Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Honda CMX1100T Rebel műszaki adatok

Posted on 2022.11.14.2022.11.14. By AztaCARom

Műszaki adatok*

ERŐFORRÁS 
KonstrukcióFolyadékhűtésű, négyütemű, hengerenként négyszelepes, soros, kéthengeres, 270˚-os főtengely-elékeléssel és Unicam hengerfejjel; teljesíti az Euro 5-ös környezetvédelmi előírásokat
Összlökettérfogat1084 cm3
Furat x löket92 mm x 81,5 mm
Sűrítési viszony10,1:1
Csúcsteljesítmény87,04 LE (64 kW)/ 7000 f./perc
Legnagyobb forgatónyomaték98 Nm/4750 f./perc
Olajmennyiség4,8/4,3 (DCT: 5,2/4,7)
Zajszint (dB)Lvárosi 75.7, L teljes gázon 79.6 – MT;Lvárosi 75.5, L teljes gázon 79.9 – DCT
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER 
PorlasztásPGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező
Üzemanyagtartály befogadóképessége13,6 liter
Üzemanyag-fogyasztás**4,9 l/100 km
CO2 kibocsátás114 g/km
ELEKTRONIKAI RENDSZER 
IndításÖnindító
Akkumulátor típusa és kapacitása12 V/11,2 ah
ACG-generátor legnagyobb teljesítménye0,419 kW
ERŐÁTVITEL 
Tengelykapcsoló felépítéseHagyományos váltó: Olajfürdős, többtárcsásDCT: Többtárcsás, olajfürdős, hidraulikus, dupla kuplungos
Váltó felépítéseHagyományos váltó: Hatfokozatú, lábbal kapcsolhatóDCT: Hatfokozatú, dupla kuplungos váltó
VégáttételLánc
VÁZ 
KonstrukcióGyémánt formájú, acél gerincváz
VÁZ ÉS FUTÓMŰ 
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság)Hagyományos váltóval: 2240 mm x 853 mm x 1115 mm DCT: 2240 mm x 834 mm x 1115 mm
Tengelytáv1520 mm
Villanyakszög/villaszög28°/30°
Utánfutás110 mm
Ülésmagasság700 mm
Szabad hasmagasság120 mm
Menetkész tömegHagyományos váltó: 223 kg/DCT: 238 kg
gFELFÜGGESZTÉS 
Elöl43 mm-es csúszószár-átmérőjű, patronos rendszerű teleszkópok állítható rugó-előfeszítéssel
HátulÁllítható előfeszítésű, külső tartályos rugóstagok mindkét oldalon
KEREKEK 
ElölSokágú, öntött, alumínium
HátulSokágú, öntött, alumínium
Kerékméret elölMT3,50
Kerékméret hátulMT5,00
Abroncs elöl130/70 B18 M/C
Abroncs hátul180/65 B16 M/C
FÉKRENDSZER 
ABS típusaKétcsatornás ABS
ElölRadiálisan rögzített, négydugattyús, monoblokk nyergek 330 mm-es, úszóágyazású tárcsákkal
Hátul256 mm átmérőjű tárcsa egydugattyús féknyereggel
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA 
MűszeregységInverz, folyadékkristályos kijelző és USB-C csatlakozóaljzat
LopásvédelemHISS
FényszóróLED
Hátsó lámpaLED

*A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát fenntartjuk.

**Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítő felszerelések nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Motor Tags:2023-as, 2023-as CMX1100T Rebel, 2023-as Honda CMX1100T Rebel, 2023-as modellév, bemutató, CMX1100T, CMX1100T Rebel, Honda, Honda CMX1100T, Honda CMX1100T Rebel, Honda moto, Honda motor, Honda Motorcycle, motor, motorcycle, motorkerekpár, premier, Rebel

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Az ABT gratulál az Audi 80-nak 50. születésnapjához
Next Post: Kiszámíthatóvá teszi a üzemanyagköltséget a saját tartály

Kapcsolódó cikkek

  • DS 19 Ctrl+C - Ctrl+V
  • Tachográf távletöltés funkció a DAF Connect szolgáltatásban Hírek
  • Három hónappal meghosszabbították a csődbement Euroins biztosító kgfb-kötvényeinek érvényességét Hírek
  • A Ford Mustang Mach-E minden európai vezető arcára mosolyt csal? Bemutató
  • Hát nem cukorborsók? Hírek
  • Több mint duplázódó eredménnyel zárta az első negyedévet az AutoWallis Ctrl+C - Ctrl+V
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Sleaford Mods új dallal vezeti fel közelgő anyagát
  • Rekordszámú vendég érkezik a 12. Szemrevaló Filmfesztiválra
  • Itt az új Ed Sheeran lemez
  • Nem kell, hogy minden évben ránk rontson az allergia!
  • Egyre elterjedtebb, de még mindig sok a tévhit a munkaerő-kölcsönzés körül
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.28.) –  Mullen GT 925
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Ünnepeljük együtt a világ egyik legnépszerűbb italát!
  • Bárányba borul szeptember utolsó hétvégéje
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT