Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

Honda Rebel CMX1100 – 2021

Posted on 2020.11.26.2020.11.25. By AztaCARom

Összegzés

A CMX 500 Rebel nagy, feltűnő testvért kapott a Honda népszerű custom motorkerékpárja. A CMX1100 Rebel egy klasszikus, túlzásoktól mentes bobber, ami megnyugtatja, ugyanakkor tűzbe is hozza gazdáját és tucatnyi modern formajeggyel visz színt a cruiserek, illetve chopperek világába. Erőtől duzzadó, 1084 cm3-es, soros, kéthengeres motorja hátborzongató szólamokkal nyűgözi le környezetét, s olyan ultramodern menetbiztonsági eszközök sorakoznak felszereltségi listáján, mint a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC), az egykerekezés-gátló, a sebességrögzítő, az elektronikus gázmarkolat vagy a háromállású üzemmódkapcsoló. A prémium csomag részeként 43 mm-es csúszószár-átmérőjű, patronos első teleszkópok, külső tartályos hátsó rugóstagok és négydugattyús, radiálisan rögzített féknyergek kerültek a Honda újdonságára, minden elemében LED-világítási rendszer és inverz, folyadékkristályos kijelző látja el a műszeregység feladatát. Természetesen felár ellenében Dupla Kuplungos Automatikus Váltóval (DCT) is megrendelhető a modell.

KÉPGALÉRIA: https://www.facebook.com/egyszermarlattamautot/posts/2472397703055525

Bevezetés

Az A2-es jogosítvánnyal is vezethető, kéthengeres CMX500 Rebel 2017-ben robbant be a piacra, sikerrel ötvözve a klasszikus custom motorkerékpárok és az újkori gépek stílusát, valamint műszaki megoldásait. Ez a modell több, mint egyszerű közlekedési eszköz: sokkal inkább egy életérzés, az önkifejezés ámulatba ejtő, különleges formája.

Kortárs dizájnelemekkel egyedivé varázsolt, bobberes megjelenésével azonnal ujjai köré csavarta a bukósisakos közönséget. Erről tanúskodik, hogy 2019-ben a Rebel már harmadik volt a legnépszerűbb európai custom motorok rangsorában. Térhódításához a könnyű kezelhetőség és a legmagasabb szintű ergonómia egyaránt hozzájárult, közönségkedvenccé azonban kétségtelenül azért vált, mert tökéletes alapként szolgál a custom motorok építőinek, illetve azok számára, akik szeretnék megvalósítani kétkeréken szőtt álmaikat, elképzeléseiket.

Nos, 2021-ben a Rebel, azaz a lázadó szó már nem egy modellre utal, hanem kettőre, a CMX500 Rebel mellé ugyanis megérkezett a lélegzetelállító CMX1100 Rebel. Éppoly karakteres, akárcsak társa, de nagyobb csúcsteljesítmény és gazdagabb felszereltség jellemzi, így motorosok még szélesebb tábora találhat eszményi társra a CMX-ben.

Áttekintés

A CMX1100 Rebelnek tulajdonképpen két személyisége van. Egyikhez a kényelmes, pihentető cirkálás, másikhoz az izgalmakkal teli kanyarvadászat áll közel. Hogy melyik arcát mutatja, csak a pilótán múlik – egy Rebel mindig igazodik az aktuális hangulathoz. Simulékony mivoltának és visszafogott méretének, illetve tömegének köszönhetően tökéletes a kisebb motorról „átülők” számára és mivel roppant fejlett vázra, futóműre, valamint fékrendszerre épül, így a tapasztalt motorosoknak is mindent megad, ami az átütő élményhez szükséges.

Legyen szó bármelyik típusról, a – CRF1100L Africa Twinből érkező – karakteres, bivalyerős sorkettest alighanem imádni fogják. Az 1084 cm3 garancia a tengernyi nyomatékra és a jellegzetes, tekintélyt parancsoló kipufogóhangra. Hogy az élmény mindig pozitív legyen, számos jövőbe mutató vezetéstámogató eszköz óvja az utasok testi épségét. Ilyen például az elektronikus gázmarkolathoz társított, háromállású üzemmódkapcsoló, ami nemcsak a teljesítményleadás jellegét, a motorfék mértékét, valamint az egykerekezés- és a kipörgésgátló működését szabályozza, hanem a dupla kuplungos automatikus váltó (DCT) kapcsolásainak időzítését is az aktuális viszonyokhoz igazítja. A sebességrögzítő természetesen szériatartozék.

Modern, XXI. századi bobberként a Rebel 1100 a minimalista irányzatot követi, de a már megszokott stíluselemek sem hiányoznak róla. Az acél sárvédők, a vaskos abroncsok és a köralakú tükrök egytől egyig a motorozás arany éveit idézik, míg az „old school” fényszóró, a LED világítás, a folyadékkristályos, inverz műszeregység és az ülés alatti tárolórekeszben elhelyezett USB-C csatlakozóaljzat a jövőbe kalauzol bennünket.

A 2021-es Honda CMX1100 Rebel az alábbi színekben lesz elérhető:

Bordeaux Red Metallic (metálpiros)

Gunmetal Black Metallic (metálfekete)

https://egyszermarlattamautot.hu/2020/11/25/bemutatkozik-a-vadonatuj-nagykobcentis-honda-rebel/
Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek, Motor Tags:bemutató, CMX1100, CMX1100 Rebel, Honda, Honda CMX1100 Rebel, Honda Rebel, motor, motorkerékpár, premier, Rebel

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Toyota újabb gépjárműveket ajánlott fel a járvány elleni védekezéshez
Next Post: Nissan RE-LEAF – számok, adatok

Kapcsolódó cikkek

  • A Magyar Lízingszövetség 20 százalékos piaci visszaesésre számít idén Hírek
  • Vajon van-e zöldebb autógyártó a Teslánál? Hírek
  • Kerékpáros rekord született az idén a Tisza-tónál Hírek
  • Újabb “látványos” de “üres” megmozdulással “parádézott” az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság Hírek
  • Feloldották az útlezárást a Rákóczi úton Hírek
  • A Vértes rali helyett a rallycross bajnoki címért versenyez a hétvégén Csucsu Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. szeptember
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Nicole Flattery: Semmi különös
  • Hagyományos ajándékok házavatóra
  • Olvasni kell! Az egész világ belefér az őszi Margóba
  • Az IoT az alapokkal kezdődik
  • Ezeket a kerti teendőket ne mulaszd el ősszel!
  • Van képünk hozzá (23.09.26.) –  Morgan Super 3
  • Hamarosan a Tesla is Magyarországon gyártja/újrahasznosítja az akkumulátorait? Elon Muskkal találkozott Novák Katalin Texasban
  • Van képünk hozzá (23.09.25.) –  Nikola Tre
  • Verstappen nyerte a Japán Nagydíjat, világbajnok a Red Bull
  • Van képünk hozzá (23.09.24.) –  Abarth 500e
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Tesztkörúton szereplő, digitális automata központi ütközővel felszerelt vonatot mutatott be a Rail Cargo Hungaria Zrt.
  • 5G-re épülő autóipari megoldások tesztelésére állított fel projektcsapatot a Bosch és a Vodafone
  • A Suzuki V-Strom 800DE az „Alpen Masters 2023” tesztgyőztese
  • Mi kerüljön az iskolai kulcsba?
  • Harminc különböző ízű és formájú kürtőskalácsot lehet megkóstolni az Állatkertben
  • Ezért lehet fontos segítség a konyhában egy okosmérleg
  • Varázslat a tányérokon
  • Levesdiéta
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató
  • V-Strom 800DE – „Jött, látott és győzött!” Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Portugáliában épített Dax Furiosa nyerte a 2023-as Honda Customs versenyt Ctrl+C - Ctrl+V
  • A Bridgestone motorabroncsai visszatérnek a virtuális világba Bemutató
  • A Honda Adventure Roads 2024-ben visszatér Afrikába Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fuell Fllow elektromos motorkerékpár Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT