HR Owen Bugatti London három ugyanolyan Chiron Super Sport 300+ modellt szállít

· A HR Owen Bugatti London összegyűjt három Chiron Super Sport 300+ modellt – a teljes termelés 10%-át – mielőtt kiszállítják az ügyfelekhez

· A Chiron Super Sport 300+ a Bugatti Chiron végső iterációja, vizuálisan és műszakilag az az autó ihlette, amely 2019-ben 304 mph-s világrekordot állított fel.

· Továbbfejlesztett aerodinamikával, vázzal és hajtáslánccal rendelkezik a stabilitás érdekében rekordsebességek mellett

A HR Owen Bugatti London három Chiron Super Sport 300+ modellt szállít ügyfeleinek januárban, ami a teljes korlátozott gyártás 10%-át teszi ki.

A Chiron Super Sport 300+-t 2019-ben mutatták be először a világnak, amikor egy sorozatgyártású gyártó első autójaként áttörte a 300 mph-s határt, és 304,773 mph-os világrekordot jegyzett fel, Andy Wallace hivatalos Bugatti tesztpilótával a volán mögött. Nem sokkal ezután bejelentették, hogy a Chiron Super Sport 300+ mindössze 30 példányát készítik kézművesként és szállítják a vásárlóknak világszerte.

Világrekord sebességének elérése érdekében a Chiron Super Sport 300+ számos aprólékosan megtervezett fejlesztést kapott. A legnyilvánvalóbb, hogy áramvonalas karosszériáját úgy alakították át, hogy egy „hosszú farkát” is tartalmazzon, amely segített fenntartani a levegő egyenletes áramlását az autó felett, hogy megőrizze a stabilitást nagy sebességnél. Az új forma és a függőleges kipufogócsövek 32%-kal nagyobb diffúzort tettek lehetővé, ami hozzájárult a leszorítóerő további növeléséhez.

A legendás, 8,0 literes W16-os motort megerősített dugattyúkkal, nagyobb turbófeltöltőkkel és nagyobb nyomáson is működő olajszivattyúval frissítették, így összesen 1600 LE-t szállítanak le – pontosan 100 LE-vel többet, mint a Chiron.

A Chiron Super Sport 300+ egyedi fényezése jellemzi. A hosszú farkú karosszériájú Super Sporthoz képest a Super Sport 300+ fekete szénszálas kivitelben készült, amelyet az autó közepén átfutó Jet Orange versenycsík egészít ki. A szén továbbra is beáramlik az autó motorburkolatába, sőt még az ablaktörlőbe is.

További virágzások teszik teljessé a 300+ dizájnját, beleértve a valódi ezüst és fekete zománcból készült Bugatti „Macaron” logót, valamint az erős magnéziumötvözet keréktárcsákat, amelyek egyedi színben, „Nocturne” néven vannak kidolgozva.

A teltházas Chiron Super Sport 300+ járművek a franciaországi Molsheimben, a Bugatti központjában készülnek, egyenként nettó 3,5 millió eurós áron.

A HR Owen az Egyesült Királyság vezető luxusautó-kereskedői csoportja, amely a világ legkeresettebb márkáit képviseli, köztük a Bugattit, a Rolls-Royce-t, az Aston Martint, a Bentleyt, a Ferrarit, a Maseratit, a Lamborghinit, a BAC-t, a Puritaliát, a Rimacet és a Radfordot.