Honda Integra Hatchback Bodystyle

A modell karosszériájának nagy részét megosztja a Honda Civic ferdehátúval, de stílusosabb arccal rendelkezik

Az amerikai specifikum Acura Integra egy öt ajtós ferdehátú, amely a Honda Civic alapjain alapul, de a kínai piacon van még egy Integra, amely még inkább megosztja a Civic-et. A Honda Integra, amint azt nevezik, már négy ajtós szedánban is elérhető volt, de most új öt ajtós ferdehátú változatot kapott. Mindkettőt Kínában a GAG-Honda gyártja, és ICE-hajtású és hibrid hajtóművekkel kaphatók.

A Honda Integra eredetileg 2021 szeptemberében mutatták be, mint a GAC-Honda alternatívája a Dongfeng-Honda Civic-nek. A modellek megosztják alapjaikat, hajtóműveiket, belső tereiket és a legtöbb testpanelt, bár az Integra újratervezett arccal és kissé eltérő farokkal jött. A Honda Integra ferdehátú esetében a hasonlóságok még nyilvánvalóbbak.

Amint az első hivatalos képekből láthatjuk, az Integra ferdehátú megőrzi aláírási arcát a hosszúkás LED-es fényszórókkal és az elegánsabb lökhárítóval, de a karosszéria többi része nagyrészt megoszlik a Civic ferdehátúval. Valójában, ha félreteszi az arcot és az ötvözött kerekeket, az egyetlen változás a hátsó részben az egyedülálló hátsó lökhárító függőlegesen felszerelt reflektorokkal, egy sportosabb diffúzor, és több fekete díszítés a króm kettős kipufogócsövek felett. Ez vonatkozik az ICE-hajtású burkolatokra, mivel a hibrid e: HEV modellek nem tartalmaznak látható kipufogócsövet.

kínai vásárlók lehetőséget kap a piacspecifikus külső színekre is, mint például a képen látható sárga, ízlésesen kombinálva a fekete tetővel. Az Integra ferdehátú mérete 4563 mm ( hüvelyk ) hosszú, 1,802 mm ( hüvelyk ) széles és 1,415 mm ( hüvelyk ) magas, tengelytávja 2,735 mm ( hüvelyk ). Ez 126 mm-rel ( 5 hüvelyk ) rövidebb, mint az Integra szedán, és csak 14 mm-rel ( 0,6 hüvelyk ) hosszabb, mint a Civic ferdehátú. Nem látunk fényképeket a belső terekről, de várhatóan átviszik ikertestvérétől is.

https://anchor.fm/podcars8

A Civichez hasonlóan a 240 Turbo burkolat turbófeltöltéssel ellátott, 1,5 literes VTEC négyhengeres motorral van felszerelve, amely 180 lóerős ( 134 kW / 182 PS ) és 240 Nm ( 177 lb-ft ) nyomaték. Az áramellátást az első tengelyre továbbítják hatfokozatú kézi vagy CVT-n keresztül. Aztán ott van az e: HEV a öntöltő hibrid hajtómű, amely természetesen szívott 2,0 literes motort és egyetlen villamos motort tartalmaz.

A GAC-Honda megkezdte az Integra ferdehátú előrendelések elfogadását, bár az árakat még be kell jelenteni. Arra számítunk, hogy az öt ajtós modell hasonló áron jár, mint a négy ajtós testvére, amely a ¥ 129,900 ( $ 19,320 ) -től kezdődik a 240 Turbo esetében és a ¥ 163,900 ( $ 24,377 ) -től az e: HEV esetén.

carscoops