Honda CMX1100 Rebel (2022) stílus és felszereltség

22YM HONDA CMX1100 REBEL
  • Nyers stílus, erőteljes kisugárzás, túlzásoktól mentes formavilág
  • LED világítás négyizzós LED-fényszóróval
  • A gyújtáskapcsolóval nyitható ülés tárolórekeszt és USB-C aljzatot rejt
  • Alapfelszereltség a sebességrögzítő

A feketében pompázó CMX1100 Rebelt a Honda amerikai „Kutatás és fejlesztés” központjában tervezték, akárcsak anno a CMX 500 Rebelt. Hosszú, alacsony és keskeny építésmódjából, valamint minimalista stílusából fakadóan egyszerű, nyers benyomást kelt, formavilága pedig csak akkor válik igazán teljessé, ha a pilóta helyet foglal a nyeregben és sziluettje a vonalvezetés részévé válik.

Vonzza a tekintetet a 13,6 literes, kéttónusú üzemanyagtartály is, akárcsak az 1 mm vastag acélból készülő, öntött alumíniumkonzolokkal felfogatott sárvédőpár. Minden egyes részlet aprólékosan kidolgozott és tökéletesen illik a Rebelhez – nincsenek olyan stílusidegen és/vagy túlzó megoldások, amelyek megbontanák a modellre jellemző egyedülálló harmóniát. Az alacsonyra helyezett, 175 mm átmérőjű, köralakú fényszóró például remekül passzol a motorhoz, különösképpen, hogy négy LED izzó ad kontrasztot klasszikus formájának. Ugyancsak a régi időket idézik a mindössze 55 mm átmérőjű, köralakú irányjelzők, az ovális, síküveges, ám LED hátsó lámpa azonban kortárs dizájnelem és kétségtelenül a Rebel modern műszakiságára utal.

Maga a nyereg puha párnázatot kapott, de úgy alakították ki, hogy erőteljes gyorsításoknál biztosan megtámassza a pilóta testét. Az utas ülése villámgyorsan fel-, illetve leszerelhető, így könnyedén megőrizhető a bobberes arculat, és a használati értékre sem lehet panasz, hiszen az első ülőlap alatt 3 literes, USB-C csatlakozóaljzattal ellátott tárolórekeszt találni.

Jelentősen megkönnyíti a motorozást a 120 mm képátlójú, inverz, folyadékkristályos műszeregység is, csakúgy, mint a váz bal oldalán elhelyezett gyújtáskapcsoló, amivel a tárolórekeszt fedő ülés is nyitható. A letisztult kormány hangsúlyos, hüvelyknyi széles befogókkal kapcsolódik a villahídhoz, bal oldalán kapott helyet az üzemmódkapcsoló, valamint a DCT gombja, amennyiben a vásárló megrendelte a Honda által fejlesztett automatikus váltót. Gondolván a hosszabb utazásokra, a sebességrögzítő az alapfelszereltség része.