Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Honda EM1 e műszaki adatok

Posted on 2023.05.16.2023.05.12. By AztaCARom

Kattints ide az újdonság részletes bemutatásához >>>

23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1 e:
23YM HONDA EM1e Location
23YM HONDA EM1e Location

Műszaki adatok*

ERŐFORRÁS
Villanymotor típusaKerékbe épített, szénkefe nélküli, háromfázisú villanymotor
Végsebesség45 km/h
Csúcsteljesítmény1,7 kW
Forgatónyomaték90,0 Nm
Hatótávolság (üzemmódtól függően)WMTC szabvány szerint (1 osztály) – 30 km*Hatótávolság (saját mérések szerint) – 41,3 kmHatótávolság (ECON üzemmódban, saját mérések szerint) – 48 km A WMTC szabvány szerint mért hatótávolság teljes töltöttségnél értendő. Visszafogott teljesítménynél a hatótávolság meghaladhatja a 41,3 km-t.
Energiafogyasztás (WMTC, 1. osztály)**47 Wh/km
AKKUMULÁTOR***
Akkumulátor típusaLítium-ion
Akkumulátorfeszültség50,3 V
Akkumulátor kapacitása29,4 Ah
Akkumulátorcsomagok száma1
Akkumulátor típusaCserélhető
AkkumulátortechnológiaHonda Mobile Power Pack e:
Akkumulátor tömege10,3 kg
Akkumulátor mérete298 mm (hosszúság) x 177 mm (szélesség) x 156 mm (magasság)
Töltő típusaHordozható, egyfázisú, váltakozó áramú, 100-240 V, 50/60 Hz
Töltési idő (0-100%)6 óra // A töltési idő körülményektől függ.
Töltési idő (25-75%)2,7 óra (160 perc) // A töltési idő körülményektől függ.
Névleges teljesítmény270 Watt
Akkumulátor élettartamaTöbb mint 2500 töltési ciklus (saját mérések szerint)
VÁZ ÉS FUTÓMŰ
VázszerkezetPadló alatt elvezetett acélváz
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság)1860 mm x 680 mm x 1080 mm
Tengelytáv1300 mm 
Villaszög27 fok
Utánfutás77 mm x 80 mm
Ülésmagasság740 mm
Szabad hasmagasság135 mm
A jármű tömege (akkumulátorral)95 kg
Fordulókör sugara2,0 m
Felfüggesztés elölTeleszkópvilla
Felfüggesztés hátulKétoldali rugóstag
KEREKEK
Kerék elölAlumíniumöntvény
Kerék hátulTöbbféle anyagból
Abroncs elöl90/90 R12
Abroncs hátul100/90 R10
FÉKRENDSZER
TípusaKombinált fékrendszer (CBS)
Fék elölTárcsa
Fék hátulDobfék
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA
MűszeregységLCD-kijelző
FényszóróLED
Hátsó lámpaLED
USB-aljzatIgen, Type A
Kulcs típusaHagyományos
Egyéb adatok
Terhelhetőség180 kg
Üléshossz590 mm
Szállítható személyek száma (fő)2
Kapaszkodási szög75 kg-nál 10°

*A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát fenntartjuk.

**Kérjük, vegye figyelembe, hogy az energiafogyasztási adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas1 és kiegészítők nélkül végeztük. A jármű tényleges hatótávolsága a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas1 súlyától, valamint más tényezőktől függ.

***A Honda Mobile Power Pack e: az akkumulátor teljesítményét számos tényező befolyásolja, beleértve a használat típusát és a használati környezetet. Az akkumulátor töltési ideje és a töltések száma a Honda belső teszteléséből származó becsült adatain alapul. Az adatok csak tájékoztató jellegűek, és nem garantált.

Honda EM1 e
Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Motor Tags:@hondahungary, @HondaMotorHungary, cserélhető akkumulátorcsomag, elektromos motor, elektromos motorkerékpár, elektromos robogó, elektromos városi robogó, EM1 e, EM1 e:, Honda, Honda EM1, Honda EM1 e, Honda EM1 e:, Honda Mobile Power Pack e:, motor, motorkerekpár, robogó, városi robogó

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Dolgoztak a traffipaxok
Next Post: Szijjártó Péter: “Újabb hárommilliárd eurónyi kínai autóipari beruházás érkezik Magyarországra”

Kapcsolódó cikkek

  • Készülnek az M76-os gyorsforgalmi út Zalaegerszeg-Körmend közötti szakaszának tervei Hírek
  • Új Daily (1.) Hírek
  • RX menetteljesítmények és a Lexus Driving Signature Hírek
  • A Honda CBR1000RR-R Fireblade SP és a Honda e fogadja a Red Dot Design Museum látogatóit Ctrl+C - Ctrl+V
  • Újabb küldetés teljesítve! Hírek
  • Meghallgatás, gondolás és tárgyalás nélkül AZONNAL bumm a fejbe!!! Várandós nőt hagyott sorsára a baleset után egy lengyel kamionsofőr Hírek

Keresés

2023. június
hKscpsv
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« máj    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Digitalizációs részleg alakult hazánk piacvezető könyvelő vállalatánál
  • Csütörtöktől mozikban a Nem kapjátok meg a gyűlöletem
  • Hogy aludjunk jól kánikulában?
  • Grazzy x Cold Gee x Bari – PROJECT G
  • Lang Györgyitől június 13-án búcsúznak
  • Van képünk hozzá (23.05.31.) –  C-HR-t vezet “Az álommeló” győztese
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Második alkalommal tesztelnek elektromos buszt Békéscsabán a Zöld Busz Programban
  • UV-C fertőtlenítő robotot teszteének
  • Négy kategóriában hirdettek győzteseket a Nagy Diák Teszteken
  • Az interaktív vizsga számítógépen végezhető teszt jellegű feladatsorokat jelent
  • Új szuperbaktérium-ölő antibiotikumot fedeztek fel tesztelés közben
  • Tavaly 9 százalékkal emelkedhetett az élelmiszeripari beruházások összértéke
  • Az élelmiszeripar fejlesztésére a kormány 750 milliárd forint uniós forrást fordít
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Az Icons motorkollekció új tagja visszavisz a 60-évekbe Bemutató
  • 100 éves sikertörténetét ünnepli a BMW Motorrad Ctrl+C - Ctrl+V
  • A HD bemutatja a Fast Johnnie kollekciót Bemutató
  • Az új BMW R 18 Roctane Bemutató
  • Honda EM1 e képgaléria Bemutató
  • A BMW Motorrad bemutatja az új R 12 nineT modellt Bemutató
  • A Honda EM1 e váza és futóműve Bemutató
  • EM1 e stílus és felszereltség Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT