forbes által nemrégiben a ’legértékesebb hazai hírességként’ aposztrofált Sebestyén Balázs, népszerű rádiós és tévés műsorvezető volt, aki immáron közel egy éve maga is környezetbarát hibrid Lexust vezet.

Az autóipar egyik legnagyobb sikertörténetét az elmúlt években kétségkívül a világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójának tekintett Toyota által jegyzett prémium márka, a Lexus könyvelhette el. A minden várakozást felülíró – idén hazánkban a prémium autópiac bővülési ütemének mintegy ötszörösét kitevő – növekedés egyik motorja kétségkívül a piac legszélesebb környezetbarát hibrid modellportfóliója, amely kombinálja a forradalmi, jövőbemutató technológiákat a letisztult, futurisztikus formavilággal, a kézműves kidolgozottsággal és az alacsony üzemben tartási költségekkel kéz a kézben járó legendás megbízhatósággal. A prémium autókat vásárló ügyfelek számára ugyanakkor legalább ilyen fontos a Lexus ügyfélközpontú filozófiája, a hagyományos japán vendégszeretetet megtestesítő Omotenashi.

A japán prémium autómárka nem is habozik kiaknázni páratlan piaci sikereit, aminek eredményeképp Szegeden hivatalosan is megnyitotta második magyarországi bemutatótermét és márkaszervizét, amely már most Európa egyik legszebb Lexus márkakereskedésének számít. Az egyszerre elegáns és látványos ünnepélyes megnyitó házigazdája a népszerű rádiós és tévés műsorvezető Sebestyén Balázs volt, amik a mindennapokban immár közel egy éve egy környezetbarát hibrid Lexus RX crossovert vezet, nemrégiben pedig Magyarországon elsőként próbálhatta ki a Lexus hatalmas várakozások övezte hibrid szupersport kupéját, a vadonatúj Lexus LC500h modellt.

A Lexus hálózatfejlesztési stratégiája egyébiránt nem a piacon megszokott mintát követi: míg a legtöbb márka minél hamarabb a legteljesebb földrajzi lefedettség elérésére törekszik, a Lexus márkakereskedések megnyitásának jogát csak a hosszú évek, nem ritkán évtizedek során bizonyított, folyamatosan a legmagasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást nyújtó és legmagasabb szintű ügyfél elégedettséget elérő Toyota márkakereskedések kaphatják meg. Nem véletlen, hogy a második hazai Lexus márkakereskedés megnyitásának jogát a Kovács Autóház kapta meg: a vállalat neve 1992 óta Monoron, 2013 óta pedig már Szegeden is egyet jelent az ügyfelek kiszolgálásának egyedülállóan magas, prémium színvonalával.

„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy ma már több, mint 15.600 állandó ügyfelet kiszolgáló vállalatunk megkapta a második magyarországi Lexus márkakereskedés megnyitásának jogát, ennél szebben nem is ünnepelhetnénk fennállásunk 25 éves jubileumát. Vállalati hitvallásunk alapját eddig is az ügyfélközpontúság, az ügyféligények maximális kiszolgálása jelentette, és a jövőben is erre törekszünk majd. Célunk, hogy a Lexus sikerének egyik kulcsát, a japán vendégszeretetet megtestesítő Omotenashi filozófiát szegedi és dél-kelet-magyarországi ügyfeleink is megtapasztalhassák majd.” – fogalmaz Kovács Péter, a Kovács Autóház ügyvezetője.

Az új márkakereskedés megnyitása természetesen további lendületet adhat a hazánkban már most is szárnyaló japán prémium márka magyarországi értékesítéseinek, aminek köszönhetően a Lexus 5,5%-os prémium piaci részesedése még tovább növekedhet majd.

„Abban, hogy a Lexus az elmúlt évek egyik leginkább irigyelt autóipari sikertörténtévé válhatott, számos tényező játszik közre. Azzal, hogy hagyományos márkaértékeink, a legendás megbízhatóság és minőség, a prémium kidolgozottság és az iparágat rendszerint megelőző, jövőbemutató technológiák mellé az elmúlt években a vásárlók új körét megszólító, letisztult, futurisztikus formavilág társult, egycsapásra az egyik legizgalmasabb autómárkává váltunk. Az igazi áttöréshez azonban kellett az is, hogy a piac – részben a dízelbotrány, részben a természetes evolúció hatására – nyisson az alternatív meghajtási láncok felé: a környezetbarát hibrid technológia fejlesztésében évtizedes előnnyel rendelkezünk, és világszerte több, mint egymillió hibrid autót értékesítettünk, többet, mint valamennyi prémium versenytársunk együttvéve. Mindennek köszönhetően a piac legszélesebb hibrid modellportfólióját kínáló Lexus a zöldülő újautó piac egyik legnagyobb nyertese: a hazai prémium hibrid értékesítések mintegy négyötödét mi visszük, miközben hazai eladásaink mintegy 98%-át teszik ki a hibridek.” – avat be Kárpáti László, a Lexus magyarországi vezetője.

„Abban ugyanakkor, hogy prémium piaci részesedésünket nyolc hónap alatt két százalékponttal, 5,3%-ra tudtuk növelni, miközben kétszer annyi új autót értékesítettünk, mint a tavalyi év azonos időszakában, legalább ilyen fontos szerepe van az ügyfeleink legmagasabb színvonalú kiszolgálását és az ügyfél elégedettséget alappillérként kezelő vállalati filozófiánknak. A Kovács Autóháznak, illetve a Lexus Szegednek köszönhetően ezt a jövőben már dél-kelet-magyarországi magán és flottaügyfeleink is az első kézből tapasztalhatják meg.” – avat be Kárpáti László, a Lexus magyarországi vezetője.

Japán vezető, és a világ negyedik legnagyobb prémium autógyártója egyébiránt hazánkban a prémium márkák rangsorában az ötödik helyen ál, és az év első 8 hónapjában a TOP5 luxusautó márka közül messze a legnagyobb növekedést érte el mind a magán, mind a flottaügyfelek részére történő értékesítésben, így utóbbinak köszönhetően mára Magyarországon a felsővezetők körében az egyik legnépszerűbb autómárkává vált. Ebben a presztízs szempontok mellett kétségkívül az is szerepet játszik, hogy fontos üzenetet hordoz egy vállalatról, ha annak felsővezetői jó példával elöl járva magunk is környezetbarát modelleket használnak. Fontos lehet ugyanakkor a felsővezetők számára a prémium ügyfélkiszolgálás korábban nem ismert szintje is, amelyet a hagyományos japán vendégszeretetre, az Omotenashi-ra alapuló vállalati filozófia képvisel.

„Az elmúlt közel három évtized igazolta, hogy a Lexus alapfilozófiája, a japán vendégszeretetet megtestesítő Omotenashi a világ minden piacán a vállalat sikerének egyik legfontosabb záloga. Az ügyfelek igényeit már előre felmérő és kiszolgáló Omotenashi éppen ezért minden szempontból kulcsfontosságú a Lexus üzletmenetében. A Lexus márkakereskedők a világ minden táján úgy fogadják és kezelik ügyfeleiket, mintha saját otthonukban látnák őket vendégül, céljuk, hogy a legtökéletesebb Omotenashi élményt nyújtani, még magasabbra emelve ezzel a Lexus legendás ügyfélszolgálatának színvonalát, és még sikeresebbé téve az üzletmenetet. Mindez megnyilvánul a márkakereskedésekben az ergonomikus, letisztult, minden kényelmi szempontot figyelembe vevő ügyféltértől az ügyfélkiszolgálás folyamatának valamennyi legapróbb részletéig. Már csupán ezért az élményért is megéri betérni Európa legújabb, és egyik legszebb Lexus márkakereskedésébe Szegeden, ám ha már ott járunk, érdemes kipróbálni valamelyik lenyűgöző élményt nyújtó hibrid modellünket is.” – árulja el Varga Zsombor, a Toyota és Lexus márkák magyarországi kommunikációért felelős vezetője.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:Lexus, Lexus Szeged, márkakereskedés, megnyitó

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A vaddal való ütközés veszélyére hívja fel a figyelmet a Mabisz
Next Post: A Ford Intelligens padok üzemeltetését kezdi meg Londonban

Kapcsolódó cikkek

  • Milánó elektromos buszhálózata bővítéséhez az ABB adja az energiát Ctrl+C - Ctrl+V
  • A 2023-as Hyundai Santa Fe hibridnek nagyobb a nyomatéka, mint a 3,5 literes V6-os, és nagyobb a teljesítménye, mint a turbódízelnek Bemutató
  •  A Jaguar I-PACE Concept lett 2017. legnagyobb jelentőségű tanulmányautója Ctrl+C - Ctrl+V
  • Sajnos itt sem volt azonnal bumm a fejbe – Csak letartóztatták a kerékpározó gyereket gázoló majd magára hagyó férfit Hírek
  • Rekord a Scaniánál Hírek
  • A MINI John Cooper Works modelleket és az első tisztán elektromos meghajtású MINI-t osztatlan népszerűség övezi Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • SHAZAM!
  • Lassuljunk bele a tavaszba!
  • Országos rendezvénysorozattal ünnepel a harmincéves magyar IQ-klub
  • A magyarok 26 százaléka rossznak ítéli meg a saját mentális egészségét
  • GBD-H2000 – Polar™ algoritmusok, könnyebb súly és még sok más
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Táborfalván tesztelik a Magyar Honvédségben rendszeresített kézifegyvereket
  • A Mustang név “meggyalázása” jól teljesítette IIHS töréstesztet
  • Az érdeklődők virtuális Explorer tesztvezetésen is részt vehetnek
  • Online IQ-próbatesztet is kitölthetnek a szellemi kalandra vágyók
  • Jeep Wrangler IIHS törésteszt
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató
  • A Jet Power Hungary az AMTS-en emlékezik Ken Blockra, a Can-Am márkanagykövetére Ctrl+C - Ctrl+V

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT