Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Honda EM1 e műszaki adatok

Posted on 2023.05.16.2023.05.12. By AztaCARom

Kattints ide az újdonság részletes bemutatásához >>>

23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1e Location
23YM HONDA EM1e Location

Műszaki adatok*

ERŐFORRÁS
Villanymotor típusaKerékbe épített, szénkefe nélküli, háromfázisú villanymotor
Végsebesség45 km/h
Csúcsteljesítmény1,7 kW
Forgatónyomaték90,0 Nm
Hatótávolság (üzemmódtól függően)WMTC szabvány szerint (1 osztály) – 30 km*Hatótávolság (saját mérések szerint) – 41,3 kmHatótávolság (ECON üzemmódban, saját mérések szerint) – 48 km A WMTC szabvány szerint mért hatótávolság teljes töltöttségnél értendő. Visszafogott teljesítménynél a hatótávolság meghaladhatja a 41,3 km-t.
Energiafogyasztás (WMTC, 1. osztály)**47 Wh/km
AKKUMULÁTOR***
Akkumulátor típusaLítium-ion
Akkumulátorfeszültség50,3 V
Akkumulátor kapacitása29,4 Ah
Akkumulátorcsomagok száma1
Akkumulátor típusaCserélhető
AkkumulátortechnológiaHonda Mobile Power Pack e:
Akkumulátor tömege10,3 kg
Akkumulátor mérete298 mm (hosszúság) x 177 mm (szélesség) x 156 mm (magasság)
Töltő típusaHordozható, egyfázisú, váltakozó áramú, 100-240 V, 50/60 Hz
Töltési idő (0-100%)6 óra // A töltési idő körülményektől függ.
Töltési idő (25-75%)2,7 óra (160 perc) // A töltési idő körülményektől függ.
Névleges teljesítmény270 Watt
Akkumulátor élettartamaTöbb mint 2500 töltési ciklus (saját mérések szerint)
VÁZ ÉS FUTÓMŰ
VázszerkezetPadló alatt elvezetett acélváz
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság)1860 mm x 680 mm x 1080 mm
Tengelytáv1300 mm 
Villaszög27 fok
Utánfutás77 mm x 80 mm
Ülésmagasság740 mm
Szabad hasmagasság135 mm
A jármű tömege (akkumulátorral)95 kg
Fordulókör sugara2,0 m
Felfüggesztés elölTeleszkópvilla
Felfüggesztés hátulKétoldali rugóstag
KEREKEK
Kerék elölAlumíniumöntvény
Kerék hátulTöbbféle anyagból
Abroncs elöl90/90 R12
Abroncs hátul100/90 R10
FÉKRENDSZER
TípusaKombinált fékrendszer (CBS)
Fék elölTárcsa
Fék hátulDobfék
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA
MűszeregységLCD-kijelző
FényszóróLED
Hátsó lámpaLED
USB-aljzatIgen, Type A
Kulcs típusaHagyományos
Egyéb adatok
Terhelhetőség180 kg
Üléshossz590 mm
Szállítható személyek száma (fő)2
Kapaszkodási szög75 kg-nál 10°

*A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát fenntartjuk.

**Kérjük, vegye figyelembe, hogy az energiafogyasztási adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas1 és kiegészítők nélkül végeztük. A jármű tényleges hatótávolsága a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas1 súlyától, valamint más tényezőktől függ.

***A Honda Mobile Power Pack e: az akkumulátor teljesítményét számos tényező befolyásolja, beleértve a használat típusát és a használati környezetet. Az akkumulátor töltési ideje és a töltések száma a Honda belső teszteléséből származó becsült adatain alapul. Az adatok csak tájékoztató jellegűek, és nem garantált.

Honda EM1 e
Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Motor Tags:@hondahungary, @HondaMotorHungary, cserélhető akkumulátorcsomag, elektromos motor, elektromos motorkerékpár, elektromos robogó, elektromos városi robogó, EM1 e, EM1 e:, Honda, Honda EM1, Honda EM1 e, Honda EM1 e:, Honda Mobile Power Pack e:, motor, motorkerekpár, robogó, városi robogó

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Dolgoztak a traffipaxok
Next Post: Szijjártó Péter: “Újabb hárommilliárd eurónyi kínai autóipari beruházás érkezik Magyarországra”

Kapcsolódó cikkek

  • Két év alatt két és félszeresére nőtt a hazai zöld rendszámos autók száma Hírek
  • Egész nap közlekedtetné a 200E jelzésű buszt a BKK Hírek
  • Új és gazdaságos Streetway modellel bővíti városi autóbusz-választékát az Iveco Bemutató
  • Díjmentes a kerékpárszállítás a vonatokon a mobilitási héten Hírek
  • Jól takarékoskodik az energiával a székesfehérvári Ikarus-flotta Ctrl+C - Ctrl+V
  • Évszázados trendet borított a Toyota Észak-Amerikában Ctrl+C - Ctrl+V
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A HONOR X6a-val a vállalat újra a középkategóriás okostelefonok világában alkot nagyot
  • Még nagyobb szabadságot biztosít a Sencor új robotporszívója
  • A játszótéren is megjelennek a közösségi autók
  • Pénzügyi transzformáció most vagy soha
  • „Továbbvisszük példaképeink értékeit”
  • Van képünk hozzá (23.10.03.) –   Nissan Concept 20-23
  • A McLaren Speedtail által inspirált gitár a tökéletes múzsa
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Csomós Mixiék a Diósgyőr ralin teszteltek az Eb-futamra készülve
  • A Valhalla hibrid szuperautó első prototípusának tesztelése még idén megkezdődik
  • A legjobb üzemanyag fogyasztással rendelkező tehergépkocsi a Scania Super
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Veszteséggel zárt a Nestlé Hungária az idei első fél évben
  • Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
  • Nagy István: ‘Az idén jó almatermés várható”
  • A Pick Szeged Zrt. kedvezőtlen gazdasági környezetben is növelte nyereségét az első hat fél évben
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 kiegészítői Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Dupla Kuplungos Automatikus Váltója Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT