Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Hogyan segíti elő a Ford és a Lyft együttműködése az önvezető autók széles körű elterjedését?

Posted on 2017.10.04. By AztaCARom

“Nem kétséges, hogy az önvezető járművek a jövőben komoly hatással lesznek majd az emberek és az árucikkek gazdaságosabb szállítására. Ám e hatás mértéke – akárcsak az, hogy milyen gyorsan érvényesül – nagyban függ az üzleti és politikai szereplők, valamint a társadalom együttműködésétől.
Ma egy újabb jelentős lépésről számolhatunk be az önvezető járművek tömeges megjelenésével kapcsolatban, hiszen partneri kapcsolatra lépünk a Lyft vállalattal, s ennek köszönhetően mindkét cég közelebb került ahhoz, hogy elősegítse a jövő megfizethetőbb, önállóbb és praktikusabb közlekedésének megszületését.
Miközben a Fordnál saját önvezető modellünk és az Argo AI virtuális vezetőrendszer folyamatos tökéletesítése révén jól haladunk az önvezető technológiák fejlesztésével, ezzel párhuzamosan olyan infrastruktúrák és rendszerek kiépítésén is dolgozunk, amelyek megkönnyítik majd az emberek számára szolgáltatásunk használatát. Ezt valahogy így kell elképzelni: egy napon, amikor valaki a csúcsidőszakban nyitja meg a Lyft alkalmazást, a Fordnak és a Lyft szoftverének képesnek kell majd lennie arra, hogy gyorsan a rendelkezésére bocsásson egy önvezető autót, amivel a lehető leghamarabb és a legnagyobb biztonságban juthat el úticéljához.
És itt kezdődik a mi közös munkánk a Lyft vállalattal.

A Lyft komoly ügyfél hálózattal és egyre növekvő rendelésállománnyal rendelkezik, valamint értékes ismeretekkel arról, hogyan áramlik a forgalom a nagyvárosokon belül. Nekünk nagy tapasztalatunk van az önvezető járművek fejlesztésében és a tömeggyártásban. Mindkét vállalat foglalkozik flottakezeléssel és big data adatelemzéssel. Képességeink és tudásunk egyesítésével hatékonyan oszthatjuk meg egymással az információkat, ami segít abban, hogy a legjobb döntéseket hozzuk meg a jövőre nézve. Néhány kérdés, amelyeket közösen kell majd megválaszolnunk:

  • Hogyan alakíthatjuk ki úgy technológiai platformunkat, hogy az könnyen csatlakozhasson partnereink (például a Lyft) platformjaihoz, hatékonyan bocsátva az ügyfél rendelkezésére egy önvezető autót?
  • A megosztott adatok és információk alapján melyik városokban vezessük be az önvezető autókkal kapcsolatos szolgáltatásunkat?
  • Milyen infrastruktúra szükséges egy önvezető autókból álló flotta üzemeltetésére és karbantartására, hogy ezek az autók bármikor az ügyfelek rendelkezésére állhassanak?

Néhányan úgy tekintenek az önvezető autók kínálta lehetőségekre, mint egy versenyre, amit meg kell nyerni. Mi azonban arra összpontosítunk, hogy az emberek igényein és kívánságain alapuló szolgáltatást alakítsunk ki. Számunkra elsődleges szempont e járművek biztonságos és önálló működése, hogy az ügyfelek higgyenek abban: az önvezető technológia egyszer az életük részévé válhat.
Technológiai platformunk kiépítésével párhuzamosan ember által vezetett járműveket is üzembe állítunk a Lyft hálózatában. Így praktikusan tesztelhetjük platformunk kezelőfelületét, és kompatibilitását a Lyft ügyfél-platformjával, vagyis azzal a felülettel, amit jelenleg is mindenki láthat, aki megnyitja a Lyft alkalmazást. Fejlesztő csapataink már egy ideje közösen dolgoznak, úgy programozva rendszereinket, hogy azok képesek legyenek kommunikálni egymással. Az a célunk, hogy a Lyft felhasználóinak élménye változatlan maradjon.
Önvezető autóinkat is be fogjuk kapcsolni a Lyft hálózatába. Ám mindaddig nem fogunk utasokat szállítani ezekkel az autókkal, amíg meg nem bizonyosodtunk arról, hogy technológiánk minden tekintetben pozitív, megnyugtató élményt nyújt. Amikor készen állunk erre, akkor önvezető autóink a Lyft jelenlegi autóvezető közösségével párhuzamosan működnek majd, a csúcsidőszakokban is lehetővé téve a gyors és megfizethető közlekedést.
Arra számítunk, hogy együttműködésünk a Lyft vállalattal felgyorsítja azt a folyamatot, aminek eredményeképpen megszülethet az önvezető járművekre alapozott, gazdaságos és életképes üzletág. A Lyft hálózatára és értékes tapasztalatára támaszkodva elérhetjük, hogy az önvezető járművek fontos szereplőivé váljanak a jövő közlekedésének, és hogy e technológia – minden előnyével együtt – értékesen gazdagítsa az emberek mindennapi életét.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:együttműködés, Ford, Lyft, önvezető

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Huszadik helyre ugrott a világ legjobb márkáinak rangsorában a Honda
Next Post: Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsokkal állított be újabb köridőrekordot a Nürburgringen a sportautó

Kapcsolódó cikkek

  • Többfelé havazásra, néhány megyében ónos esőre figyelmeztetnek Hírek
  • A technika ördöge többször is Michelisz Norbi alá pakolt Hírek
  • Állja a sarat a hazai cégautópiac Ctrl+C - Ctrl+V
  • 1007 kimotéter egy tanknyi hidrogénnel Ctrl+C - Ctrl+V
  • Biztató visszajelzések a SUEZTŐL az ë-Jumpy Hydrogen használatával kapcsolatosan Bemutató
  • Két napig ismét #karigeri a rakpart :-/ Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
  • A Sony 2023-as tévéi
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT