Honda CRF110F váz és futómű

  • Acél hídváz és megerősített lengővilla
  • Hagyományos teleszkópvilla
  • CRF450R-t idéző idomzat és grafika
  • Alacsony, 657 mm-es ülésmagasság

 Végtelenül barátságos viselkedése és alacsony ülésmagassága tökéletes választássá teszi a CRF110F-et azon ifjú pilóták számára, akik CRF50F-ről szeretnének nagyobb motorkerékpárra váltani. Az acél hídvázhoz – akárcsak a kis testvérénél – megerősített lengővilla kapcsolódik, így merevség és menetkomfort egyensúlya jellemzi a modellt. A hagyományos építésmódú, 9,9 cm-es rugóúttal felvértezett teleszkópvilla szintén hozzájárul a gondtalan, önbizalmat növelő gurulásokhoz, különösképp, hogy központi hátsó rugóstaggal társították a mérnökök. A kifinomult futómű és a nagy hasmagasság fokozza a terepképességet, könnyebbé teszi a nagy bukkanók leküzdését és igazán egyszerűen kezelhetővé teszi a CRF110F-et.

Miként a Honda CRF terepmotorcsalád többi tagja, a CRF110F is büszkén viseli a márka gazdag múltjára utaló stílusjegyeket. A 4,5 literes, fémből készülő, integrált üzemanyag-szivattyúval és -szűrővel felszerelt üzemanyagtartályt például jellegzetes idomok védik az esések során. A CRF450R inspirálta formavilág persze csak egy a vonzó részletek közül, az alacsonyan, mindössze 657 mm-es magasságban húzódó ülőlap, a széles, párnázott középrészű kormány és a jó fogású, gyerekekre optimalizált, barázdált markolat legalább ennyire fontos a serdülő motorosoknak. A kormányon elhelyezett, több funkciós kapcsolókonzol az önindító gombját, valamint a gyújtás és a befecskendező rendszer visszajelző lámpáját is magában foglalja, sőt az alacsony üzemanyagszintre figyelmeztető is izzó is ide került. Ez utóbbi akkor kapcsol be, ha már csak 1 liter benzin maradt a tartályban.

A 2023-as modellévű kivitel roppant feltűnő, pirosban pompázó, merész grafikával érkezik a szalonokra, amivel a Honda off-road-története előtt tiszteleg.