Hivatalosan Vettel nyitja meg az Aston Martin magyarországi szalonját

Már nálunk is kapható az Aston Martin, bár a hivatalos szalonnyitót csak a nyáron, a Forma–1-es Magyar Nagydíj hétvégéjén tartják a négyszeres világbajnok közreműködésével.

Fiatalemberként ki nem képzelte bele magát felnőtt férfiként James Bond szerepébe? Ha őfelsége titkosügynökének bőrébe nem is bújhattunk, az autóját hajtva azért kicsit a 007-esnek érezhetjük magunkat. Persze az Aston Martin luxusautó is millióknak elérhetetlen, de aki megteheti, annak már nem kell Ausztriáig mennie, ha meg akarja venni Bond szolgálati járművét.

Amúgy a 90-es évek második felében már volt egyszer hivatalos Aston Martin kereskedés Magyarországon, ám a Valent British Motors csak az ezredfordulóig forgalmazta az angol sportkocsimárkát. Most különösebb csinnadratta nélkül nyílt meg az Aston Martin újabb autószalonja Budapesten. Újpalota végében, az M3-as autópálya mellett a gyári importőr, a Gablini csoport forgalmazza az elegáns brit luxusmárkát.

Már tavaly, a csonka évben elkelt itthon 8 darab Aston Martin     Fotó: 10perc.hu

A koronavírus-járványnak persze komoly szerepe volt a feltünésmentes nyitásban. De azért az egészségügyi helyzet javulásával, a nyárra tervezik a hivatalos megnyitót, a Forma–1-es Magyar Nagydíj idejére, amikor Sebastian Vettel és Lance Stroll, az új F1-es Aston Martin Racing csapat pilótái fogják átvágni a szalagot.

Ahogy a világ összes Aston Martin márkakereskedésében, a budapestiben is a teljes modellpalettát (Vantage, DB11, DBS Superleggera, DBX) árulják. A legolcsóbb a Vantage, 150 ezer euróról indul, a DB11 és az új SUV, a DBX 200 ezer euróról, a legdrágább pedig a 725 lóerős DBS Superleggera, amelynek az alapára 300 ezer euró. Már tavaly, a csonka évben elkelt itthon 8 darab Aston Martin, az idén pedig 15-20 darab a cél – árulta el Csurgai A. Gábor, az Aston Martin Budapest ügyvezető igazgatója.

Ahogy a világ összes Aston Martin márkakereskedésében, a budapestiben is a teljes modellpalettát (Vantage, DB11, DBS Superleggera, DBX) árulják    Fotó: 10perc.hu

Egyébként a Gablini cégcsoport az idén egy másik neves brit sportkocsimárkát is bevezet a magyar piacra. A Lotusból valószínűleg még szerényebb eladási számokat fognak elérni, de az importőrnél látnak benne fantáziát. A következő generációs Lotusok már csak elektromos hajtásúak lesznek.

10perc